Telecom News - ברודקום מגייסת מהנדסים ומפתחים לסניף חדש שנפתח בנצרת

ברודקום מגייסת מהנדסים ומפתחים לסניף חדש שנפתח בנצרת

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> ברודקום מגייסת מהנדסים ומפתחים לסניף חדש שנפתח בנצרת
במקביל לחשיפת השבב החדש של ברודקום, שלטענתה ישנה את עולם התקשורת והאינטרנט העולמי, חשפה ברודקום, שהשבב הזה פותח בישראל (ביקום), מה שהוביל לפתיחה של שלוחת מו"פ נוספת של החברה בנצרת. ברודקום מגייסת כעת מועמדים לשלוחה זו.
מאת: אבי וייס, 14.4.15, 19:00ברודקום ישראל

חברת ברודקום חשפה היום את ערכת השבבים המהירה ביותר שלה, שלטענתה תשנה את עולם התקשורת והאינטרנט. פירוט החשיפה לגבי ערכת השבבים המהפכנית שלה בכתבה נפרדת - כאן. את החשיפה הובילו קרני גילון, (בתמונה, מימין), מנהלת קו המוצרים של DNX, ומנהלת השיווק של קו המוצרים, מרכז הפיתוח ביקום, ברודקום ישראל, וערן זלצמן, (בתמונה, משמאל), מנהל מרכזי הפיתוח של יקום ונצרת, ברודקום ישראל.

אגב החשיפה התברר, שהשבבים הללו פותחו במרכז המו"פ של ישראל ביקום, מה שהוביל להרחבת סניף ישראל של ברודקום ופתיחת סניף חדש בנצרת, אליו מגייסים כעת עובדים.

ערן זלצמן, מנהל מרכזי הפיתוח, ברודקום ישראל: "אנו חברה עולמית בת כ-13 אלף עובדים ברחבי העולם, כשמטה החברה נמצא בארה"ב.השלוחה הישראלית היא השלישית בגודלה בעולם בחברה, גם מבחינת היקף הפעילות וגם מבחינת כמות העובדים.

אנו בין 5 החברות המובילות בעולם בתחום מכירת צ'יפים מכל הסוגים. הכנסות החברה ב-2014 היו כ-8.5 מיליארד דולרים.

החברה משקיעה רבות במו"פ, גם יחסית לחברות אחרות בשוק העולמי, ולכן החברה מייצרת הרבה מאוד פטנטים. יש לחברה מעל ל-20 אלף פטנטנים רשומים. בעיקרון, אנו חברת Fabless, עם היקף מכירות עצום של צ'יפים. בכל יום החברה משווקת ומוכרת מעל ל-7 מיליון צ'יפים. פסי הייצור העיקריים שלנו לצ'יפים מצויים בטאיוואן. 

החוזק של החברה הוא בתחום ה-Networking. הצ'יפים שלנו נמצאים למעשה בכל מוצר תקשורת נייח או נייד שיש בעולם. לפי מיטב ידיעתנו, 99.98% מתעבורת האינטרנט בעולם עוברת בנקודה כלשהי בדרכה דרך הצ'יפים של ברודקום. 

ברודקום רכשה עד כה (בעשור האחרון) בישראל  11 חבות סטארטאפ ישראליות, מהן 7 חברות ב-5 השנים האחרונות. זה הבסיס למרכזי הפיתוח בישראל. אנו כ-800 עובדים בישראל ב-6 מתקנים: ביקום, ת"א, רעננה, הרצליה (2) ואיירפורט-סיטי. 

לאחרונה, התחלנו לבנות מתקן חדש בנצרת, באיזור התעשייה החדש של סטף ורטהיימר, מרכז פיתוח, ששיך לקבוצת ה-DNX. פתחנו את המרכז הזה כדי לנצל את פוטנציאל ההון האנושי הקיים באזור הגליל בכלל ובנצרת בפרט. עד כה גייסנו כ-10 מהנדסים ואנו מחפשים עוד מהנדסים טובים ואנשי פיתוח, למתקן החדש שלנו בנצרת. 

אנו, בשונה ממרכזי מו"פ בינלאומיים אחרים הקיימים בישראל, עובדים כארגון מאוד עצמאי בתוך ברודקום. יש בישראל את כל מה שצריך כדי להתנהל עצמאית, כולל גיוס כוח אדם. אנו מטפחים ומעודדים מעורבות גבוהה של המהנדסים שלנו בכל תהליכי הפיתוח וכל מהנדס מעורב בכמה פרוייקטים במקביל, עם פיתוחים לדורות הבאים של עולם הצ'יפים. יש אצלנו תהליכי יזמות פנימיים, שהם המנוע מאחורי החדשנות המתמדת שלנו והיותנו מובילי שוק, למעשה ללא מתחרים, בתחומים בהם אנו מפתחים כאן בישראל צ'יפים לעולם התקשורת". 

קרני גילון, מנהלת קו מוצרי DNX ומנהלת השיווק יקום, ברודקום ישראל: "קו המוצרים החדש והמהפכני שלנו קרוי StrataDNX, שמכיל כמה צ'יפים. הטכנולוגיה הזו החלה ב-Dune Network, שנרכשה ב-2010 ע"י ברודקום. זו טכנולוגיה מהפכנית ,שהתפתחה עשרות מונים תחת המטריה של ברודקום. זה פיתוח, שישנה את פני התעבורה הדיגיטלית בעולם. בגלל הביקוש העצום למוצרים הללו, עוד בשלב של טרום ההשקה שלהם לשוק, עלה הצורך להרחיב את צוותי הפיתוח, ולכן פתחנו שלוחה חדשה לגמרי בנצרת, שתהיה חלק ממערך הפיתוח של משפחת ה-DNX לעולם התקשורת". 

מאמר של קרני גילון: "NFV: הטריטוריה החדשה של הווירטואליזציה" - כאן.
לוגו ברודקום



 
 
Bookmark and Share