Telecom News - פלאפון השיקה שירות תיקונים לטאבלטים - Tablet Safe

פלאפון השיקה שירות תיקונים לטאבלטים - Tablet Safe

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פלאפון השיקה שירות תיקונים לטאבלטים - Tablet Safe
פלאפון השיקה שירות תיקונים לטאבלטים - Tablet Safe
מאת: מערכת Telecom News, 15.4.15, 11:50עוז גור

השירות יינתן ללקוחות כל החברות וכן גם לטאבלטים שלא נקנו בפלאפון.
 
פלאפון השיקה לראשונה שירות תיקונים לטאבלטים - Tablet Safe. השירות יאפשר ללקוחות כל החברות לתקן טאבלטים במעבדה הארצית של פלאפון (מהדגמים, שנתמכים בשירות), כולל טאבלטים, שלא נרכשו בחברה. המכשירים ימסרו במרכז השירות ולאחר בדיקת טכנאי במקום, יועברו לתיקון במעבדה המרכזית של החברה, המונה למעלה מ- 100 טכנאים מוסמכים, שעברו הכשרה בנושא.

השירות החדש, יאפשר תיקון מספר תקלות שכיחות כמו תצוגה קדמית, שברים במסך בטאבלטים וכן כל תקלה הניתנת לתיקון. השירות יעלה 19.90 ש"ח לחודש ללא התחייבות או בעלות של 10 ₪ לחודש עם התחייבות ל-36 חודשים.  ב-2 המסלולים עלות התיקון תהיה 149 ש"ח. בנוסף, תינתן אחריות של 3 חודשים לתיקונים. לא תינתן אחריות על אובדן או השבתת הטאבלט.

עוז גור, (בתמונה), מנהל שיווק מוצרים ושירותים בפלאפון: "עפ"י הערכות שביצענו, הציבור מעדיף לבצע שירות תיקונים בחברה סלולרית, שמעניקה אחריות ושירות מלא לתיקונים המבוצעים ע"י טכנאים מוסמכים. לאחר הפעלת שירות isafe, שמאפשר תיקון סמארטפונים, החלטנו להשיק שירות דומה גם לטאבלטים, מתוך הבנה, שלקוחות מעוניינים במקום אחד שיספק להם את כל השירותים שהם צריכים".

ניתן למסור טאבלטים לתיקון בדגמים נבחרים של LG, ACER, אלקטל וסמסונג במרכזי השירות של פלאפון. ניתן להזמין תור לתיקון המכשיר באתר פלאפון בשירות זימון תורים.

טאבלט



 
 
Bookmark and Share