Telecom News - עובדי לוגיה-דיגיטל טורביין התאגדו בהסתדרות

עובדי לוגיה-דיגיטל טורביין התאגדו בהסתדרות

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> עובדי לוגיה-דיגיטל טורביין התאגדו בהסתדרות
עובדי לוגיה-דיגיטל טורביין התאגדו בהסתדרות
מאת: מערכת Telecom news,15.4.15, 14:33הסכם התאגדות

נמשך גל ההתאגדויות בענף ההייטק: עשרות עובדי חברת לוגיה-דיגיטל טורביין מהרצליה פיתוח, שמספקת שירותי תוכן לחברות סלולר, התארגנו והקימו ועד תחת ההסתדרות.

הסתדרות תשמש כארגון היציג גם בקרב עשרות עובדי חברת לוגיה-דיגיטל טורביין, שממוקמת בהרצליה פיתוח ומספקת שירותי תוכן לחברות סלולר. עובדי החברה ביקשו להתארגן בהסתדרות על רקע רצונם להסדיר את זכויותיהם ולשפר את תנאי עבודתם.

מכתב הכולל את טפסי ההצטרפות של העובדים הועבר היום להנהלת החברה מטעמה של עו"ד חניטל סויסה, ראש האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות. במכתב הודגש, שההסתדרות היא הארגון היציג בקרב עובדי החברה לאחר שיותר ממחציתם חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון, ושההסתדרות קוראת לחברה להיכנס עמה ועם העובדים להליך הידברות ומו"מ במטרה להגיע להסכמות, שתעוגנה בהסכם קיבוצי בין הצדדים.
 
לוגיה-דיגיטל טורביין נוסדה ב-2004 כחברת לוגיה, שמספקת שירותי תוכן לחברות סלולר. בהמשך, עובדיה פיתחו אפליקציה יחודית, שמאפשרת למפעילות סלולר לייצר הכנסות ממכירת שטחי פרסום על גבי המכשיר. לפני כשנתיים נרכשה לוגיה ע"י החברה האמריקנית מנדליי דיגיטל הנסחרת בבורסת נאסד"ק, מה שאפשר את המשך פיתוח מוצריה והרחבת שיווקם לחברות סלולר ברחבי העולם.
 
עובדי לוגיה-טורביין דיגיטל מצטרפים לעשרות אלפי עובדים שכבר מאורגנים באיגוד המקצועי, שהקימה ההסתדרות בשנה שעברה לעובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, בראשותו של יקי חלוצי. מאז הקמתו, התאגדו בו עובדי החברות קומברס, בזק און ליין, SAP, NESS טכנולוגיות, עובדי חברות הסלולר סלקום, פלאפון, הוט מובייל, פרטנר, בזק בינלאומי וחברת המדיה RRMedia.
 
יקי חלוצי: "ברכות לעובדי לוגיה-דיגיטל טורביין על שהחליטו להתאגד במסגרת ההסתדרות. ההתארגנות בענף ההייטק הפכה להיות עובדה קיימת בשטח, וגם עובדי החברות הפועלות בתחום זה כבר מבינים, שעבודה מאורגנת היא הדרך הטובה ביותר להבטיח את זכויותיהם ולשמור על ביטחונם התעסוקתי".
 



 
 
Bookmark and Share