Telecom News - EMC חנכה במת"ם חיפה מרכז פיתוח רביעי ועומדת לגייס עשרות עובדים

EMC חנכה במת"ם חיפה מרכז פיתוח רביעי ועומדת לגייס עשרות עובדים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> EMC חנכה במת"ם חיפה מרכז פיתוח רביעי ועומדת לגייס עשרות עובדים
EMC חנכה במת"ם חיפה מרכז פיתוח רביעי ועומדת לגייס עשרות עובדים
מאת: מערכת Telecom News, 11.5.15, 15:11EMC חיפה
 
האתר בחיפה מבוסס על הפעילות של הסטארטאפ הישראלי ScaleIO, שנרכש לפני כשנתיים והעתיק בעקבות הרכישה את מקום מושבו מבנימינה לחיפה. המשרות הדרושות בחיפה: אנשי פיתוח תוכנה ובדיקות וארכיטקטים.
 
EMC ישראל חגגה היום את חנוכת משרדיה החדשים במרכז לתעשיות מתקדמות (מת"ם) בחיפה, בהשקעה של מיליוני דולרים. זהו מרכז הפיתוח הרביעי של החברה בישראל, שמצטרף למרכזי הפיתוח בהרצליה, באר שבע וגליל ים. במסגרת הכניסה למשרדים בבניין החדש, שנבנה בפארק, צפויה EMC להגדיל את כוח האדם במידה משמעותית ולגייס עשרות עובדים נוספים במהלך השנה.
 
מרכז הפיתוח של EMC בחיפה, שמשתרע על פני כ-1,800 מ"ר, הוא אחד מ-4 אתרי הפיתוח המהווים את מרכז המצוינות של EMC בישראל, בנוסף לארגון המכירות של החברה הממוקם בפתח תקווה. האתר בחיפה מבוסס על הפעילות של חברת ההזנק הישראלית ,ScaleIO שנרכשה לפני כשנתיים והעתיקה בעקבות הרכישה את מקום מושבה מבנימינה לחיפה.

ScaleIO מפתחת פתרון תוכנה, שמאפשר לארגונים לנצל את משאבי האחסון הקיימים שלהם בצורה אופטימלית ובכך ליהנות מביצועים טובים במיוחד ולחסוך בעלויות האחסון. מאז הרכישה הגדילה EMC את מספר העובדים בחטיבת ScaleIO מ-15 בלבד בעת הרכישה ליותר מ-70 איש. כאמור, מספר העובדים צפוי להמשיך ולגדול משמעותית בשנה הקרובה.
 
מרכז הפיתוח של EMC בחיפה מקיים שיתוף פעולה הדוק עם הטכניון במספר פרויקטים מחקריים ומעסיק סטודנטים מצטיינים בתקופת לימודיהם ולאחריה. המשרות הדרושות לאתר בחיפה הן: אנשי פיתוח תוכנה ובדיקות וארכיטקטים.
 
האירוע התקיים במעמד ראש עיריית חיפה יונה יהב, מנכ"ל העירייה שמואל גנץ, דיקן הפקולטה למדעי המחשב בטכניון פרופ' עירד יבנה, עובדי החברה בחיפה,  מנכ"ל פעילות ScaleIO ומנהל האתר בחיפה בועז פלגי, , סגנית נשיא ב-EMC העולמית ומנהלת תחום החדשנות והצמיחה במרכזי המצוינות ב-EMEA ובארה"ב ד"ר ארנה ברי, ו-CTO ומנכ"לית מרכז המצוינות של EMC בישראל ד"ר יעל וילה.
 
ד"ר ארנה ד"רראנה בריברי (בתמונה משמאל): "ב-3 השנים האחרונות עסקנו בבנייה וגיבוש של מרכז הפיתוח שלנו בבאר שבע, תהליך שהוכתר בהצלחה רבה ועדיין השיא לפנינו. מ-2 עובדים ביום הראשון הגענו ל-130 איש ועוד היד נטויה. את הניסיון הרב, שצברנו ברכישת חברות סטארטאפ ישראליות והצמחתן למרכזים משגשגים, כמו זה בגליל ים בו יושבים אנשי XtremIO, אנו משקיעים במרכז הפיתוח, שאנחנו חונכים היום בחיפה, שהוא חשוב ואסטרטגי ל-EMC באותה מידה.

בכוונתנו להמשיך ולהשקיע בפיתוח התשתית הקיימת של חדשנות ומצוינות טכנולוגית ובהבאת כוח האדם האיכותי הנדרש לכך. נפעל להידוק קשרי העבודה והמחקר עם הטכניון, עיריית חיפה ומוסדות מחקר ותעשייה נוספים באזור ונהיה מעורבים בקהילה סביבנו כפי שאנו נוהגים בכל אתרי הפעילות של EMC בישראל ובעולם".

EMC חיפה



 
 
Bookmark and Share