Telecom News - הענן הפך לנורמה - הוא מחולל חדשנות ומפחית את מחיר הכישלון

הענן הפך לנורמה - הוא מחולל חדשנות ומפחית את מחיר הכישלון

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> הענן הפך לנורמה - הוא מחולל חדשנות ומפחית את מחיר הכישלון
הענן הפך לנורמה - הוא מחולל חדשנות ומפחית את מחיר הכישלון
מאת: חיים חביב, 11.6.15, 14:19הראל יפהר

לקחים ראשונים מהמפגש השני הבוקר של קורס אנליזה לחברות טכנולוגיה, שארגנו הבורסה, בנק ההשקעות אופנהיימר, איגוד IATI ו-TheInvestor.

המפגש השני בסדרת המפגשים, שיזמה ומקיימת הבורסה לניירות ערך בשיתוף בנק ההשקעות אופנהיימר, איגוד IATI ו-TheInvestor, במסגרת הקורס לאנליזה של חברות טכנולוגיה, הוקדש הבוקר לנושא חומרה, רשתות תקשורת וענן.

ליקטנו עבורכם מספר התייחסויות:

הראל יפהר, (בתמונה למעלה), מנכ"ל אמזון ישראל, טען בדבריו, שהחדשנות המשמעותית ביותר היא זו המאפשרת לכל משתמש להביא לביטוי את היצירתיות שלו.  לדבריו: "הענן הפך לנורמה, וכל הפלטפורמות החדשניות באינטרנט משתמשות בו היום. גם האבטחה בענן עברה שדרוג משמעותי, והענן הגיע למידת אבטחה טובה המספקת בנקים, חברות רפואיות וכו'. הענן מאפשר לצרוך ולשלם בדיוק על היקף משאבי המחשוב שהארגון צורך, ובכלל זה ארגונים הנדרשים למשאבי מחשוב ניכרים לניתוח Big Data, שעלותם גבוהה בכל דרך אחרת. הענן הוא מחולל חדשנות, כי הוא מוזיל את מחיר הכישלון".עודד כהן


דר' עודד כהן, (בתמונה משמאל), סגן נשיא ב-IBM, התייחס לענן ההיברידי: "רוב החדשנות מתרחשת בענן הציבורי, ולכן יזמים הולכים ומשתמשים יותר ויותר בענן היברידי, שחלקו ציבורי וחלקו פרטי. הדאגה היחידה של היזמים היא בדבר חיבור שני חלקי הענן. האינטגרציה היא מסובכת, והיא בעיית מפתח".



רועי חרמוני, (בתמונה משמאל), מחברת סיסקו ישראל דיבר על האינטרנט של הדברים (IoT). לדבריו, חברת סיסקו העולמית מטפלת בנושא ערים חכמות, מפעלים חכמים, הגנה חכמה ועוד: "כמות האמצעים החכמים גדלה מדי שנה באופן מעריכי, והיקף העיסוק בתקינה גדל. האינטרנט של הדברים הופך ליישומי, ונמצא בכל מקום: אצל אנשים, חפצים, מידע ותהליכים אוטומטיים.

אין חשש, שבני האדם ייעלמו מהתהליך – בני האדם נותנים את התשומה למידע, והם תמיד יהיו חלק מהתהליך. 'ערים חכמות' היא אחת רועי חרמוניממילות הבאזז החמות, כי היא מיקרו קוסמוס, שיש בו הרבה שימושים. לדוגמא, בתל אביב יש את ה-דיגי-תל, שמקרבת מאוד את ההנהלה לתושבים. דוגמאות לשימושים חכמים בעיר הם איתור חנייה פנויה בזמן אמת, תחנות אוטובוס, ניתוח וחיזוי תנועת קהל, ניטור השקיה של גינות נוי ופארקים. ברצלונה היא עיר הדגל של סיסקו בהיבט הערים החכמות".  


 תקציר המפגש הרביעי - כאן.

 
ענן
 



 
 
Bookmark and Share