Telecom News - גולן טלקום החלה בהרשמה מוקדמת לטריפל בשם GolanBox

גולן טלקום החלה בהרשמה מוקדמת לטריפל בשם GolanBox

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> גולן טלקום החלה בהרשמה מוקדמת לטריפל בשם GolanBox
גולן טלקום החלה בהרשמה מוקדמת לטריפל בשם GolanBox
מאת: מערכת Telecom News, 15.6.15 .21:30גולן בוקס
 
גולן טלקום מתקרבת לקראת השקת GolanBox, שיכלול שירותי טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי בחבילה אחת, מבוסס על המוצר של Free הצרפתית. השוק צפוף והכניסה של גולן טלקום לשוק מגיעה מאוחר מדי.
 
את התכנית של גולן טלקום להשיק בישראל את המוצר של Free (הצרפתית) חשפנו כאן לראשונה ב-2013, וגם ניתחנו בהרחבה (למשל: כאן, וכאן), למה גולן טלקום תתעכב עם השקת השירות הזה בישראל. זה בדיוק מה שקרה. גולן טלקום נכנסת לשוק הזה שהוא כבר רויי מתחרים וגם לא אטרקטיבי, משום שעוד מעט הרגולציה תסתער על "המערב הפרוע, ששמו OTT שפועל כרגע מחוץ לכל חוק. בנוסף, גולן טלקום נמצאת במסלול של התנגשות בקיר, כפי שניתחנו בהרחבה כאן.
 
גולן טלקום, הכריזה היום (15.6.15), שהיא מתכוננת למהפכה הבאה והחלה בהרשמה מוקדמת לשירותי הטריפל שלה, שיכלול שידורי טלויזיה באמצעות GolanBox , אינטרנט וטלפון קווי.

החברה פתחה אתר אינטרנט ייעודי לשירותי GolanBox בכתובת כאן, שם ניתן להירשם החל מהיום בהרשמה מוקדמת לשירות ולהיות מהראשונים, שיתנסו בשירות.
 
בנוסף, ניתן להירשם דרך אתר האינטרנט של גולן טלקום וכן דרך עמוד הפייסבוק של גולן טלקום. טרם פורסמו המחירים של השירות החדש.

גולן טלקום, שדוגלת בפשטות, שקיפות ועלות נמוכה, מתחייבת (כך לדבריה) להמשיך בקו זה גם בהשקת שירותי הטריפל, ולהביא את המהפכה לצרכן הישראלי גם בתחום זה. 
גולן בוקס הרשמה



 
 
Bookmark and Share