Telecom News - Orange העולמית ופרטנר תקשורת מודיעות על הסכם מסגרת חדש

Orange העולמית ופרטנר תקשורת מודיעות על הסכם מסגרת חדש

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> Orange העולמית ופרטנר תקשורת מודיעות על הסכם מסגרת חדש
Orange העולמית ופרטנר תקשורת מודיעות על הסכם מסגרת חדש 
מאת: מערכת Telecאדם צ'זנוףom News, 30.6.15, 09:30

העימות המתוקשר עם אורנג' הצרפתית נגמר בפשרה בהסכם מסגרת חדש המסדיר את היחסים ביניהן: שתי החברות תבצענה קודם כל הערכה של מיצובה של פרטנר בשוק התקשורת המשתנה בישראל.  

Orange מפעילת תקשורת צרפתית המשרתת 247 מיליון לקוחות ברחבי העולם ("Orange העולמית") וחברת פרטנר תקשורת בע"מ ("פרטנר"), מפעילת תקשורת  בישראל, מודיעות, שחתמו על הסכם המהווה מסגרת חדשה למערכת יחסים ביניהן. 


מחקר שוק מקיף ישמש את שתי החברות כדי להעריך את מיצובה של פרטנר בשוק התקשורת המשתנה בישראל.

הסכם המסגרת קובע, שלפרטנר ול-Orange העולמית עומדת הזכות לסיים את הסכם רישיון השימוש במותג Orange ("הסכם רישיון המותג"): במידה ופרטנר לא תממש זכות זו בתוך 12 חודשים, אז הן פרטנר והן  Orange העולמית תהינה רשאיות לסיים את הסכם רישיון המותג במהלך 12 החודשים העוקבים. 

בנוסף, ההסכם קובע, שסך כולל של 40 מיליון אירו ישולמו לפרטנר ממועד חתימת ההסכם ועד להשלמת מחקר השוק. כמו כן, ישולם סכום נוסף של 50 מיליון אירו במידה ויובא לסיומו הסכם רישיון המותג בתוך 24 חודשים. 

במידה ויתבצע מיתוג מחדש על ידי פרטנר, כל פעילויות המחקר, הפיתוח והחדשנות של Orange העולמית בישראל ימותגו מחדש תחת השם Orange, כאשר Orange העולמית תהיה מנועה מלפעול בתחום שירותי התקשורת בישראל.

פייר לואט, משנה למנכ"ל Orange העולמית: "Orange מביעה שביעות רצון מהמסגרת החדשה של מערכת היחסים בין שתי החברות. זו תוצאה של הדיונים היעילים והמקצועיים, שהתקיימו במהלך השבועות האחרונים. מחקר שוק התקשורת הישראלי צפוי לספק תצוגה ברורה, שתאפשר לפרטנר לקבל את האפשרות הטובה ביותר עבורה. אנו מחויבים לתמוך במטרה זו. עבור Orange העולמית, ישראל היא בעלת חשיבות אסטרטגית ולנו התחייבות ארוכת טווח אליה, לרבות פעילויות החדשנות שלנו באמצעות חברות קשורות ל- Orange העולמית בישראל".

אדם צ'זנוף, (בתמונה למעלה), יו"ר דירקקטוריון פרטנר: "אנו מברכים על חתימת הסכם חדש עם Orange העולמית, בהמשך למערכת היחסים שלנו ב-17 שנים האחרונות עם המותג,, ועל כך שהצלחנו לכונן מסגרת חדשה למערכת היחסים העתידית שלנו עם Orange העולמית".
 
פרטנר ו-012



 
 
Bookmark and Share