Telecom News - מיזם כל-זכות ללא כוונות רווח מרכז את כל זכויות האזרחים ומסייע למימושן

מיזם כל-זכות ללא כוונות רווח מרכז את כל זכויות האזרחים ומסייע למימושן

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> מיזם כל-זכות ללא כוונות רווח מרכז את כל זכויות האזרחים ומסייע למימושן
מיזם כל-זכות ללא כוונות רווח מרכז את כל זכויות האזרחים ומסייע למימושן
מאת: מערכת Telecom News, 12.7.15, 18:55ארז פרלמוטר

אנשים מנצלים פחות מחצי מהזכויות המגיעות להם, כאשר הסיבה העיקרית לכך היא "לא ידעתי". לכן,  מעל ל-3 מיליארד ש"ח לא מגיעים לאנשים הזכאים לכך מדי שנה.

מיזם כל-זכות, אותו ייסד ארז פרלמוטר (בתמונה) עם אמתי קורן, הוא מיזם ללא כוונות רווח, שמרכז באתר אינטרנט מרכזי את כל המידע על כל הזכויות המגיעות לתושבי ישראל במגוון רחב של תחומי החיים כגון: תעסוקה, רפואה, דיור, סטודנטים, קשישים, ניצולי שואה ועוד. כל המידע כתוב בצורה פשוטה, בגובה העיניים וכולל הנחיות על מה מגיע, מה התהליך הנדרש למימוש הזכויות ומי יכול לסייע בדרך למימושן והכל בחינם.
 
ארז פרלמוטר, (בתמונה), יו"ר כל זכות:  "מחקרים מראים, כשאנשים, מכל שכבות הציבור, מנצלים פחות מחצי מהזכויות המגיעות להם, כאשר הסיבה העיקרית לכך היא "לא ידעתי". לן,  מעל ל-3 מיליארד ש"ח לא מגיעים לאנשים הזכאים לכך מדי שנה. ​ עדות לפער המידע היא, שבכל חודש אנו משרתים מעל ל-300,000 תושבים בישראל וכ-2.5 מליון בשנה האחרונה, שמגלים בעזרתנו מידע, שיכול לשנות את חייהם באופן משמעותי.

לאתר שלנו יש גם תרגום חלקי בערבית ובאנגלית. מלווה אותנו מועצה ציבורית מרשימה בראשות שופט ביהמ"ש העליון בדימוס פרופ' יצחק זמיר ובה חברים, בין היתר: הרב יצחק לוי, רענן דינור, עו"ד ארנה לין, ד"ר יגאל בן שלום, אביגדור וילנץ ועוד".

מידע מלא למי שרוצה מידע על מימוש זכויותיו - כאן.
מידע
 
 

 
 



 
 
Bookmark and Share