Telecom News - רדוור מגייסת 100 עובדים חדשים בישראל

רדוור מגייסת 100 עובדים חדשים בישראל

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> רדוור מגייסת 100 עובדים חדשים בישראל
רדוור מגייסת 100 עובדים חדשים בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 14.7.15, 22:51גבי מלכה

החברה שמה דגש על הרחבת פעילותה בתחומי הסייבר, אבטחת מידע וענן.

חברת רדוור Radware הודיעה על השקה של קמפיין לגיוס של 100 אנשי טכנולוגיה עבור מרכזי הפיתוח של החברה הממוקמים בתל אביב ובירושלים. בכוונת רדוור לקלוט מפתחים, מהנדסים, ארכיטקטים טכנולוגיים, מומחים וחוקרי סייבר ומומחים טכניים בעלי השכלה בהנדסת תוכנה ומדעי המחשב, וניסיון בתחומי הענן, SDN/NFV, רשתות תקשורת, אבטחת מידע, סייבר ופיתוח בשפת Java.

המהלך מגיע על רקע הגידול בביקוש לפתרונות רדוור בשוק העולמי, ההשקעה, שמבצעת החברה בהרחבת היצע המוצרים שלה והרחבת פעילות התמיכה של רדוור אצל לקוחותיה. דגש מיוחד החברה שמה בהרחבת פעילותה בתחומי הסייבר, אבטחת מידע, והגנה על מערכות טכנולוגיות בענן.

חברת רדוור מעסיקה כ-1,000 עובדים ברחבי העולם מתוכם כ-450 עובדים בישראל, שמועסקים במטה החברה החדש ברמת החיל ובמרכז פיתוח וייצור בהר החוצבים בירושלים. החברה נחשבת ספקית עולמית מובילה של טכנולוגיות ושירותים המאפשרים זמינות, ביצועים גבוהים ואבטחה של רשתות תקשורת ארגוניות, מרכזי מחשוב והאפליקציות באינטרנט. למעלה מ-10,000 ארגונים גדולים בעולם עושים שימוש בטכנולוגיות של רדוור, בהם בנקים, חברות טלקום, תקשורת, וטכנולוגיה. רדוור היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת נסדאק האמריקאית מ-1999.

גבי מלכה, (בתמונה), COO וראש מערך פיתוח המוצרים והשירותים בחברת רדוור: "גיוס העובדים הנוכחי הוא תוצאה ישירה של הגידול הניכר בביקוש לפתרונות טכנולוגיים הנמצאים בליבה של תחומי פעילותנו - אופטימיזציה של פעילות אפליקציות ארגוניות והגנה עליהן מפני מתקפות סייבר. המטרה שלנו היא להוביל את השוק העולמי בתחומי פעילות אלה, וגיוס העובדים החדשים יסייע לנו להאיץ את קצב החדשנות הטכנולוגית, שאנו מביאים ללקוחותינו בעולם".

לפרטים נוספים והצגת מועמדות ניתן לשלוח קו"ח ל- jobs@radware.com

 
 
קריירה
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share