Telecom News - סיינה השלימה את רכישת Cyan בעסקה המוערכת בחצי מיליארד דולרים

סיינה השלימה את רכישת Cyan בעסקה המוערכת בחצי מיליארד דולרים

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> סיינה השלימה את רכישת Cyan בעסקה המוערכת בחצי מיליארד דולרים

סיינה השלימה את רכישת Cyan בעסקה המוערכת בחצי מיליארד דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 6.8.15, 09:00יניב הגדיש

פעילות ה-Software של שתי החברות תאוחד תחת מותג אחד - Blue Planet, שיספק ביצועי יעילות, אוטומציה וגמישות נרחבים יותר עבור רשתות פיזיות ווירטואליות (SDN\NFV).
 
יצרנית ציוד התקשורת Ciena הכריזה על השלמה של רכישת חברת Cyan, ספקית של תוכנות ופלטפורמות הדור הבא, שמאפשרות פתיחות, גמישות והתרחבות ברשתות SDN. השלמת העסקה כפופה לתנאי הסכם הרכישה. בהתבסס על מחיר הסגירה של מנית Ciena ב- 31.7.15, יום המסחר האחרון לפני השלמת העסקה, הערך הכולל של מזומנים ומניות ששולמו מוערך ב-488 מיליון דולרים.
 
לאחר הרכישה תוקם חטיבת Blue Planet
בהמשך להכרזה על רכישת Cyan, סיינה מאחדת את פעילות התוכנה של שתי החברות תחת מותג ומערך משאבים אחד בשם חטיבת Blue Planet. מייק האטפליד, נשיא Cyan לשעבר, מונה כראש חטיבת Blue Planet וכסגן נשיא בכיר של Ciena.

מערך מוצרי Blue Planet כולל את אפליקציות התוכנה של Cyan, ובכלל זה את Planet Orchestrate ו-Planet Operate ואת פתרון ה- SDN Multilayer WAN Controller שלCiena  והאפליקציות שלו, V-WAN, Agility Matrix ומערכות הניהול. החטיבה מורכבת מצוותים האחראים על פיתוח תוכנה, ניהול קווי המוצרים, שיווק, שירות ותמיכה, מכירות ופיתוח עסקי.
 
החטיבה תתמקד בסיוע ללקוחות להשגת אוטומציה של שירותים מקצה לקצה בסביבות פיסיות ווירטואליות כדי לספק להם יתרונות תחרותיים גדולים יותר, ליצור הזדמנויות להכנסות חדשות, ולהקטין עלויות הקשורות לחומרה ותפעול.
 
מערך הפתרונות של CyCyan Logoan
פתרונות Cyan, שמשלימים את טכנולוגיות התוכנה לשליטה ברשתות ואפליקציות של Ciena, מוסיפים לפורטפוליו של Ciena תוכנה לניהול רשתות הדור הבא, רשתות מרובות ספקים ותיאום שירותים. מערך המוצרים Blue Planet מציע פלטפורמות NFV ו-SDN מרובות ספקים עבור ספקי שירותים. אלה נועדו להשיג אוטומציה, תיאום וניהול מחזור החיים של שירותים וירטואליים, לרוחב מרכזי נתונים ו-WAN.

המערך גם כולל משפחה של אפליקציות, שנועדה לשלוט ולנהל מרכיבים ברשתות פיסיות לצד משאבי SDN/NFV וירטואליים. בנוסף, Cyan מחזקת את ההובלה של סיינה בתחום ה-Packet-Optical, כשהיא מביאה פעילות עסקית של Metro Packet-Optical עם בסיס לקוחות מרכזיים.

תנאי ההסכם 
תחת תנאי הסכם הרכישה, סיינה רכשה את כל המניות הציבוריות של Cyan בתמורה לכ-33.6 מיליון דולרים במזומן ו-10.6 מיליון מניות של סיינה. סיינה העריכה, שכל התגמולים, שניתנו במניות Cyan, יוחלפו בכמיליון יחידות מניות מוגבלות של סיינה ובאופציות מניות הכוללות כ-2.4 מיליון מניות סחירות של סיינה. בנוסף, סיינה מעריכה, ש-50 מיליון דולרים של Cyan בחוב עומד מסתכם ב-8.0% שטרות חוב בכירות לפירעון ב-2019.
 
במהלך תקופת הזמן שלאחר הסגירה, בעלי השטרות יכולים לבחור להמיר שטרות כאלה בשער המרה מועדף, או לחליפין לדרוש כי כל או חלק מהשטרות שלהם ירכשו ע"י סיינה במזומן בשער רכישה שווה ערך למחיר הקרן, בתוספת ריבית צבורה. במקרה בו בעלי שטרות לא יבצעו אף אחת מהאפשרויות, שטרות אלה ישארו כחוב של סיינה.
 
גרי סמית', נשיא ומנכ"ל, סיינה העולמית: "Ciena ו-Cyan יוצרות יחד שילוב נהדר עבור הלקוחות שלנו, שמבצעים כיום שינוי ברשתות שלהם באמצעות טכנולוגיות ה-Web Scale, שנועדו לעשות צעד נוסף אל מעבר לאספקת רוחב פס בלבד ליצירת יכולות רשתיות עפ"י דרישה On-Demand. אנו מאמינים, שרכישה זו מקדמת את האסטרטגיה שלנו לאספקת פתרון On-Demand שלם עבור רשתות וירטואליות, תוך מתן שליטה ואפשרויות גדולות יותר עבור הלקוחות שלנו בסביבת רשת פתוחה".
 
יניב הגדיש, (בתמונה), מנכ"ל Ciena ישראל: "שילוב היכולות של Ciena ו-Cyan יוצר תמיכה חזקה יותר ומאיץ את החדשנות לעבר רשתות On-Demand וירטואליות של הדור הבא  עבור לקוחות שתי החברות – בארץ ובעולם".
 
הסכם רכישה
 
 



 
 
Bookmark and Share