Telecom News - ESET שיחררה אפליקציית בקרת הורים חינמית חדשה לסמארטפונים אנדרואיד

ESET שיחררה אפליקציית בקרת הורים חינמית חדשה לסמארטפונים אנדרואיד

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> ESET שיחררה אפליקציית בקרת הורים חינמית חדשה לסמארטפונים אנדרואיד
ESET שיחררה אפליקציית בקרת הורים חינמית חדשה לסמארטפונים אנדרואיד
מאת: מערכת Telecom News, 23.8.15, 13:41הגנה על סמארטפון

ילדים חשופים יותר ויותר להונאות, בריונות ותכנים בלתי הולמים באמצעות סמארטפונים וטאבלטים. ניתן להגן עליהם באמצעות ESET Parental Control BETA.

חברת ESET שיחררה מוצר חדש לסל המוצרים שלה – אפליקציית בקרת הורים, שמאפשרת בקרה ושליטה של ההורים על התכנים והפעולות, שילדים עושים באמצעות הסמארטפון או הטאבלט שלהם.

עפ"י מחקר של חברת אופקום, מאז 2013 יש עלייה של מאות אחוזים במספר הילדים, שמקבלים גישה לאינטרנט, במיוחד באמצעות מכשירים ניידים. בנוסף, המחקר מראה, ש-20% מהילדים בגילאי 8-11 ו-65% מהילדים בגילאי 12-15, כבר מקבלים סמארטפון משלהם ומשתמשים בו באופן קבוע. לעלייה זו במספר הילדים, שמשתמשים בסמארטפונים ובטאבלטים, יש השלכות בכל הנוגע לחשיפה שלהם למעשי נוכלות ובריונות ברשת, וכמובן לתכנים, שאינם הולמים את גילם.

מגוון האפשרויות באפליקציית בקרת ההורים החדשה מאפשרות להורים לשלוט בצורה טובה יותר על מה שהילדים שלהם עושים עם המכשירים הסלולריים שלהם בזמן שהם לא נמצאים תחת השגחתם, ומטרתה היא לעזור להורים להגן על הילדים מאיומי אינטרנט שונים, וממקרים של נוכלות או בריונות.

בין האפשרויות השונות ניתן למצוא:

מסנן תכנים, שניתן להגדרה בהתאם לגיל הילד,
מנהל זמן, שמאפשר להורים להגביל את זמן השימוש באפליקציות שונות במכשיר,
חסימה של איומי אינטרנט מוכרים,
איתור מיקום המכשיר ועוד.

גרסת הבטא של האפליקציה זמינה כעת להורדה בחינם מחנות האפליקציות של גוגל – כאן.

מחברת ESET ישראל נמסר, שהאפליקציה ניתנת כעת להורדה באנגלית ובסלובקית בלבד, אך שפות נוספות, וביניהן עברית, תתווספנה לממשק המשתמש של האפליקציה בחודשים הקרובים.

גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל: "שלב הבטא הוא אחד השלבים החשובים ביותר בפיתוח המוצר. במחלקת הפיתוח השקיעו מאמצים רבים כדי לשחרר אפליקציה שימושית וידידותית למשתמשים, אבל אין תחליף לפידבק מהמשתמשים עצמם, ובמקרה הזה הורים לילדים".


  ESET Parental Control BETA - מסך
 
 



 
 
Bookmark and Share