Telecom News - ז'אן פייר ברולרד מונה לסגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור EMEA ב-VMware

ז'אן פייר ברולרד מונה לסגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור EMEA ב-VMware

דף הבית >> מינויים >> ז'אן פייר ברולרד מונה לסגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור EMEA ב-VMware
ז'אן פייר ברולרד מונה לסגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור EMEA ב-VMware
מאת: מערכת Telecom News, 24.8.15, 13:59ז'אן פייר ברולרד

חברת Vmware לתשתית ענן וניידות עסקית, הכריזה היום על מינויו של ז'אן פייר ברולרד לתפקיד סגן נשיא בכיר ומנהל כללי לאזור EMEA. בתפקידו הקודם  הוא שימש כסגן נשיא לאזור דרום EMEA, ויהיה כעת אחראי למימוש החזון מוגדר התוכנה של VMware ללקוחותיה ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).

ברולרד ידווח לקארל אשנבך, נשיא ומנהל התפעול הראשי של VMware, יקדם בריתות אסטרטגיות ותכנון לטווח הרחוק, וימשיך להניע צמיחה ורווחיות של תחומי העיסוק של VMware כולל מרכזי נתונים מוגדרי תוכנה, ניידות עסקית ושירותי ענן. הוא יחליף את קודמו בתפקיד, מאוריציו קרלי, שיחל לשמש כמנהל הכללי של אזור אמריקה ב-VMware.

ז'אן פייר הוא ותיק בתעשייה עם יותר מ-25 שנות ניסיון בעבודה עם כמה מהארגונים הגדולים ביותר בעולם, כולל SAP, IBM, Sun Microsystems ו-Unisys. הוא הצטרף ל-VMware ב-2009 ובמשך 6 השנים האחרונות הוביל את אזור דרום EMEA, כשהוא מקדם את ההיקף העסקי באזור.

קארל אשנבך: "בזכות ניסיון בניהול ובתעשיית תוכנה, בשילוב עם הצלחתו בהובלת אזור דרום EMEA, ישמש ז'אן פייר זרז לקידום הצמיחה העסקית של VMware באזור EMEA. בעוד אנו ממשיכים לבנות את ההיצע הטכנולוגי שלנו ומסייעים ללקוחותינו לעבור לעידן הענן הנייד, הפקחות העסקית והרקורד המוכח שלו ביחסיו עם לקוחות חיוניים לצמיחה המתמשכת של VMware באזור".

ז'אן פייר ברולרד: "אני שמח להניע את VMware באזור EMEA ולסייע ללקוחותינו לספק ערך עסקי ולהניע מעברים מוצלחים בארגונים ובעסקים שלהם. זה זמן מצוין להיות חלק מ-VMware ואני מצפה לעבוד עם לקוחותינו, שותפנו ועובדינו בשבועות, בחודשים ובשנים הבאות".  

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share