Telecom News - "בן לוקח בת": אינטל מכפילה הבונוס לעובדים שיגייסו נשים לחברה

"בן לוקח בת": אינטל מכפילה הבונוס לעובדים שיגייסו נשים לחברה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> "בן לוקח בת": אינטל מכפילה הבונוס לעובדים שיגייסו נשים לחברה
"בן לוקח בת": אינטל מכפילה הבונוס לעובדים שיגייסו נשים לחברה
מאת: מערכת Telecom News, 26.8.15, 13:11מקסין  פסברג
 
במהלך, שנועד להגדיל את מספר הנשים העובדות בחברה, תיתן אינטל תמריצים לעובדים, שיצרפו נשים לחברה ותעניק השנה מלגות רק לסטודנטיות מצטיינות.
 
אינטל יוצאת במהלך שנועד להגדיל את שיעור הנשים בקרב עובדיה: החברה הודיעה היום, שתכפיל את הבונוס המוענק לעובדים, שיגייסו נשים לחברה.
 
תכנית "חבר מביא חבר" היא אחד ממקורות הגיוס החזקים והחשובים של אינטל. קורות החיים המופנים אל אינטל דרך ערוץ גיוס זה נבדקים בעדיפות ראשונה, ומחלקת הגיוס מפיקה מהם את אחוז הגיוס הגבוה ביותר מבין הערוצים השונים. בזכות התכנית אינטל זוכה בעובדים טובים, שבהמשך עוזרים לחבריהם למצוא עבודה וגם מקבלים על כך תגמול. כעת, מהלך "חבר מביא חברה" יסייע לאינטל לתת את הדגש החזק על גיוס נשים נוספות לחברה.
 
בנוסף לבונוסים על גיוס עובדות, אינטל הכריזה, שתעניק השנה מלגות לסטודנטיות בהיקף של 130,000 ש"ח. את המלגות, לסטודנטים הלומדים הנדסה ומדעי מחשב, מעניקה אינטל מדי שנה. אולם. השנה הוחלט להעניק אותן לסטודנטיות בלבד. הן תיבחרנה ע"י אוניברסיטאות המשתפות פעולה עם אינטל.
 
שיעורן הכולל של  נשים באינטל ישראל עומד עד כ-21% מהעובדים; שיעורן של הנשים בקרב הנהלת החברה בארץ הוא 30% ואילו שיעורן בקרב הנהלת המפעל בקריית גת עומד על כ-40%. ועדיין, בחברה שואפים להרחיב עוד את שיעור הנשים, כחלק מאסטרטגיה של אינטל העולמית עליה הכריז בתחילת השנה המנכ"ל בריאן קרזניץ'. במסגרת תוכנית בשם "גיוון בטכנולוגיה" שואפת אינטל להביא עד 2020 לייצוג מלא של האוכלוסייה בקרב המועסקים והמועסקות בחברה, ובכוונתה להשקיע במהלך כ-300 מיליון דולרים. זאת ועוד: לאחרונה הודיעה אינטל על הקמת קרן הגיוון (Intel Capital Diversity Fund), שתשקיע 125 מיליון דולרים בעסקים בהובלת נשים וקבוצות מיעוט המצויות בתת-ייצוג בתעשיית ההייטק. הקרן תשקיע בחברות בכל העולם, לרבות חברות מישראל.
 
אינטל ישראל מעודדת גיוס נשים להייטק כבר בגילאי בית ספר. במסגרת זו שותפה החברה ב-2 תכניות:

”סודקות את הזכוכית” - לקידום נערות למדעים ולטכנולוגיה,
"מובילות לטכניון” - מיזם חיפאי, שמטרתו לעודד תלמידות מבתי הספר העירוניים לבחור לימודים מדעיים טכנולוגיים ברמות גבוהות ואף לעסוק בתחומים אלה.
 
מקסין פסברג, (בתמונה למעלה), מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיאה בחברה: "כדי לגייס את העובדים הטובים ביותר אנו חייבים להגדיל את מספר הנשים הפונות לאינטל, בתהליך, שכל עובדי אינטל שותפים לו ומזדהים איתו. הכפלת הבונוסים שולחת מסר ברור, שאנו רציניים ביחס לרצון שלנו להגדיל את מספר הנשים המתגייסות".
 
גדי זינגר, מנהל מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל וסגן נשיא בחברה: "יכולת של חברה לצמוח ולחדש נובע גם מכוח אדם מגוון. באינטל אנו רוצים לראות יותר נשים בכוח העבודה ואנו מוכנים לנקוט בצעדים הדרושים כדי לגרום לזה לקרות".
 
יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל: "אנו מאמינים, שמגוון בתעסוקה הוא המנוע לחדשנות וליצירתיות של החברה. כחברה גלובלית, אנו רואים במגוון - Diversity - חלק מהותי מערכי החברה. אנו צומחים עם השונה ומאמינים, שהוא הבסיס להתפתחותנו כחברה".
נשים באינטל



 
 
Bookmark and Share