Telecom News - Dialogic לפתרונות תשתית ותוכנה לרשתות וטלקום מגייסת 20 עובדים בארץ

Dialogic לפתרונות תשתית ותוכנה לרשתות וטלקום מגייסת 20 עובדים בארץ

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> Dialogic לפתרונות תשתית ותוכנה לרשתות וטלקום מגייסת 20 עובדים בארץ
Dialogic לפתרונות תשתית ותוכנה לרשתות וטלקום מגייסת 20 עובדים בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 26.8.15, 15:00גיוס עובדים

בין המשרות המוצעות נדרשים מהנדסי תוכנה ומהנדסי בדיקות ברמות ניסיון שונות, משרות פיתוח וניהול צוות ומשרות סטודנט.

חברת  ,Dialogicספקית גלובלית לפתרונות תשתית ותכנה לעולם הרשתות והטלקום, שמאפשרת לספקי שירות ויישומים לשפר את ביצועי התקשורת בסביבת מדיה רבגונית על פני מגוון רחב של רשתות, הודיעה על מהלך גיוס של כ-20 עובדים עד לסוף 2015 כחלק מהתרחבות פעילות החברה.

החברה מפעילה את אחד ממרכזי הפיתוח שלה בפתח תקווה. היא מעסיקה כאן כיום כ-100 עובדים בתפקידי פיתוח, תמיכה, תפעול ומכירות. מהלך הגיוס הנוכחי הוא עבור קבוצת ה-R&D, ובמסגרתו מבקשת החברה לקלוט אנשי פיתוח במגוון תחומים. בין המשרות המוצעות נדרשים מהנדסי תוכנה ומהנדסי בדיקות ברמות ניסיון שונות, משרות פיתוח וניהול צוות ומשרות סטודנט.

אפרת רהט, מנהלת HR ב-Dialogic ישראל: "מרכז הפיתוח הישראלי מוביל רבים מהמוצרים של החברה ברמה הגלובלית. מוצרים אלה מוטמעים בפרויקטים מובילים אצל לקוחות בעולם. את ההצלחות האלו אנו מייחסים לאיכות הצוות המקומי. עובדי החברה נהנים מסביבת עבודה נעימה ודינמית ומכל היתרונות של ארגון גלובלי העובד בשיתוף פעולה הדוק עם יצרניות טכנולוגיה בעולם. לצד זאת אנו מאמינים בהשקעה בעובד לטווח הארוך ומשתדלים לספק אפשרויות לקידום ניהולי ופיתוח קריירה".

קו"ח ניתן לשלוח ל: jobs.israel@dialogic.com

לצפייה במשרות נוספות: www.Dialogic.com
 
 



 
 
Bookmark and Share