Telecom News - סאנדיסק מגייסת 90 מהנדסים. עובד שיביא מועמד שייקלט יקבל 20,000 ₪

סאנדיסק מגייסת 90 מהנדסים. עובד שיביא מועמד שייקלט יקבל 20,000 ₪

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> סאנדיסק מגייסת 90 מהנדסים. עובד שיביא מועמד שייקלט יקבל 20,000 ₪
סאנדיסק ישראל מגייסת 90 מהנדסים. עובד שיביא מועמד שייקלט יקבל בונוס 20,000 ₪
מאת: מערכת Telecom News, 30.8.15, 18:47רונית רונן קרפול
 
בעקבות הגידול בפעילות מרכזי הפיתוח של החברה בישראל - 90 משרות פתוחות מחכות למהנדסים, במגוון תפקידים בתחומי המחקר והפיתוח ובעיקר של מהנדסי ולידציה ופירמוור.
 
מרכז הפיתוח של סאנדיסק ישראל לפתרונות מבוססי אחסון פלאש, החל במסע גיוס אינטנסיבי של מהנדסים. אל 50 המשרות, שכבר פתוחות, יצטרפו בימים הקרובים עוד 40 משרות נוספות, שמחכות לאיוש מיידי, במגוון תפקידים בתחומי המחקר והפיתוח ובעיקר של מהנדסי ולידציה ופירמוור.
 
סאנדיסק מעסיקה בישראל כ-650 עובדים, רובם מהנדסים וחוקרים. פעילות החברה מתנהלת ב-3 מרכזי הפיתוח בכפר סבא, עומר שבדרום ותפן שבגליל. הפתרונות של סאנדיסק נמצאים בלב כמה מה-data centers הגדולים בעולם ומשולבים בסמארטפונים, טאבלטים, מחשבים וציוד לביש (IoT).
 
לטובת עידוד הגיוס המסיבי, נדרשו גם צעדים לא שגרתיים בהיקפם: בימים האחרונים קיבלו עובדי החברה הודעה, שבמסגרת מדיניות ה״חבר מביא חבר״, כל עובד, שיביא מועמד, שגם ייקלט בסאנדיסק, יהנה מבונוס של 20,000 ₪. עובד שיגדיל לעשות ויגייס 3 עובדים, יקבל חוץ מהכסף גם אייפד אייר על כל עובד שיביא.
 
רונית רונן-קרפול, (בתמונה), סמנכ"לית משאבי האנוש לישראל ואירופה ומשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל: ״בעקבות גידול בפעילות הפיתוח, שמתבצעת בישראל, חל גידול משמעותי במספר המשרות המחכות לאיוש באתרים השונים. כך לדוגמה, כשחנכנו את הבניין החדש הממוקם בפארק התעשייה בתפן, היה ברור לנו, שאל 100 העובדים שם הולכים להצטרף רבים נוספים ואני שמחה, שהמהלך אף יקרה מהר משציפינו. הדלתות שלנו פתוחות ואני בטוחה, שהאנשים הטובים ימצאו את הדרך הכי מהירה להגיע אלינו״. 
 
רשימת משרות והתקשרות - כאן. (כרגע רשימה חלקית. משרות נוספות תתווספנה כל העת במשך הימים הקרובים).

עדכון 31.8.15, 19:15: חברת סאנדיסק הודיעה על כתובת מייל חדשה למשלוח קורות חיים: recruitment@sandisk.com

 
גיוס עובדים
 
 



 
 
Bookmark and Share