Telecom News - Pitch Tonight: נחשפו 6 מיזמים חדשים בפני VCs בנאום של 100 שניות

Pitch Tonight: נחשפו 6 מיזמים חדשים בפני VCs בנאום של 100 שניות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Pitch Tonight: נחשפו 6 מיזמים חדשים בפני VCs בנאום של 100 שניות
"נאום מעלית" (Elevator Pitch) מוצלח, יכול להניע משקיעים (או שותפים) לפעולה למען היזם המציג בפניהם. 6 מיזמים חדשים הציגו את הפיתוחים \ הרעיונות שלהם וזכו למשוב מיידי מ-6 משקיעים מקרנות הון סיכון (VC) ישראליות מובילות. המיזמים היו בתחום הרפואי, ניהול תוכן דיגיטאלי, סייבר, משחקים והיכרויות.
מאת: אבי וייס, 6.9.15, 16:00גיל שורקה
 
Pitch Tonight היא קהילת יזמים המונה מעל לאלפיים יזמים, מנטורים ומשקיעים, שהוקמה ע"י גיל שורקה (בתמונה משמאל), רכז ארצי של ארגון רשת היזמות העולמית בישראל (GEN) וישראל גרוס

המטרה: יצירת מפגשים מהירים (100 שניות לכל היותר) בין יזמים, לרבות יזמים טכנולוגיים, משקיעים פרטיים וקרנות הון סיכון מובילות בישראל. 

באירוע, שהתקיים ביום 2.9.15 בבית מיקרוסופט בהרצליה, בהשתתפות של כ-380 יזמים, מנטורים ומשקיעים, נחשפו 6 מיזמים חדשים והתקיים פאנל של משקיעים כולל דיון פתוח ושאלות מהקהל ובעקבותיו התקיים סבב "נאומי המעליות" עם משוב ישיר מהמשקיעים.

את פאנל המשקיעים הנחה יזהר שי (Cannan Partners Israel) והשתתפו בו: רונה שגב (TLV Partners), דבי לוי (JAL Ventures), קובי סמבורסקי (Glilot Capitla), משה צרפתי (Krypton VC), ולירן עזריאלנט (Blumberg Capital).

ישראל גרוס, (בתישראל גרוסמונה משמאל), יו"ר YourStartApp ומארגן Pitch Tonight: "אני מתרגש כל פעם מחדש באירועים, שאנו יוזמים. המטרה של גיל ושלי לעזור לקהילת היזמים של ישראל. אנו פתוחים לרעיונות, כי הרעיונות, שמתגבשים בקהילה, זה כוח, שיכול לקדם דברים התורמים לקהילה.

המטרה שלנו להפגיש יזמים עם משקיעים. אולם, לפני שהיזם פוגש משקיע, הוא צריך להכין את המצגת שלו. זה לא דבר קל ולכן אנו משתפים את הקהילה של היזמים בסודות, שיכולים להוביל להצלחה במטלה הזו.

באירועים אנו חושפים יזמים, שנדרשים לעמוד במסגרת של Pitch ב-100 שניות. בזה הם נבחנים. היום אנו אורחים של מיקרוסופט, שהיא בית חם בישראל ליזמים, כאן בהרצליה".

נבות וולק, (התמונה משנבות וולקמאל), מנהל מיקרוסופט ונצ'רס ישראל: "אותנו מכירים היטב בישראל, כי היינו בין הראשונים להקים אקסלרטור בשוק הישראלי וכיום התכנית שלנו הועתקה לכל העולם. התכנית שלנו בת 4 חודשים וכעת אנו עומדים בפני המחזור השביעי, שההרשמה אליו נסגרה ממש היום. המחזור הזה יחל לרוץ באוקטובר 2015.

כ-400 חברות בכל מחזור ניגשות לשלב המיון ומהן אנו בוחרים בד"כ 11 חברות. יש לנו כבר 59 חברות בוגרות, שאנו שומרים איתן קשר בכל מהלך החיים של המיזם, עד האקזיט. המטרה שלנו היא לבנות חברות גדולות. לכן, היזמים אצלנו מצליחים לגייס כסף ולא מעט. כ-80% מגייסים כסף כשהם עוד באקסלרטור וגיוס ממוצע הוא של 2.5 מיליון דולרים. היו לנו כבר 3 אקזיטים. אנו מעדיפים לקבל חברות אחרי שלב הסיד כשהן כבר יודעות לאן הן רוצות להתפתח.

אנו מספקים ליזמים תכנית בת כחצי מיליון דולרים לשימוש בענן שלנו וכן השקעה קטנה, בד"כ של 25 עד 50 אלף דולרים מהשותפים שלנו. כ"כ, אנו מספקים ליזמים 'סביבה עוטפת' של מנטורים מטובי המומחים הקיימים בישראל בכל תחום. אנו לא לוקחים אקוויטי ויש אצלנו דמי השתתפות סמליים בלבד. אנו יכולים לספק לסטארטאפ משרדים גם במקומות אחרים בעולם בהם מיקרוסופט הקימה אקסלרטורים, אחרי ההצלחה של התכנית הזו בישראל". 

גיל שורקה, (בתמונה העליונה), מארגן משותף, Pitch Tonight: "לפי הנתונים, שקיבלנו מ-Meetup, אנו אחת מהקהילות הצומחות הכי מהר בעולם. יש לנו כבר מעל ל-2,100 חברים בקהילה  והיא ממשיכה לצמוח. את הפרוייקט הזה ייסדתי בארה"ב לפני כ-5 שנים והוא התקיים גם בקנדה וכעת הוא כאן בישראל. אנו רוצים להתרחב גם לאירופה. כך, שאם יש בקהילה שלנו מי שגר באירופה או מתכוון לפעול שם ורוצה להיות חלק מהקהילה, שנקים באירופה, מוזמן לעדכן אותי.

הערב אנו מבצעים 2 פאנלים: של משקיעים מול הקהל ושל סטארטאפים חדשים, שיצטרכו לעמוד במסגרת הזמן המאוד קצרה של 100 שניות והם יקבלו משוב מיידי בסיום הנאום, מצוות המשקיעים המנוסים, שריכזנו כאן, בתקווה, שזה יצעיד אותם בדרך ליעד שלהם". 

המיזמים שהציגו:
א. אלכס ויינשטוק - SAGIV: פתרון לצנתר (קטטר) חדש לעירויי דם הפותר בעיות של בזבוז זמן, כאב וכסף בציוד עירוי הדם הקיים כיום בעולם הרפואה. נמצא בשלבי בטא ובדיקות לאישור של FDA. 

ב. אורליה אזולי - Newzik: פתירון דיגיטלי לניהול ועריכת תווים. פתרון בענן למוזיקאים, יוצרי מוזיקה, נגנים ותיזמורות. 

ג. אלמוג ורצברג - Pickupp: פתרון לתקשורת בין אישית (באפליקציה בסמארטפון) עם אנשים הנמצאים סביבנו. מיועד לשירות היכרויות במקומות סגורים דוגמת ברים בשילוב טכנולוגיית בלוטוס'. בעל הבר מקבל מערכת המבצעת קידום מכירות, הפצת מידע על אירועים וכיו"ב בענן פרטי ומותאם אישית לכל משתתף בענן, שנוצר בכל בר.

ד. ארי טמן - Friend or Fraud: פתרון סייבר להגנה מפני רמאויות וזיופים. אפשרות לזיהוי אדם באופן חד-ערכי למשל רק על סמך צילומו במצלמת הסמארטפון. מבטיח זיהוי ודאי ושלא מדובר בהתחזות, או זיוף זהות ותמונה. 

ה. שון  ווקסמן - Couponroller: פלטפורה לקד"מ מבוססת על משחקים (גמיפיקיישן) המעניקים קופונים לזוכים במשחקים. המשחק מוביל לנאמנות לקוחות. בשלב ההרצה (בטא) יש כבר כ-50 אלף משתמשים בחודש ויש כבר רווחים, הישג, שנעשה ללא כל מסע פרסום. 

ו. עומרי שבי - MyLeisure: מערכת לגילוי תוכן וקבל המלצות פרסונליות. מסייע לכל אחד לבחון המלצות לסרטים, שירים, ספרים וכיו"ב. פותר את בעיית עודף המידע כשמחפשים המלצות. התוכן המומלץ מותאם אישית וכולל המלצות של חברים, שמתנקז ל'פרופיל פנאי אישי' בעזרת בינה מלאכותית. 
Pitch Tonight Logo



 
 
Bookmark and Share