Telecom News - 50% הנחה על שירותי Hosting ל-3 חודשים בבזק בינלאומי: האם זה כדאי?

50% הנחה על שירותי Hosting ל-3 חודשים בבזק בינלאומי: האם זה כדאי?

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> 50% הנחה על שירותי Hosting ל-3 חודשים בבזק בינלאומי: האם זה כדאי?
50% הנחה על שירותי Hosting ל-3 חודשים בבזק בינלאומי: האם זה כדאי?
 מאת: מיכאל פנחס, 12.9.15, 18:20מיכאל פנחס
 
התגברות התחרות בתחום ה-Data Centers בישראל מובילה למבצעים כדי ללכוד לקוחות. בזק בינלאומי יצאה במבצע של 3 חודשים ראשונים ב-50% הנחה לשירותי Hosting. האם זה כדאי לעסקים ולארגונים?
 
בזק בינלאומי, כספק מוביל בשירותי תקשורת לפרטיים ולעסקים בישראל, יצאה במבצע של 50% הנחה בשירותי ה-Hosting ב-Data-Center המשודרג והחדש שלה.  
 
הסיבה ליציאה למבצע מאוד ברורה: בשנה החולפת התעצמה התחרות בתחום ה-Data Centers בישראל, כשבחודשים החולפים כמה מתחרות פתחו Data Centers חדשים (דוגמת פרטנר, בינת עסקים, Med-1, IBM, טלדור, מלם-תים, הוט, אדגר ועוד).
 
בזק בינלאומי טוענת, שהמתקן שלה הוא בעל השרידות הגבוהה בישראל (Tier3), אולם גם המתקנים של מתחרותיה הם ברמה של Tier3. בלי בחינה פיזית של מומחה, שיבקר במקום, קשה להשוות בין המתחרים רק על סמך ההצהרות שלהם בעלוני השיווק ובפורטל החברה.
 
לעומת זאת, יש לבזק בינלאומי כמה יתרונות בפריסת המתקנים: לבזק בינלאומי 3 אתרים בישראל - 2 אתרים בפתח תקווה ואתר חדשני ומתקדם לפתרונות DR והתאוששות מאסון ביפו. בנוסף, יש פריסה גלובלית של 7 אתרים ברחבי העולם המחוברים לישראל באמצעות הכבל התת ימי הנמצא בבעלותה של בזק בינלאומי. 7 האתרים מצויים באנגליה, גרמניה, איטליה, קפריסין, צרפת, הונג קונג וארצות הברית.
 
מתקני ה-Data Center נבנו כאתרים לאחסון כל מגוון ציוד המחשוב המתקדם וכוללים את כל מרכיבי התשתית הנדרשים בסטנדרטים המתקדמים והמחמירים ביותר לשרידות מערכות מיטבית: מערכות מנוהלות ומבוקרות לגילוי וכיבוי אש, מערכות לניהול וגיבוי חשמל, מערכות מיזוג אויר ועוד.
 
בנוסף לשירותים הבסיסיים הניתנים באתרי ה ,Data Centers-בזק בינלאומי מספקת שירותי ערך מוסף מגוונים דוגמת: שירותי ניטור וסטטיסטיקה, שירותי תעבורת אינטרנט ורוחב פס, שירותי חשמל ושליטה מרחוק, שירותי סליקה וחשבוניות, שירותי אבטחת מידע וסייבר, שירותי תשתיות מחשוב ומומחי מחשוב.
 
מול הגישה של Co-Location ואירוח שרתים במודלים השונים של אירוח, שמשמעותם היא: העברת השרתים מהעסק ל-Data Center ושכירת שרתים ב-Data Center, בזק בינלאומי מציעה שירות ענן מלא, במקביל לשירות הוותיק של Hosting. דהיינו: הלקוח לא צריך בכלל שרתים. הוא שוכר אותם מהענן של בזק בינלאומי, ענן בשם Virtual Nest, לפי מחירון של שימוש בלבד, לפי הצרכים המשתנים של העסק.
 
לסיכום: בטרם בחירת פתרון של Hosting, גם אם יש 3 חודשים הנחה (שהם זמן זניח בהסכםHosting , הסכם שהוא למעשה "חתונה קתולית"), יש לנתח את צרכי העסק בראייה רב שנתית ולבחון האם העסק בכלל צריך אצלו שרתים פיזיים. חשוב להימנע מנפילה לטעויות בתהליכי קבלת ההחלטות, בגלל מבצע זמני. מומלץ לשקול: אם כבר מעבירים את השרתים ל-Data Center, מדוע לא לקפוץ היישר לענן, ולהיפטר בכלל מהשרתים? הרי עי"כ מוזילים עלויות ומשדרגים את היכולות של העסק. לכן, בחינה מקצועית של כל צרכי העסק נדרשת בטרם קבלת החלטה. 

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, סםפטמבר 2015.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים


אחסון



 
 
Bookmark and Share