Telecom News - אורן שגיא מונה למנכ"ל סיסקו ישראל

אורן שגיא מונה למנכ"ל סיסקו ישראל

דף הבית >> מינויים >> אורן שגיא מונה למנכ"ל סיסקו ישראל
אורן שגיא מונה למנכ"ל סיסקו ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 20.9.15, 14:01אורן שגיא

סיסקו הודיעה היום  על מינויו של אורן שגיא, (43), לתפקיד מנכ"ל סיסקו ישראל. במסגרת תפקידו הוא ינהל את פעילותה העסקית של סיסקו בישראל ואת שיתוף הפעולה עם כ-10 השותפים והמפיצים המקומיים.
 
לשגיא יש ניסיון של 20 שנה במגוון תפקידי ניהול בכירים בחברות הייטק ואף  שימש דירקטור במספר חברות, שהיה שותף בתהליך רכישתן. הוא הצטרף לסיסקו ישראל ב-2010 ובתפקיד האחרון שימש כמנהל אזורי למגזר הביטחוני בחברה. במסגרת תפקידו פיתח אסטרטגיית מכירות, שמיצבה את החברה כבעלת פורטפוליו רחב של טכנולוגיות חדשניות, תוך יצירת ערוצי הכנסות חדשים.
 
שגיא הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר ראשון במשפטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה. הוא חבר בלשכת עורכי הדין.
 
קודמו בתפקיד כמנכ"ל סיסקו ישראל, בועז מעוז, ממשיך את דרכו המקצועית בסיסקו. הוא קודם לתפקיד בכיר בארגון השותפים של סיסקו, במטה החברה בסן חוזה.
 
David Bevilacqua, סגן נשיא לאזור דרום אירופה ב- EMEARבסיסקו: "אני מאד גאה לבשר, שהטאלנטים של סיסקו, אורן שגיא, נבחר למנכ"ל הבא של סיסקו ישראל. הוא נחשב למנהל מוכשר ודינמי, שמספק צמיחה מהירה וערך רב לחברה. הוא ידוע ביכולתו לקדם בהצלחה חברות, כמו גם את צוותי העבודה שתחתיו. אורן מביא ניסיון בתעשייה, במיוחד בעולם התוכנה, הענן והביג-דאטה, וככזה הוא נבחר כמנהיג, שיכול להוביל את סיסקו ישראל קדימה".


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share