Telecom News - נקסוס 5X: הסמארטפון הראשון עם מערכת ההפעלה Marshmallow OS

נקסוס 5X: הסמארטפון הראשון עם מערכת ההפעלה Marshmallow OS

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> נקסוס 5X: הסמארטפון הראשון עם מערכת ההפעלה Marshmallow OS
נקסוס 5X: הסמארטפון הראשון עם מערכת ההפעלה Marshmallow OS
 מאת: מערכת Telecom News, 29.9.15, 23:00
New 5X Nexus
  
 LG Electronicsוגוגל חשפו היום (29.9.15) את התוצאה של שיתוף הפעולה השלישי בין החברות: מכשיר סמארטפון נקסוס 5X, שמאובזר במערכת ההפעלה החדישה: Android 6.0 Marshmallow.
 
תצוגה מהירה
נקסוס 5X מאובזר במסך חדש בגודל 5.2 אינץ' ותצוגת 423ppi Full HD IPS עם טכנולוגיית המגע In-Cell. אלה מאפשרים זיהוי מהיר יותר, ראות טובה יותר בסביבה חיצונית ותמונות צלולות לכל משימה שלה נדרש המכשיר. הנקסוס 5X מצויד במעבד קוואלקום 808, שמספק חווית משתמש מהירה לכל משימה. חיבור ה-USB המהיר מסוג Type-C גורם לכך, שטעינה של 10 דקות מעניקה למכשיר חיי סוללה של קרוב ל-4 שעות.
 
סביבת מולטימדיה מלאה
הנקסוס 5X מצויד במצלמה אחורית ברזולוציית 12.3 מגה-פיקסלים ומצלמה קדמית ברזולוציית 5 מגה-פיקסלים. חיישן המצלמה האחורי בגודל 1.55 והחיישן הקדמי בגודל 1.4, מאפשרים ספיגה של יותר אור מכל מכשיר נקסוס אחר בעבר, ומעניקים תמונות בהירות עם ירידה גבוהה לפרטים גם בתנאי ראות קשים. המכשיר גם מאפשר צילום סרטוני וידאו Slow-motion וכן סרטונים באיכות 4K. כל אלה הופכים את הנקסוס5X  לנקסוס המתקדם ביותר ברמת ביצועי המולטימדיה.
 
שיפור אבטחה בקצות האצבעות
נקסוס 5X מאובטח יותר ונוח לשימוש בעזרת Nexus Imprint: גלאי האצבע הממוקם בגב המכשיר, במקום בו האצבע מונחת באופן טבעי. נגיעה קלה בגלאי תכין את המכשיר לשימוש מיידי. בנוסף הגלאי מאפשר שימוש במערכת Android Pay, בעזרתה ניתן לרכוש מוצרים באלפי בתי עסק ברחבי העולם. אולם, שירות זה ניתן בשלב זה רק ללקוחות מארה"ב בשלב זה.
 

ג'ונו צ'ו, נשיא LG Electronics Mobile Communications"אנו נרגשים לעבוד שוב עם חברת גוגל על פיתוח הנקסוס 5X, מכשיר הנקסוס הטוב ביותר עד כה. הפעם רצינו לשלב עבור קהל הלקוחות את החומרה הטובה ביותר יחד עם מערכת ההפעלה המתקדמת ביותר ואנו מאוד גאים במה שהצלחנו להשיג".
 

הירושי לוקהיימר, סגן נשיא אנדרואיד וכרומקאסט בגוגל: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם LG שוב ולהציג את ההמשך של המוצרים האהובים- הנקסוס 5X החדש וה- Android 6.0 Marshmallow, שהיא מערכת ההפעלה המבריקה ובעלת הביצועים הגבוהים ביותר עד כה". 
 
החל מהיום המכשיר יהיה ניתן להזמנה מוקדמת, דרך Google Store  במדינות בהן החנות פועלת. החל מה- 19.10.15 המכשיר ישווק בכ -40 מדינות נוספות בעולם, שתצענה את המכשיר למכירה דרךGoogle Store  או דרך יבואנים ומפיצים מורשים. הזמינות בישראל וכן המחיר יפורסמו בשבועות הקרובים.
 
ראו גם: פרטים על Huawei Nexus 6P  ו.LG Nexus 5X- (דלפו טרם ההכרזה).
Nexus 5X



 
 
Bookmark and Share