Telecom News - C-DATA השיקה רשמית את הפאבלט OnePlus 2 כתחרות לייבוא המקביל

C-DATA השיקה רשמית את הפאבלט OnePlus 2 כתחרות לייבוא המקביל

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> C-DATA השיקה רשמית את הפאבלט OnePlus 2 כתחרות לייבוא המקביל
C-DATA השיקה רשמית בארץ את הפאבלט OnePlus 2 כתחרות לייבוא המקביל
מאת: מערכת Telecom News, 13.10.15, 14:51OnePlus 2

קארל פיי המייסד המשותף ומנכ"ל הפעילות הגלובלית של OnePlus מבקר בימים אלו בארץ והשיק את מכשיר בישראל במחיר 2,499 ש"ח.

קארל פיי, מייסד משותף ומנכ"ל הפעילות הגלובלית של חברת OnePlus, הכריז הבוקר במסיבת עיתונאים בת"א על הקמת חברת OnePlus ישראל. הנציגות הישראלית של חברת הטכנולוגיה הסינית תוקם בשיתוף חברת C-Data, יבואנית ומפיצה של מוצרי מחשוב וציוד היקפי, ותחל לפעול במהלך הרבעון הראשון של שנת 2016. סי-דאטה הייתה חברה הראשונה בעולם עמה חתמה חברת OnePlus על הסכם הפצה. עוד במסגרת מפגש העיתונאים, השיק קארל פיי  את מכירת ה-OnePlus 2.

זאב רוזנקרנץ, סמנכ"ל חברת C-Data: "ישראל היא המדינה הראשונה שבה חברת OnePlus מקימה נציגות רשמית מקומית. זו הבעת אמון והערכה לנו ולצרכנים בישראל, שהחברה בחרה בנו ובישראל להיות הראשונים לבחינת שיטת עבודה ושיטת שיווק שונות מאלו שהיא מקיימת כרגע".

מוצרי OnePlus ביבוא של C-Data יימכרו בחנויות הסלולר וברשתות השיווק המתמחות ויכללו אחריות יבואן רשמי לשנה. מכשיר ה-OnePlus 2 יגיע בצבע שחור ויימכר במחיר מומלץ לצרכן של 2,499 ש"ח עבור גרסת ה-64GB של הדגם הבינלאומי. תמיכה למכשיר תינתן באמצעות רשת מעבדות DCS.

ראוי לציין, שלחברת OnePlus עצמה אין כל דרך לעצור יבוא מקביל וזול יותר (גם לאחר מיסים) של מוצריה לארץ  ואחריות הניתנת לשנתיים כמו למשל אצל אתר Chinabuy, שגם יוצא מדי פעם במבצעים אטרקטיביים כמו המבצע האחרון של 399 דולרים ומבצע נוסף במחיר זה מ-14.10.15 בחצות לאורך סוף השבוע עם קוד קופון China399. (המחיר נע סביב 2,060 ש"ח כולל מיסים).

תכונות המכשיר - כאן.
 "מבחן דרך" ל-OnePlus 2 - כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share