Telecom News - העתיד כאן: הושלם "תשלום ביולוגי" בשימוש בביטקוין ע"י שבב מושתל ביד

העתיד כאן: הושלם "תשלום ביולוגי" בשימוש בביטקוין ע"י שבב מושתל ביד

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> העתיד כאן: הושלם "תשלום ביולוגי" בשימוש בביטקוין ע"י שבב מושתל ביד
העתיד כבר כאן: הושלם "תשלום ביולוגי" בשימוש בביטקוין ע"י שבב מושתל ביד
מאת: מערכת Telecom News, 2.11.15, 15:45

יתכן שבעוד 25 או 100 או 500 שנה יוכל האדם לסרוק חלקי גוף לשימושים שונים. אבל עתה, לראשונה בעולם, בוצעה ע"י שבב מושתל ביד העברת תשלום בצורת bio-payment בשימוש בביטקוין, שאומת ואושר.

Patric Lanhed בסיוע של מתכנת ומפתח תוכנה Juanjo Tara,  החל עידן המכונה "Bitcoin bio-payments".  הוא הוכיח העברת "תשלום ביולוגי" בשימוש בסורק NFC (ר"ת Near Field Communication). נעשה כאן שימוש בשבב, שפותח ע"י Dangerous Things, שמאחסן 888bytes של נתונים, מספיק כדי לאחסן 26 מפתחות פרטיים של ביטקוין.

הם העבירו 1 יורו בביטקוין מארנק ביטקוין אחד לשני. השבב הכיל את המפתח לארנק הביטקוין. השניים פיתחו תוכנה, שלוקחת את סורק ה-NFC ומעבירה אוו לפורטל ארנק הביטקוין שלהם ברשת ומספקת אישור מהיר. את המידע הזה המושתל ביד כמובן שלא ניתן לאבד…

הפעולה הראשונה נעשתה בביטקוין מתוך כבוד למהפכה האדירה הטמונה במטבע הקריפטוגרפי.  בעתיד ניתן יהיה לחבר כרטיסי אשראי לשבב ולשלם באמצעותו. יתר על כן, זה לא יהיה חייב להיות תשלום כספי. זה רק הצעד הראשון. יהיה שימוש למשל גם להעברת מידע רפואי מהיד אל צוותי הרפואה. הם יהפכו את הפיתוח לקוד פתוח כדי לאפשר מעקב אחר צעדיהם. בכל מקרה, כרגע נעשתה היסטוריה כאשר תשלום בביטקוין הועבר ואומת מצוך גוף האדם. השימוש בשבבים מושתלים לצרכים שונים תוך שימוש בטכנולוגיית NFC כבר הוצג קודם לכן, אך לא הוכחה העברת תשלומים.


 



 
 
Bookmark and Share