Telecom News - Me-אפליקציה לזיהוי שיחות ושיחות ספאם ומה חושבים אנשי קשר על המשתמש

Me-אפליקציה לזיהוי שיחות ושיחות ספאם ומה חושבים אנשי קשר על המשתמש

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Me-אפליקציה לזיהוי שיחות ושיחות ספאם ומה חושבים אנשי קשר על המשתמש
מאת: מערכת Telecom News
05/11/15,  15:55
מטרת / הייעוד של התוכנה: לדעת מה חושבים על המשתמש אנשי הקשר שלו, לזהות שיחות  וגם שיחות ספאם (כדי לא לענות עליהן ולחסוך זמן), כאשר העדכון הוא יומיומי בזמן אמת.
שם התוכנה: Me - Simple See 
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם יצאה לראשונה עם פיצ'ר הנקרא "איך קראת לי", שמאפשר לכל אחד, (לאחר הרשמה קלה עם מספר הטלפון), לדעת איך אנשים מכנים אותו באנשי קשר שלהם, ולדעת מה חושבים עליו.
 
לאחר חצי מיליון הורדות ראשונות נוסף עוד פיצ'ר "זיהוי שיחות", שמזהה כל מספר בישראל כיום, בכל מקום בזמן אמת, כאשר על גבי המסך מוצג השם של המתקשר. האפליקציה מזהה  בכל יום כ-2 מיליון טלפונים.
 
לאחר ההצלחה של זיהוי שיחות נוספה אופציית חיפוש טלפון, כאשר כל אחד יכול לדעת מי עומד מאחורי המספר. 
 
לאחר מכן נוספה האופציה של זיהוי שיחות יוצאות, שמספקת אפשרות בה ברגע החיוג יופיע השם על גבי המסך של אותו בן אדם או עסק.
 
לאחר מכאן נבנתה מערכת ספאם מתקדמת גם לאנדאויד וגם לאייפון לזיהוי שיחות ספאם
ידוע שבישראל כיום יש בעיה קשה של ספאמרים, שמתקשרים  ללא הבחנה ומטרידים בבוקר, בלילה, ובכל הזדמנות שיש להם. המערכת שפותחה מציגה למשתמש האם זה ספאם ואם כן מי עומד מאחורי המספר, קבר רחל, הוט מכירות, פאלפון מכירות, ביטוחים ועוד.

בכל יום החבררות הללו מחליפים טלפונים בגלל פיתוח זה, אבל בכל יום האפליקציה מעדכנת את המשתמשים בזמן אמת. זאת גם הודות למשתמשים עצמם, שבכל רגע ורגע הם מדווחים על שיחות כאלו ואחרות. בסופו של דבר המשתמש רואה על גבי המסך מימתקשר ואם שווה לא לענות לשיחה. 

האפליקציה היא ב-9 שפות : עברית, אנגלית, ערבית, גרמנית, ספרדית, שוודית, 2 שפות של סינית, איטלקית.

בקרוב תהיה האפליקציה זמינה גם לשעונים חכמים.

התכניות היא להפוך את האפליקציה לרשת חברתית טלפונית.

האפליקציה יצאה לחנויות בדצמבר 2014. נכון להיום, כעבור פחות משנה, לכל 1מתוך 5 ישראלים יש את האפליקציה במכשיר ובכל יום נכנסים לאפליקציה כ-200- 230 אלף משתמשים בארץ. המפתחים מחפשים כיום משקיע להיכנס לארצות נוספות.

עדכון 15.9.16
אפליקציית Me משמשת כיום 2.5 מיליון ישראלים פעילים. היא מזהה כ-3.5 מיליון שיחות נכנסות ויוצאות ביום בישראל. לאפליקציה נכנסים בכל יום 350-400 אלף משתמשים שונים. בכל יום מצטרפים כ-7 אלף איש חדשים.
 
כידוע חברת אפל אינה מאפשרת זיהוי שיחות בזמן אמת וכאן נמצאה הדרך להתריע בפני משתמשים על זיהוי שם מתקשר בזמן אמת באמצעות (פוש) (התראה מתפרצת).  Me היא האפליקציה הראשונה בעולם, שממחר תאפשר לקבל זיהוי שיחה כמעט ברמה מושלמת. אומנם זה לא יהיה 100% כמו באנדרואיד אבל עדיין זה צעד מאוד גדול בתחום הזה.
 
ספאם: iOS 10
ניתן בגרסה החדשה לקבל זיהוי בזמן אמת מכל החברות הספאם בישראל ובעולם. כל חברות הספאם שמתקשרות מזהות בשם האמיתי וקח נחסך  זמן בשיחות מיותרות.
עד היום היה ניתן לאגור בסביבות 800 מספרי ספאם דרך איש קשר שנוצר בטלפון. היום לאחר IOS 10 יהיה ניתן לקבל ספאם בלי צורך באיש קשר כזה המאגד את כל המספרי ספאם.
הכל מחובר דרך המערכות, לזיהוי ספאם בצורה אוטומטית ובזמן אמת גם בשיחות נכנסות וגם בשיחות יוצאות.
 
מסך ME

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share