Telecom News - אוני' ת"א ושבוע היזמות הבינ"ל: יזמות על הבר בת"א בשבוע היזמות העולמי

אוני' ת"א ושבוע היזמות הבינ"ל: יזמות על הבר בת"א בשבוע היזמות העולמי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אוני' ת"א ושבוע היזמות הבינ"ל: יזמות על הבר בת"א בשבוע היזמות העולמי
אוני' ת"א ושבוע היזמות הבינ"ל: יזמות על הבר בת"א בשבוע היזמות העולמי
מאת: מערכת Telecom News, 8.11.15, 19:45יזמות

במהלך שבוע היזמות העולמי ב-15-22 בנובמבר 2015, יתארחו בברים בתל אביב 19 יזמים, משקיעים וחוקרים של  אוניברסיטת תל אביב, שיאפשרו לצעירים, שתחום היזמות קרוב לליבם, לפגוש יזמים מנוסים ממגוון תחומים לשיחה בגובה העיניים. התכנית המלאה להלן.
 
19 יזמים, משקיעים, בוגרים וחוקרים של אוניברסיטת תל אביב ישתתפו במפגשי "יזמות על הבר", שיתקיימו במיטב הברים בתל אביב במהלך שבוע היזמות הבינלאומי שיערך ב-15-22 בנובמבר 2015. במסגרת המפגשים יספרו היזמים את הסיפור היזמי שלהם בשיחה לא פורמלית, ישתפו עם הקהל את הגורמים להצלחה, יחלקו טיפים שונים ויסבירו כיצד כל כישלון הוא אבן דרך בדרך להצלחה.
 
מפגשי יזמות על הבר, שמתקיימים בשיתוף ארגון שבוע היזמות הבינלאומי ופורום MIT ליזמות באוניברסיטת תל אביב, מאפשרים לצעירים, שתחום היזמות קרוב לליבם, לפגוש יזמים ותיקים ומנוסים ממגוון תחומים לשיחה בגובה העיניים.
 
שבוע היזמות הגלובלי מתקיים מידי שנה כדי לחשוף צעירים לעולם היזמות ולעודד אותם לבחון אותה כדרך המאפשרת צמיחה והגשמה. בשבוע הבא, יתקיימו בעולם עשרות אלפי מפגשי יזמות ב-150 מדינות ויותר. בישראל מקיף שבוע היזמות מאות אירועים, מדן ועד אילת. מפגשי יזמות יתקיימו במוסדות אקדמיים, מרכזי יזמות, בתי ספר ומכללות.
 
התכנית המלאה להלן:
 
יום א' 15.11.2015 בשעה 19:30

1. ד"ר גיורא ירון, יזם סדרתי
שם ההרצאה: בניית חברה מצליחה מ-א' ועד ת'.
בקי, אבן גבירול 13.
בין החברות שייסד: פנטאקום, פי-קיוב, קומראנט,Hyperwise, Comsys, Exanet נמכרו לחברות ענק בינלאומיות. שימש כיו"ר של חברת מרקורי, שנמכרה ל-HP. ייסד ועומד בראש החברות Itamar Medical, Equalum, וExcelero. מכהן כדירקטור בחברות אמדוקס, Qwilt ובוועדה המייעצת של משרד הביטחון. יו"ר הוועד מנהל של אוניברסיטת תל-אביב

2. יהודה דורון, משקיע (אנג'ל) סדרתי
דיזיפרישדון, דיזנגוף 121.
יהודה הוא בעל נסיון רב בחברות טכנולוגיות. מתמחה בזיהוי הזדמנויות השקעה בחברות ובהמשך מייעץ להן החל מתקופת ההקמה דרך כל שלבי הפיתוח, גיוס הכספים, האופרציה והאסטרטגיה התחרותית. בכך הוא מסייע בהרחבת הפעילות של חברות רבות בישראל והובלתן למיזוגים ורכישות, בנוסף הוא מכהן כיועץ בכיר בחברת TPG. בוגר אוני' ת"א.

3. אורי לוין, משקיע סדרתי ומנטור
בילי ג'ין, שדרות רוטשילד 10.
כמייסד ומנכ"ל Waze  הוא מכר את Waze ל-Google ב- 2013 במיליארד דולרים. משקיע היום בסטארטאפים צעירים, שעוסקים בתחומים העוזרים לחסוך ולייעל את השימוש בכסף, בהם: FairFly, Feex, Zeek ו-Engie. משמש כיו"ר Feex. בוגר אוני' ת"א.
 
4. דני לשם, מייסד סטארטאפ
שם ההרצאה: איך מכרנו חברה במיליונים בלי לגייס שקל.
טנג'יר, יהודה הלוי 93.
דני הוא אחד מ-2 מייסדי חברת OpenRest בהרצאתו יספר על 4 השנים שעברו מהקמת החברה ועד לרכישתה ע"י WIX לפני מספר חודשים' על ההחלטה לא לגייס כסף, על מה שעבד, על מה שלא עבד, ועל מה שלמד לאורך הדרך.
בוגר אוני' ת"א.

יום ב', 16.11.2015 בשעה 19:30

5. גיגי לוי, משקיע (אנג'ל)
דיזפרישדון, דיזינגוף .
משקיע בסטארטאפים טכנולוגיים, שותף מייסד ב-NFX Guild - תכנית למיזמים אמריקאים וישראלים נבחרים בעמק הסיליקון. בעבר כיהן כמנכ"ל 888, חבר בוועד המנהל של MEET וחבר הוועד המייעצת תכנית היזמות ל-MBA, אוני' ת"א.
 
6. פרופ' אילנה גוזס, אוני' ת"א
שם ההרצאה: כיצד המדע מתמודד עם מחלות מוח?
המזג בר, אבן גבירול 151.
אילנה היא ראש מרכז אדמס לשעבר ונשיאה לשעבר של העמותה הישראלית לחקר המוח. עורכת ראשית של העיתון: Journal of Molecular Neuroscience. היא זכתה במספר רב של פרסים כולל פרס טבע, פרס לנדאו ופרס הומבולדט ומלגת פוגרתי ופרסמה כ-300 מאמרים בעיתונים בינלאומיים. ממציאה במגוון רחב של פטנטים וקשורה לענף הביוטק (כיום משמשת כמדענית הראשית של קורוניס). היא מופקדת הקתדרה לחקר גורמי גידול ומנהלת המעבדה לנוירואנדוקרינולוגיה מולקולרית באוני' ת"א.

7. איתי לוי, יזם
שם ההרצאה: סיפורים של יזם
בקי, אבן גבירול 13, 054-773-1717
מנהל את מרכז המצוינות במובייל של Teradata. הוא הקים וניהל את Appoxee אותה ייסד ב-2011, פלטפורמה המסייעת להגדלת האינטראקציה ולשימור לקוחות, שמשמשת חברות מכל העולם ושולחת הודעות למאות מיליוני משתמשי קצה עם מעל למיליארד הודעות הנשלחות מדי חודש.
 Appoxee נרכשה בסוף 2014 ע"י Teradata. לפני כן, הוא היה חלק מהצוות המייסד של ,Buzzmetrics שנרכשה ע"י Nielsen. בוגר אוני' ת"א.

יום ג', 17.11.2015 בשעה 19:30

8. ינון ברכה, יזם
שם ההרצאה: הוקוס פוקוס או פוקוס פוקוס.
דיזיפרישדון, דיזנגוף 121.
מנכ"ל ,PrimeSense שנרכשה ע"י Apple. לפני כן כיהן ינון כמנכ"ל (DSP Group. בנוסף היה מייסד ומשנה למנכ"ל של .Ceragon Networks
בוגר אוני' ת"א.

9. ד"ר איריס גינזבורג, אוני' ת"א,
שם ההרצאה: קהילות חכמות, חדשנות, יזמות ואקדמיה – מה לעזאזל הקשר?
טנג'יר, יהודה הלוי 93.
איריס היא מנכ"לית Demaya ומייעצת לארגונים גדולים בארץ ובעולם בתחומי החדשנות והיזמות. מנהלת תכנית ה-MBA עם התמחות בטכנולוגיה, יזמות וחדשנות ואת תכנית ה-MBA הבינלאומית ע"ש סופר בבית הספר למנהל עסקים באוני' ת"א. יזמה והובילה את ניהול החדשנות ב-IBM העולמית, בעלת תואר דוקטור בפיזיקה ותואר שני בניהול טכנולוגיה מ-MIT SLOAN.

10. מור שלזינגר, יזמת ומנהלת
שם ההרצאה: זה משחק של גברים, וגם נשים יכולות לשחק אותו ואולי אפילו לשנות את החוקים.
סילביה באמפר, אבן גבירול 38.
למור יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום ההייטק. כיום היא סמנ"כלית פיתוח של Quixey. היא בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב ותואר שני במדעי המחשב וחקר המוח מאוני' ת"א.

יום ד', 18.11.2015 בשעה 19:30
 
11. רוני זהבי, יזם סדרתי
טנג'יר, יהודה הלוי 93.
מנכ״ל ומייסד משותף של סטארטאפ בעולם הביטוח. קודם לכן, יזם משותף של Team8 חממה טכנולוגית ועסקית בתחום הסייבר, מנכ"ל ומייסד משותף של Cotendo, שעסקה בהאצת אתרי אינטרט, שנמכרה ב-300 מיליון דולרים לאקמאי העולמית. לאחר מכירתה שימש כסגן נשיא בכיר והמנהל הכללי של חטיבת האבטחה באקמאי. בעברו סגן נשיא חברת אבטחת דואר אלקטרוני - קומטאץ'. בוגר אוני' ת"א.

12. ינון אקסל, משקיע (אנג'ל)
שם ההרצאה: "אף אחד לא ישלם על זה" - על הצלחות וכישלונות.
דיזיפרישדון, דיזנגוף 121.
ינון הוא שותף בקרן סיירוס שמשקיעה במיזמים בתחילת דרכם ומשמש יועץ לקרן "פולבר מיקרואנג'ל פאנד" ויו"ר חב' אימונומי.
ממיסדי קסמבה ומנכ"ל החברה עד לרכישתה ע"י לייבפרסון ב-2007. בעל תואר ראשון בפיסיקה ומדעי המחשב ותואר שני בפיסיקה עיונית מאוני' ת"א.
 
13. שלומי בוטנרו, יזם
שם ההרצאה: יזמות מוצלחת לפני גיל 30.
המזג בר, אבן גבירול 151.
מייסד חברת CyActive בתחום הסייבר, שנרכשה באפריל 2015 ע"י PayPal. בעבר ניהל את מרכז ההתמחות בתחום אבטחת המידע במטריקס.
 בוגר אוני' ת"א.

יום ה', 19.11.2015 בשעה 19:30
 
14. יגאל רותם, יזם סדרתי
דיזיפרישדון, דיזנגוף 121,
עד לאחרונה יו"ר CredoRax, ייסד וניהל את PowerDsine עד למכירתה ל-Microsemi תמורת250  מיליון דולרים. הוביל את סבבי הגיוס הפרטיים ואת ההנפקה בנאסד”ק ב-2004. בעבר ניהל את ,Butterfly Communication שנמכרה ל- Texas Instruments תמורת 50 מיליון דולרים.

15. סמדר לנדאו,  יזמית
שם ההרצאה: צעדיו הראשונים של סטארטאפ ישראלי בחו"ל. כיצד להצליח?
טנג'יר, יהודה הלוי 93.
סמדר היא בעלת ניסיון של יותר מ-20 שנה בהייטק, פיתוח עסקי, שיווק בינלאומי והנהלה בכירה. מייסדת ומנכ"לית של חברת Feelter, סטארטאפ המשפר את המכירות במסחר האלקטרוני. בעברה הקימה את לימודי הפרסום בלה"ב רקנאטי והייתה מרצה במחלקה.
 
16. רויטל הנדלר, יזמת חברתית סדרתית
בילי ג'ין, שדרות רוטשילד 10.
מצוות המייסדים והמנכ"לית של AllJobs, שחוללה מהפיכה בחיפוש עבודה בארץ ועשתה אקזיט של 18 מיליון דולרים ב-2007. הייתה שותפה להקמת BreezoMeter סטארט אפ ה"ווייז" של זיהום אוויר. היא תספר על הכישלונות שבדרך, על הקשיים והפחדים ועל הרגעים שבהם הכול לא נראה ורוד כל כך.
 בוגרת אוני' ת"א.
 
מוצאי שבת, 21.11.2015 בשעה 19:30

17. פרופ' אהוד וינשטיין, יזם סדרתי, אוני' ת"א
דיזיפרישדון, דיזנגוף 121.
יזם, יו"ר ומנכ"ל של ליבית (נרכשה ע"י Texas Instruments) ושל אנוביט (נרכשה ע"י Apple), יזם, יו"ר ומנכ"ל של חברת Parallel Machines ויזם ויו"ר של חברת Tensera. פרופסור מן המניין בביה"ס להנדסת חשמל, אוני' ת"א.
 
18. דליה מגידו, יזמית
שם ההרצאה: מהון סיכון אל יזמות גלובלית.
טנג'יר, יהודה הלוי 93.
מייסדת חברות הביומד Alcobra ו-Bioblast הנסחרות בנאסד"ק במאות מיליוני דולרים. מומחית לרפואת משפחה ובעברה אשת הון סיכון בתחום הביומד במספר קרנות. בוגרת אוני' ת"א.
 
יום א', 22.11.2015 בשעה 19:30
 
19. יובל טל, משקיע ויזם סדרתי
דיזיפרישדון, דיזנגוף 121.
מייסד Payoneer והמנכ"ל שלה בשנים 2005-11. כיום משמש כנשיא החברה. ייסד את Borderfree ושימש כמנכ"ל שלה בשנים 1999-2005. שימש כסגן נשיא לפיתוח עסקי ב Radware. חבר בתוכנית למנכ"לים בהרווארד ומשקיע במספר חברות סטארטאפ בתחום המסחר, שכוללות את ZOOZ ו-TravelersBox. בוגר אוני' ת"א.
 
יזמות
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share