Telecom News - אתר "כמהזה?" להשוואת מחירים בתחום התקשורת השיק גרסה משופרת

אתר "כמהזה?" להשוואת מחירים בתחום התקשורת השיק גרסה משופרת

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> אתר "כמהזה?" להשוואת מחירים בתחום התקשורת השיק גרסה משופרת
אתר "כמהזה?"  להשוואת מחירים בתחום התקשורת השיק גרסה משופרת
מאת: מערכת Telecom News, 9.11.15, 12:28כמה זה
 
אתר "כמהזה?" קיים כ-10 שנים והוא האתר הוותיק בארץ להשוואת שירותים ומחירים בתחום התקשורת. הוא מאפשר לראות תמונה אמיתית ומלאה של הצעות התקשורת מכל הספקים, ומפשט את תהליך החיפוש אחר העסקה המשתלמת.
 
הושקה כעת גרסה חדשה לאתר "כמה זה?", והוא מציג חזות חדשה ועדכנית. מלבד המראה המשודרג, בוצעו בו שינויים טכנולוגיים, שבמסגרתם הוא הותאם לשינויים המתרחשים בשנים האחרונות בשוק התקשורת. כעת הואר מאפשר לבצע השוואות אינטגרליות של מספר תחומי תקשורת בו זמנית. כמו-כן, הושקה גרסת מובייל המותאמת לכלל המכשירים.
 
הפורטל החדש ידידותי ומאפשר השוואות שונות במגוון קטגוריות: סלולרי (מסלולים ומכשירים), אינטרנט, טלוויזיה, עיתונים ומגזינים, טלפון קווי ושיחות לחו"ל ומחו"ל, ומוקדש בו מקום לסקירות, תגובות גולשים וחוות דעת.
 
באתר קיימת מערכת המאפשרת לבקש תזכורת במועד סיום מבצע מסוים, וכך ניתן פתרון למעוניינים להישאר "עם היד על הדופק" בכל הנוגע להסכמיהם מול החברות. העדכון השוטף במבצעים ובתגובות הופך את האתר לדינאמי. באמצעות האתר ניתן ליצור קשר מיידי עם נציגי המכירות של החברות ומוצעים מבצעים בלעדיים לגולשים באתר.
 
יצחק עמיאל, מנהל הפיתוח של "כמהזה?": "הגרסה החדשה של האתר מציגה ממשק פשוט ונוח וחווית משתמש משודרגת עם התאמה למובייל. הטכנולוגיה בה נבנה האתר תאפשר לנו להשיק בקרוב פיצ'רים חדשים בעלי ערך צרכני נרחב".
 



 
 
Bookmark and Share