Telecom News - FIXICO - מיזם ישראלי להגנת מחשב אישי בענן ולשליטה על סמארטפונים

FIXICO - מיזם ישראלי להגנת מחשב אישי בענן ולשליטה על סמארטפונים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> FIXICO - מיזם ישראלי להגנת מחשב אישי בענן ולשליטה על סמארטפונים
FIXICO - מיזם טכנולוגי ישראלי להגנת מחשב אישי בענן וגם לשליטה על סמארטפונים
מאת: מערכת Telecom Newsאלכס ורשבסקי, 11.11.15, 12:04
 
לאחרונה השיק הסטארטאפ אפליקציה בחינם לאנדרואיד, שמאפשרת ניהול ושליטה על כל הסמארטפונים והטאבלטים ממקום אחד: ניתן לצפות, להתקין ולהסיר אפליקציות בהם מרחוק, לאתר אותם על גבי מפה ולהפעיל ולשלוט על פונקציות בהם כגון צלילים ופונטים.
 
הסטארטאפ  FIXICIO הוקם ע"י ארתור ברנשטיין ואלכס ורשבסקי (בתמונה), יוצאי ,IBM שזיהו צורך בהרחבת הפתרון של  IBM ל"ענן" והתאמתו לקהל הרחב.

מה ש-FIXICO עושה זה דבר מאד פשוט ומאד נצרך. היא דואגת:

לכל תחזוקת המחשב השוטפת - הסרת קבצי ג'אנק והתקנת עדכונים חשובים של התוכניות המותקנות עליו,

להגנה על המחשב - התוכנה מגיעה עם אנטי וירוס מהמתקדמים והיא גם מסירה טולברים, שלעתים קרובות גונבים מידע מהמשתמש כדי להתאים לו פרסומות לפי נושאי העניין שלו,

לאפשרות של גישה ישירה לכל המחשבים בחשבון באמצעות דשבורד אחד. שם ניתן לצפות בכל מחשב, הנתונים שלו (נתוני חומרה ותוכנה), לשלוט עליו מרחוק ולתת לו הרשאות. ניתן, לדוגמה, להגדיר מחשב מסוים כשייך לילד ואז הוא יהיה חסום מלגלוש לאתרים לא ראויים.

המוצר מהווה פתרון החוסך זמן וכסף בכל הקשור בתחזוקת המחשב האישי ללא צורך בהבנה טכנולוגית כל שהיא.

הוא מבוסס על טכנולוגית BIGFIX של IBM, שנמצאת בשימוש חברות Fortune 500 כדי לנהל את המחשוב שלהן. פתרון מתחרה, שהיה בשוק ה-PC  (פרי פיתוח של מיזם ישראלי) בשם Soluto, הפסיק לתמוך במחשבים אישיים והוא כבר לא זמין למשתמשים חדשים.

הפתרון החדש מאפשר למשתמש הביתי:

לרכז את הטיפול והתחזוקה של כל המחשבים, 

לנטר את המחשבים אונליין ולשמור עליהם מפני וירוסים, רוגלות ושאר מזיקים,

לבצע פעולות יזומות השומרות על מהירות המחשב כגון איחוי הדיסק הקשיח, ניקוי המחשב מקבצים לא נחוצים, עדכוני תוכנות ובמידת הצורך חסימת תכנים לפי אפיון המשתמש. לדוגמה: חסימת תכנים בלתי הולמים לילדים או חסימה של אתרים או רשתות חברתיות במקום העבודה,

להשתמש  בשיטה הייחודית שפיתחה החברה, שמאפשרת מחיקת טולברים (סרגלי כלים) המשמשים במקרים רבים להחדרת תוכניות זדוניות למחשב,

להתחבר למחשבים אחרים המוגדרים באותו החשבון, ובכך להעניק תמיכה מרחוק לאותו משתמש.

הפתרון הוא אוטומטי ומתבצע מאחורי הקלעים ב"ענן". המחשבים מוגנים, פועלים במהירות וללא התרסקויות. כל זאת, ללא צורך בהתערבות או בהבנה טכנולוגית של המשתמש. החברה מתחייבת, שלאחר ההתקנה, המחשב יעבוד מהר יותר ויהיה יציב ונוח יותר לשימוש.

החברה מאפשרת להשתמש בגרסה מלאה של המוצר לתקופת התנסות, לאחר מכן העלות תעמוד על החל מ-1 דולר לחודש עבור כל מחשב, שבו מותקנת התוכנה.

לאחרונה השיקה החברה אפליקציה חינמית, הזמינה למשתמשי אנדרואיד, המאפשרת ניהול ושליטה על כל הסמארטפונים והטאבלטים ממקום אחד: ניתן לצפות, להתקין ולהסיר אפליקציות במכשירים אלה מרחוק, לאתר את המכשירים על גבי מפה, להפעיל ולשלוט על פונקציות במכשירים כגון צלילים, פונטים ועוד.

מיזם פיקסיקו קיבל השקעה ראשונה של 1.6 מיליון דולרים ממשפחה רוסית-ישראלית ובימים אלה נמצא בסבב גיוס נוסף.

האפליקציה
 
 



 
 
Bookmark and Share