Telecom News - SalientEye - אפליקציה בחינם להפיכת סמארטפון / טאבלט למערכת אבטחה

SalientEye - אפליקציה בחינם להפיכת סמארטפון / טאבלט למערכת אבטחה

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> SalientEye - אפליקציה בחינם להפיכת סמארטפון / טאבלט למערכת אבטחה
מאת: מערכת Telecom News
12/11/15,  11:40
מטרת / הייעוד של התוכנה: מטרת האפליקציה, שפיתח הסטארטאפ הישראלי Salient Eye, היא להפוך כל מכשיר סמארטפון או טאבלט למערכת אבטחה לבית או לעסק, מבוססת גלאי תנועה. 
שם התוכנה: SalientEye Home Security Alarm
קישור להורדה:  בחינם לאייפד, אייפד ואייפון - בחודש דצמבר 2015
בחינם לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: בבסיס המערכת נמצאת האפליקציה בחינם, שתומכת בכ- 20 שפות, ושזכתה להצלחה מסחררת כך, שיש לה כבר נכון להיום למעלה מ-600,000 הורדות ברחבי העולם.

איך האפליקציה עובדת?
מתקינים על סמארטפון / טאבלט את האפליקציה והופכים אותו למצלמת אבטחה מבוססת גלאי תנועה. ברגע שמפעילים את המערכת והיא מזהה תנועה היא באופן אוטומטי מצלמת, שומרת את התמונות ב"ענן" ושולחת באופן מיידי התראות SMS ומייל בהתאם להגדרות, שנקבעו מראש. כמו כן, המערכת יכולה להפעיל אזעקת "צופר" המבריחה את הפורץ.

יש לאפליקציה גם גרסת פרימיום בתשלום. שכוללת "שלט רחוק" המאפשר למשתמש להשאיר בבית סמארטפון וטאבלט המשמשים כ"עיניים" של מערכת האבטחה ולבצע את כל השליטה במערכת (להפעיל / לכבות / לקבל תמונה אונליין) דרך הסמארטפון הראשי שלו. בסוף נובמבר 2015 יושקו מס' פיצ'רים נוספים בגרסת הפרימיום.
בסוף הרבעון הראשון של 2016 תושק גרסה התומכת בצילום ושידור וידאו, שכוללת מס' יכולות מתקדמות של עיבוד וידאו.

הסטארטאפ Salient Eye הוקם ע"י חגי מלצר והמנכ"ל הוא צביקה אגסי.

מסך SalientEye
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share