Telecom News - יבמ מציגה נוכחות באשדוד

יבמ מציגה נוכחות באשדוד

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> יבמ מציגה נוכחות באשדוד
יבמ מציגה נוכחות באשדוד
מאת: חיים חביב, 12.11.15, 00:28ריק קפלן

יבמ השיקה מרכז פיתוח בעיר אשדוד המצטרף לרשת מרכזי הפיתוח שלה ברחבי העולם, צעד חשוב בהפיכת הישוב לעיר טכנולוגית חכמה.

יבמ השיקה אתמול מרכז פיתוח חדש בעיר אשדוד המצטרף לרשת מרכזי הפיתוח העולמית של יבמ הכוללת מפתחים, בודקים ואנשי תוכנה במגוון תחומים ותעשיות. המרכז צפוי להמשיך ולהתרחב בשנים הקרובות בעשרות עובדים חדשים.

מרכז הפיתוח החדש יתמקד בפעילויות המרכיבות את מחזור החיים של פיתוח תוכנה לפרויקטים, בעיקר בעולמות הג'אוה ו- SAP ABAP ובתחומי הצמיחה האסטרטגיים של יבמ: מובייל, אנליטיקה עסקית וסייבר.

המרכז החדש הושק במעמד שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי  ומנכ"ל יבמ ישראל, ריק קפלן, (בתמונה), במאמץ משותף של כ-3 שנים בין אנשי יבמ והאגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד.

ד"ר יחיאל לסרי: "יצירת הזדמנויות למשרות איכותיות בתחום ההייטק באשדוד, היא בשורה משמעותית לתושבים שלנו. אנו שמחים על החבירה לחברה עולמית כמו יבמ, שמביאה ערך מוסף לעיר. זהו צעד חשוב עבורנו בהפיכת אשדוד לעיר טכנולוגית חכמה, שכוללת תעשיות עתירות ידע. כל זאת, כחלק מהחזון והתוכניות שלנו".

ריק קפלן: "IBM רואה במרכז הזדמנות עסקית חשובה וחלק בלתי נפרד מפעילותה בארץ. מצאנו בעיריית אשדוד שותפים אמיתיים לדרך. בחרנו באשדוד, כי מצאנו כאן רמה גבוהה של יכולות וכישורים. המרכז, שאנו פותחים היום באשדוד, מצטרף לרשת של מרכזים בהם פועלת יבמ בישראל ובהם מעבדת המחקר בחיפה, מעבדות פיתוח תוכנה הפועלות בירושלים, הרצליה, רחובות ות"א, מעבדת מערכות וטכנולוגיה הפועלת בת"א, מרכז הסייבר, שהקמנו בשנה שעברה בבאר שבע יחד עם אוניברסיטת בן-גוריון ומרכז השיווק והמכירות שלנו בפתח-תקוה".

אופיר אקוניס: "הקמת מרכז הפיתוח של יבמ באשדוד מהווה הוכחה נוספת לאמון, שרוחשות החברות הבינ"ל לישראל ולעיר. אשדוד, העיר החמישית בגודלה בישראל, מהווה דוגמא ומופת ליזמות, חדשנות, השקעות במדע, טכנולוגיה וחינוך. פתיחת מרכז יבמ היא רק ההתחלה ואני מאמין, שעוד רבות יבואו בעקבותיה".



 
 
Bookmark and Share