Telecom News - הוגשה תביעה ייצוגית נגד YOUPHONE: הפסיקה שירות לבעלי סלולרי דור 2

הוגשה תביעה ייצוגית נגד YOUPHONE: הפסיקה שירות לבעלי סלולרי דור 2

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הוגשה תביעה ייצוגית נגד YOUPHONE: הפסיקה שירות לבעלי סלולרי דור 2
הוגשה תביעה ייצוגית נגד YOUPHONE: הפסיקה שירות לבעלי סלולרי דור 2
מאת: מערכת Telecom News, 24.12.15, 15:49תביעה ייצוגית
 
חודשיים אחרי שנמכרה לפלאפון, יופון של אלון תקשורת, שהייתה שייכת לדור אלון ומגה, הפרה הסכמי התקשרות עם עשרות אלפי מינויים והפסיקה באופן חד צדדי שירות לבעלי כרטיס סים מדור 2.

השבוע הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה ייצוגית נגד חברתYOUPHONE  על סך של 25 מיליון ש"ח.

התביעה הוגשה ע"י גדליה משה מבת ים, באמצעות עורך הדין טל לביא מתל אביב.

גדליה טוען, שכמו אלפי משתמשים אחרים, שידם אינה משגת, ואינם מחזיקים מכשיר סלולרי חכם, הוא רכש בחודש מרץ השנה מכשיר וכרטיס סים בחברת אלון תקשורת – YOUPHONE, עם התחייבות לשנה. ביולי נמכרה החברה לפלאפון כחלק ממהלך ההבראה, שעברה מגה.

כחודשיים לאחר המכירה הופסק באופן חד צדדי השירות לבעלי כרטיס סים מדור 2. גדליה ואחרים לא קיבלו הודעה על הפסקת השירות. בוקר בהיר אחד הם נתקלו בתקלה והמכשיר הפסיק לתפקד. רק כשפנה למוקד שירות הלקוחות, קיבל הסבר, שלא מדובר בתקלה וכי השירות, שנחשב מיושן, הופסק באופן חד צדדי ואינו ניתן עוד.

גדליה טוען להפרת הסכם, מה עוד, שבהסכם הרכישה, שנחתם בין פלאפון לאלון תקשורת, התחייבה פלאפון להמשיך ולהעניק שירות למנויים של YOUPHONE. אולם, בפועל הופסק השירות בחודש ספטמבר למרות שהחוזה עם גדליה היה עד לחודש מרץ 2016.

דור 2 ברשת הסלולרית, מתאים למכשירים בסיסים, שמשרתים בדרך כלל אוכלוסיות חלשות בחברה ואוכלוסיות מבוגרות, שאינן משתמשות במכשירים החכמים והמתקדמים הקיימים כיום בשוק. הקהל הזה היה קהל היעד של החברה, ששיווקה חבילות מיוחדות לקהל זה.
 



 
 
Bookmark and Share