Telecom News - ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בחברת סלקום

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בחברת סלקום

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בחברת סלקום
ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בחברת סלקום
מאת: מערכת Telecom News, 24.1.16, 14:09מאיה יניב

סכסוך עבודה בסלקום כולל גם את חברת נטוויז'ן.
 
ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברת התקשורת סלקום, שכולל גם את חברת נטוויז'ן. הסכסוך, שאושר בוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות, חל על כ-3,700 עובדי החברות.
 
במכתב ששלח הבוקר יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, לניר שטרן, מנכ"ל סלקום, הוסבר, שהעילות לסכסוך העבודה הן התנהלות חד-צדדית של הנהלת סלקום המבצעת מיקור חוץ במוקדי השירות, ומבוי סתום במו"מ בין הצדדים להסדרת נושא זה. לצד זאת, העובדים במרכז הלוגיסטי חווים לאחרונה עומס עבודה כבד וחריג הנובע בין היתר ממחסור בכוח אדם, כאשר ברקע לכל אלה מתנהלת סלקום בחוסר תום לב ביחסי העבודה בחברה ובמערכת יחסי העבודה הקיבוציים בה בפרט.
 
נזכיר, שעובדי סלקום התאגדו והקימו ועד בהסתדרות בחודש יולי 2013. לאחר מו"מ ממושך, שהתקיים בין ועד העובדים, ההסתדרות והנהלת החברה, נחתם בחודש פברואר אשתקד הסכם קיבוצי ראשון בחברה.
 
מיה יניב, (בתמונה), יו"ר ועד העובדים בסלקום: "הנהלת החברה מנסה לייצר מאחורי גבנו מציאות חדשה של יחסי עבודה, תוך שהיא נוקטת פעולות וצעדים באופן חד-צדדי וללא ניהול מו"מ, בעניינים שההשלכה הישירה שלהם על כל עובד ועובד היא ברורה. כל ניסיון לפגיעה בעובדי החברה יתקל בחומה בצורה והתנגדות חריפה. אני קוראת להנהלה לשבת מייד עם ועד העובדים למו"מ אינטנסיבי, שיביא לפתרון המחלוקות וישמור על כבוד העובדים וזכויותיהם, וכך נוכל כולנו להימנע מהסלמת המשבר, שגרמה ההנהלה".

תגובת סלקום להודעה הזו: "הופתענו מההכרזה על סכסוך העבודה ללא כל סיבה ממשית, זאת למרות יחסי העבודה המצוינים בין ההנהלה לוועד העובדים וההסתדרות - יחסים אשר מהווים דוגמה להתנהלות נאותה בהתאם להסכם הקיבוצי לטובת העובדים, כאשר החברה רואה ביחסיה עם עובדיה ערך עליון". 
סלקום



 
 
Bookmark and Share