Telecom News - סכסוך עבודה בנט סורס עלול להשבית את שירות הלקוחות של גולן טלקום

סכסוך עבודה בנט סורס עלול להשבית את שירות הלקוחות של גולן טלקום

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> סכסוך עבודה בנט סורס עלול להשבית את שירות הלקוחות של גולן טלקום
סכסוך עבודה בנט סורס עלול להשבית את שירות הלקוחות של גולן טלקום
מאת: חיים חביב, 28.1.16, 20:46נט סורס

ההסתדרות נערכת להפעלת צעדים ארגוניים עד כדי השבתת חברת נט סורס החרדית, שמפעילה, בין היתר, את מוקדי שירות הלקוחות של חברת הסלולר גולן טלקום.

התאגדות חדשה המתגבשת במגזר החרדי, שעליה דווח - כאן, נתקלת בקשיים. מאות עובדות (רובן נמנות על המגזר החרדי) בחברת נט סורס (NetSource), שמספקת שירות מוקדי לקוחות לחברת הסלולר גולן טלקום, התאגדו בהסתדרות, אך נתקלו באיומי הנהלת ראשי החברה בניסיון לסכל באופן חד-צדדי את ההתאגדות.

באגף להתאגדות עובדים של ההסתדרות ובמרחב ירושלים בראשו עומד היו"ר דני בונפיל כבר נערכים להוצאת צו מניעה משפטי נגד הנהלת נט סורס, שימנע ממנה להמשיך בהתנכלות נגד כ-450 עובדות, שנמצאות בסכנת פיטורים מיידית בשל החלטתן להתאגד במטרה להבטיח את זכויותיהן הבסיסיות.

בנוסף, שיגרה ההסתדרות מכתב להנהלה, שבו היא התריעה, שבמידה ולא תחזור בה מהודעת הפיטורים ההמונית, היא תדרוש מבית הדין לעבודה לתת צו מניעה וקנס של עד 200 אלף ₪ על כל עובדת שתפוטר.

חברת נט סורס בבעלות הלל יעקובסון ובניהול המנכ"לית מזל שרם, מפעילה מוקדי שירות בירושלים ובבית שמש, ומעסיקה מאות עובדות חרדיות, שמשתכרות שכר מינימום. בשל פגיעות חוזרות ונשנות בזכויותיהן, בחרו עובדות החברה ועד פעולה במסגרת הסתדרות העובדים ודורשות לחתום על הסכם קיבוצי, שיסדיר את זכויותיהן. לפי הנטען, ראשי חברת נט סורס מנסים לסכל את ההתאגדויות באיום לסגירת פעילות החברה ועד איומים על העובדות.

דני בונפיל: ״מדובר באיומים קשים על עובדות, שמשתכרות מלכתחילה תנאי שכר מינימליים. כל שאיפתן היא להיות מאוגדות כדי לקבל זכויות מינימליות ולא הטבות מופרזות, וכדי להבטיח לעצמן ביטחון תעסוקתי. הדרך הכוחנית, שבה אנו נתקלים מצד בעלי החברה, המנכ״ל והנהלת הקבוצה, תיתקל בתגובה נחושה ברמה המשפטית והציבורית״.

אדל אלבז, יו"ר ועד הפעולה בנט סורס: "אנו בטוחות בצדקת דרכנו ונחושות להמשיך בתהליך להבטחת זכויותינו הבסיסיות. אנו מאמינות ומקוות, שההנהלה תתעשת ותחדל מההתנכלות שלה כלפינו ותשב עמנו בהקדם לשולחן ההידברות".

 
מוקד



 
 
Bookmark and Share