Telecom News - לראשונה בארץ: ראש השנה הסיני במבצעי גאדג'טים ב-Chinabuy ישראל

לראשונה בארץ: ראש השנה הסיני במבצעי גאדג'טים ב-Chinabuy ישראל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> לראשונה בארץ: ראש השנה הסיני במבצעי גאדג'טים ב-Chinabuy ישראל
לראשונה בארץ: ראש השנה הסיני בחגיגת מבצעי גאדג'טים ב-Chinabuy ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 2.2.16, 12:25מצלמת אקסטרים
 
בכל חורף יותר מ-1.5 מיליארד בני אדם בעולם חוגגים את ראש השנה הסיני המכונה פסטיבל האביב. השנה יציינו אותו ב-8.2.16 בסימן שנת הקוף. אתר הקניות Chinabuy חוגג לראשונה את ראש השנה הסיני בישראל ומציע הנחות על סמארטפונים ועוד עד 13.2.16 בחצות.
 
ראש השנה הסיני נקרא גם פסטיבל האביב. הטמפרטורות אמנם נושקות לאפס מעלות, אבל מזג האוויר מתחיל להתחמם. זו תחילתה של השנה החקלאית הסינית והצמיחה מתחילה. זו כנראה הסיבה, שהסינים חוגגים את האביב באמצע החורף. התאריך, שבו נחוג החג משתנה משנה לשנה, מפני שלוח השנה הסיני הוא על פי הירח.

השנה יתחיל החג ב-8.2.16 ויימשך כשבועיים ימים. הלוח פועל במחזור של 60 שנה, כאשר במשך שנתיים רצופות השנה נושאת שם בקשור לאחד מחמשת היסודות: מים, עץ, אש, אדמה, מתכת; ולשם של אחת מ-12 חיות: קוף, תרנגול, כלב, חזיר, חולדה, שור, נמר, ארנבת, דרקון, נחש, סוס וכבשה. השנה מציינים את שנת הקוף.
 

אחרי שחג הרווקים הסיני- הסינגלס דיי עשה עלייה והגיע לישראל כפי שדיווחנו - כאן, מגיע תורו של ראש השנה הסיני להתגייר. החל מה-1.2.16 ועד ל-13.2.16 בחצות מציע אתר Chinabuy מבצעים והנחות.
 
ג'ו זאנג, מנכ"ל קבוצת Chinabuy: "ראש השנה הסיני הוא החג החשוב ביותר לסינים. בחג זה נוהגים הסינים לחזור אל הכפר או העיר מהם הגיעו, להתאחד עם המשפחה ולחגוג בארוחת חג מיוחדת. לראש השנה הסיני מנהגים רבים, שעיקרם הוא הרחקת המזל הרע והבאת המזל הטוב כמו ניקיון יסודי של הבית, קניית מתנות למשפחות ולמכרים, קישוט הבית באלמנטים שמסמלים מזל טוב, ברכות כתובות על מגילות נייר, וכמובן קישוטים בצבע אדום עז, שהוא צבע המזל. בנוסף, הסינים נוהגים להעניק דמי כיס אחד לשני בערב החג בתוך מעטפה אדומה".
 
בקבוצת אתרי הקניות הסיניים Chinabuy הפרוסים ברחבי סין, אפריקה, אירופה וישראל, מציינים את ראש השנה הסיני. גם העובדים, שאינם סינים, כמו בישראל, יזכו ביום חופש. באתרים ניתנים הנחות משמעותיות על מוצרים כגון כמו סמארטפונים בכל הקטגוריות.
בדומה למנהג הסיני, כל הלקוחות הרשומים ונרשמים חדשים לאתר ייהנו מדמי כיס לכבוד השנה החדשה על סך 50 ש"ח במתנה בקניה באתר מעל 250 ₪. זאת, בנוסף לכל ההנחות המוצעות המהלך החג.

דוגמאות להנחות ראש השנה הסיני בישראל:

סמארטפון OnePlusX- מחיר רגיל באתר: 1,187 ש"ח מחיר חדש: 1068  ש"ח  סה"כ הנחה 119 ש"ח
 

סמארטפון OnePlus2- מחיר רגיל באתר: 1,779 ש"ח מחיר חדש: 1601 ש"ח סה"כ הנחה 178  ש"ח
 
 
מיני סטירמר- מחיר רגיל באתר: 250 ש"ח , מחיר חדש: 200 ש"ח - סה"כ 50 ₪ הנחה 
 
 
מצלמת אקסטרים שיאומי- מחיר רגיל באתר: 299 ₪. מחיר חדש 249 ₪. סה"כ הנחה 50 ש"ח 


בקטגוריית הסמארטפונים יש להזין קוד קופון: NewYearSmartphone
 
בקטגוריית מצלמות האקסטרים יש להזין קוד קופון: NewYearExtreme

בקטגוריית הסטרימרים יש להזין קוד קופון: NewYearStreamers
 
 
OnePlus X
 
 

 



 
 
Bookmark and Share