Telecom News - GM מרחיבה את מרכז הפיתוח בארץ ומודיעה על גיוס נרחב של עובדים

GM מרחיבה את מרכז הפיתוח בארץ ומודיעה על גיוס נרחב של עובדים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> GM מרחיבה את מרכז הפיתוח בארץ ומודיעה על גיוס נרחב של עובדים
GM מרחיבה את מרכז הפיתוח בארץ ומודיעה על גיוס נרחב של עובדים
מאת: מערכת Telecom News, 18.2.16, 14:59

הגיוס הגדול של מהנדסי תוכנה ומערכת, מפתחי אלגוריתמים, מומחי ראיה ממוחשבת, Machine Learning ו-Deep Learning ועוד נעשה כחלק מאסטרטגיה חדשה לפיתוח רכב אוטונומי עליו הכריזה החברה.

ענקית הרכב ג'נרל מוטורס (GM), הודיעה על הרחבה של מרכז הפיתוח של שלה בישראל. במסגרת הגיוס, תקים החברה 4 קבוצות פיתוח חדשות ובימים אלה החברה מאתרת את מיטב המוחות במגוון רחב של תחומים לרבות, מהנדסי תוכנה ומהנדסי מערכת (דגש על real time embedded software control), מפתחי אלגוריתמים (algorithm developer), מומחי Machine Learning, Deep Learning, ראייה ממוחשבת (computer vision) ועוד.
 
גיוס נרחב זה מגיע בהמשך להודעת החברה על תכנית אסטרטגית חדשה בתחום פיתוח הרכב האוטונומי. במסגרת התכנית, תפעל החברה בשנים הקרובות לפיתוח רכב אוטונומי קוגניטיבי, שבו כל המערכות פועלות באופן ממוחשב לחלוטין ללא נהג. תכנית הפיתוח שואפת להתחקות אחר המוח האנושי. כך, שהרכב יוכל לקבל החלטות בזמן אמת במקום נהג אנושי.
 
מרכז המחקר והפיתוח של  GMבישראל הוקם לפני כ-9 שנים, עם יעד לפתח טכנולוגיות בחזית הידע לתעשיה האוטומוטיבית . בשנים האחרונות, צוותי הפיתוח של GM ישראל הובילו פיתוחים של טכנולוגיות פורצות דרך בתחומים חדשניים, שכוללים, בין היתר, חיישנים מתקדמים לרכב אוטונומי (Radar, LiDar), מערכות ראייה ממוחשבת, תקשורת לרכב (LTE, Wifi, WiGig), מערכת בידור ומידע לנהג infotainment)), טכנולוגיות ענן, ממשק משתמש (UX), אבטחת מידע (Cybersecurity) ועוד.
 
כבר בשנת 2007 הציגה החברה רכב אוטונומי (Boss), שזכה בתחרות של ארגון המחקר של משרד הביטחון האמריקאי DARPA. כמו כן, החברה עוסקת בתחום טכנולוגיות הבטיחות המתקדמות (active safety) כדוגמת בקרת שיוט במהירות מותאמת וסיוע בשמירה על נתיב, שמהוות היום אבני בסיס לקראת אוטומציה של הנהיגה. עוד הצהירה החברה לאחרונה על פרוייקט ה"סופר קרוז"- היכולת לנסוע ללא ידיים (אוטונומית חלקית) בכבישים מהירים, טכנולוגיה, שתיכלל כבר בדגמי 2017 של הקדילאק.
 
בסוף השנה הנוכחית מתכננת החברה להציג צי של מכוניות אוטונומיות המונעות באופן חשמלי, שיכלול גם יכולות תקשורת וחיבוריות רחבה ומתקדמת. בנוסף, הודיעה החברה לאחרונה על חלק בחברת שיתוף הנסיעות ליפט (Lyft) בהיקף השקעה של כ-500 מיליון דולרים. מטרת הרכישה היא חלק מפיתוח יכולת לרשת מכוניות אוטונומיות שתיתנה שירותים חדשים לצד שירות הזמנת נסיעה לפי דרישה מכל מקום.
 
גיל גולן, מנכ"ל GM ישראל: "המכונית האוטונומית היא חלק מרכזי מהעתיד שלנו. החברה נמצאת בחוד החנית להערכתנו בפיתוח הרכב האוטונומי, שמהווה חלק מהותי מחזון החברה להיות הראשונה בחדשנות ובראיית העתיד. מהלך ההתרחבות הנוכחי של מרכז הפיתוח בישראל משקף את חשיבות הנושא ברמה הגלובלית, מציג את הבעת האמון המלאה של החברה ביכולות ובחדשנות הישראלית ובפוטנציאל הפיתוח יוצא בדופן הקיים בישראל".
 
לינק למשלוח קורות חיים באתר הקריירה של GM ישראל – כאן.

גיוס עובדים



 
 
Bookmark and Share