Telecom News - אורח בעיר הסייבר באר שבע - ראש העיר המיתולוגי של ניו-יורק לשעבר

אורח בעיר הסייבר באר שבע - ראש העיר המיתולוגי של ניו-יורק לשעבר

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> אורח בעיר הסייבר באר שבע - ראש העיר המיתולוגי של ניו-יורק לשעבר
אורח בעיר הסייבר באר שבע - ראש העיר המיתולוגי של ניו-יורק לשעבר
מאת: חיים חביב, 15.3.16, 16:50
 
רודי ג'וליאני: "אני נדהם מתנופת הפיתוח האדירה של העיר באר-שבע. הפכתם למרכז סייבר עולמי".
 
ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני, ביקר הבוקר בעיר באר-שבע ונפגש עם ראש העיר רוביק דנילוביץ', בליווי קבוצת משקיעים מחברות בהן הוא שותף לקידום פרויקטים בתחום הסייבר והפיתוח הטכנולוגי.
 
ג'וליאני - ראש העיר לשעבר של ניו יורק,  ודמות נערצת בעקבות מאבקו העיקש בפשיעה בניו-יורק והנהגתו הבולטת בעת פיגועי ה-11 בספטמבר - נפגש עם רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע, על מנת להתעדכן בחזון פיתוח הנגב והעיר באר-שבע והפיכת העיר למרכז ידע בינלאומי של סייבר, הייטק וחדשנות.
 
דנילוביץ' סקר בפני האורח את תנופת הפיתוח של העיר והפרויקטים המוקמים בה, וג'וליאני הדגיש את  העניין, שבאר-שבע יוצרת בזירה הבינלאומית בתחומי הפיתוח הטכנולוגי והפיכתה למרכז סייבר עולמי.
 
רוביק דנילוביץ': "הביקור שלך בבאר-שבע מעיד על השינוי הדרמטי, שעוברת העיר. הצלחנו, יחד עם שותפים רבים, להקים מרכז ידע בינלאומי, אקוסיסטם המשמש חממה לחולמים גדולים, שתפקידם ליצור את העתיד, לשנות את העולם ולהפוך אותו לטוב יותר.
 
באר-שבע והנגב מהווים עוגן חשוב ומשמעותי להתפתחותה ולהתבססותה של מדינת ישראל, וכל הפרויקטים והתוכניות, שנמצאים בביצוע, הופכים אותה ליעד לאומי אסטרטגי".
 
רודי ג'וליאני: "אני נדהם מתנופת הפיתוח האדירה של העיר באר-שבע. העיר בצמיחה ואני נרגש מההתלהבות של ראש העיר. נפלא לראות את הפיתוח של העיר והפיכתה למרכז סייבר עולמי".

בביקורו הבוקר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב ובמעבדה המשותפת של האוניברסיטה עם דויטשה טלקום בפארק ההייטק בבאר שבע כאורחם של נשיאת האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי ופרופ' דן בלומברג, סגן הנשיא ודיקן למחקר ופיתוח באוניברסיטה. הכריז ג'וליאני: "אני אוהב את ישראל משתי סיבות עיקריות – אני מעריך את מה שאתם מייצגים ולאן שהצלחתם להגיע. הסיבה הנוספת היא שאתם מגדירי החדשנות העומדים בחזית מהפכת הסייבר שנראה כי ליבה הפועם הוא כאן באוניברסיטה ובעיר בבאר שבע".

ג'וליאני, המשמש כיום ראש חטיבת אבטחת הסייבר וניהול משברים בפירמת עוה"ד האמריקנית גרינברג-טראוריג, נשא דברים על מהפכת המידע בפני סטודנטים בתחום הסייבר: "מתקיימת פה סביבה ייחודית של שילוב אקדמי מחקרי, ביחד עם העולם העסקי והטכנולוגי אשר מתקיימים זה לצד זה. במקומות אחרים יש או צד אקדמי מידי, שעסוק רק במחקר, או צד עסקי מידי – וכאן יש שילוב ייחודי".

בתשובה לשאלה מהקהל לגבי דונלד טראמפ, אמר ג'וליאני: "אין ספק שטראמפ הוא תומך גדול של ישראל, ואין ספק שהוא אויב גדול של הטרור אסלאמי הקיצוני. אני חושב שהוא מאמין במשא ומתן ואם הוא יהיה נשיא הוא יהיה חבר שלכם. יהיה לכם, שוב, על מי לסמוך".
 
בתמונה: רודי ג'וליאני עם רוביק דנילוביץ':
באר שבע על המפה



 
 
Bookmark and Share