Telecom News - תביעה הזויה מצד אדאנת (שפורקה) כנגד בזק ובעלי תפקידים בה

תביעה הזויה מצד אדאנת (שפורקה) כנגד בזק ובעלי תפקידים בה

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> תביעה הזויה מצד אדאנת (שפורקה) כנגד בזק ובעלי תפקידים בה
חברת אדאנת, שבזק רכשה 50% ממנה ב-2001 וב-2003 נקלעה לקשיים, נכנסה להליך "הקפאת הליכים" לקראת סוף 2003 ואחר כך (ב-2004) הגיעה לפירוק, נזכרה כעת (במחצית 2016) לתבוע את בזק ומנהליה בסכום 10 מיליון ש"ח בגין "חיסול החברה".
מאת: אבי וייס, 12.5.16 ,19:21אדאנת

מפרקי חברת התקשורת (ז"ל) אדאנת, הגישו תביעה מוזרה ביותר (בלשון המעטה) לבית המשפט המחוזי בת"א.

כתב התביעה במלואו מצוי כאן להורדה - למתעניינים. התביעה היא על סך 10 מיליון ש"ח (רק מטעמי אגרה, כך לדברי התובעים).

התביעה הוגשה כנגד קבוצת בזק לרבות 3 ממנהלי בזק מהעשור הקודם, שהיו דירקטורים במועצת המנהלים של אדאנת: פאול וייסבאך (היה משנה למנכ"ל בזק וסמנכ"ל הנדסה בבזק), רז הייפרמן (היה סמנכ"ל טכנולוגיות המידע בבזק) ודני ערי (היה חשב וסגן סמנכ"ל הכספים של בזק).

התובעים מאשימים את בזק ומנהליה בגרימה מכוונת של התמוטטות אדאנת, עד כי הגיעה לפירוק, אחרי שצברה חובות של 53 מיליון ש"ח. אגב, כל הטענות, שמועלות כעת בכתב התביעה, כבר הועלו ונדונו במהלך הדיונים בבית המשפט המחוזי בתל-אביב ב-2004 במסגרת תהליכי הכינוס והפירוק של החברה, לאור בקשת המנהל המיוחד של קבוצת אדאנת, שהעלה אז את אותן טענות כנגד בזק ובעלי התפקידים שבה.

קצת לא ברור מכתב התביעה הארוך ומלא הפרטים על סיפור ההתמוטטות הכלכלית של אדאנת, למה אירועים, שהתרחשו לפני 13 שנה, מגיעים כעת שוב לבית משפט המחוזי בת"א... 

בזק החליטה לא להגיב לשאלותינו בנושא ותגיב לתובעים בבית המשפט.

ללא ספק, זה סיפור קפקאי, שסופו כנראה די ברור (בספק אם יש איזה שופט, שיקבל את אוסף הטענות בכתב התביעה, על אירועים, שהתרחשו בתחילת העשור הקודם).

בכל מקרה, כנראה שפרסום ההצלחות הכספיות של קבוצת בזק, מניעה אנשים, שמרגישים פגועים ממנה, לתבוע אותה בתקווה להוציא מבזק כסף, רק כי יש לה הרבה כסף לחלק כדיבידנדים לבעליה...
 
בזק



 
 
Bookmark and Share