Telecom News - מערכת תקשורת איוניקס Aeonix, פיתוח של תדיראן טלקום, עולה ל-AWS

מערכת תקשורת איוניקס Aeonix, פיתוח של תדיראן טלקום, עולה ל-AWS

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מערכת תקשורת איוניקס Aeonix, פיתוח של תדיראן טלקום, עולה ל-AWS
מערכת תקשורת איוניקס Aeonix, פיתוח של תדיראן  טלקום, עולה לAWS-
מאת: מערכת Telecom News, 17.5.16, 15:46ינן

תדיראן טלקום בחרה בשירותי האינטרנט של אמזון - Amazon Web Services (AWS) לשמש כפלטפורמת הענן הראשונה (CSP) עליו תפעל מערכת Aeonix. כך הופך נושא המרכזיות והטלפוניה לשירות זמין וסטנדרטי הנגיש לכל לקוח בכל זמן ובהתאם לצרכיו המשתנים.

Aeonix היא פתרון תקשורת ארגוני מבוסס תוכנה לרמות ה-Enterprise וה-SMB, שפותח ב-2014 ומאחד יישומים עסקיים שונים לתוך פלטפורמה עמידה בפני כשלים ומותאם לכל פלטפורמת וירטואליזציה. בעוד פתרונות תקשורת רבים מוגבלים לתשתית הענן של ספק השירות, או שלא ניתן להתקינם בענן כלל, גישת 'Bring Your Own Cloud' של החברה, שעוסקת בפתרונות טלפוניה ותקשורת עסקית C&,UC מציעה ללקוחות גמישות לבחור את פלטפורמת הענן המתאימה עבורם.

הגמישות של המערכת מאפשרת התקנה פשוטה ותמיכה בתקנים פתוחים כגון SIP (ללא צורך בהתאמות), CSTA ו-Web Services והחזר השקעה (ROI) מיידי לשירותים מנוהלים.

Aeonix מאפשרת לעסקים להעביר את שרתי ניהול התקשורת לענן אמזון ובו ​​זמנית לספק אבטחה, יתירות והתקנה קלה. בנוסף, מציע אמזון AWS את הפתרון כאפשרות ענן פרטית, כאשר שרת  איוניקס יכול להיות מותקן גם בחצר לקוח וגם בשרת הענן, מה שהופך את הפתרון לענן היברידי (true Hybrid cloud solution). זה מבטיח המשכיות עסקית ושרידות ללא קשר למיקום הגיאוגרפי. כדי להפעיל את המערכת הלקוח צריך לפתוח חשבון ב-AWS ולהקדיש מספר דקות להשלמת תהליך ההתקנה.

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום: "פתרון טכנולוגי זה הופך את נושא המרכזיות והטלפוניה לשירות זמין וסטנדרטי הנגיש לכל לקוח בכל זמן ובהתאם לצרכיו המשתנים. השילוב של פלטפורמת אירוח יציבה ונגישה עם פתרון טכנולוגי מתקדם, מוביל ליתרון מול התחרות ולערך אמיתי ללקוחות".
 
אלי כנען, סמנכ"ל תפעול בתדיראן טלקום: "היכולת להטמיע את מערכת האיוניקס על גבי ענן AWS היא ייחודית ובלעדית לחברה ויוצרת ללקוחות בארץ הזדמנות להתקדמות טכנולוגית. החיבור עם AWS מהווה פלטפורמה שרידה, ידידותית , רזה וזריזה לכל גודל של ארגון מקומי או מבוזר בארץ או בעולם".

הראל יפהר, ראש AWS ישראל, אמזון ישראל: "היום ארגונים מחפשים פתרונות IT, שמאפשרים להם לנוע במהירות, להפחית עלויות ולשרת טוב יותר את הלקוחות. תדיראן טלקום היא דוגמא של ספק שירות העובד בשיתוף עם AWS כדי למנף את פלטפורמת התשתית המאובטחת שלנו ולהטביע חותם כדי לייצר פתרונות מותאמים לצרכי לקוח ובעלי ערך מוסף ללקוחות".
 
 



 
 
Bookmark and Share