Telecom News - אינטל פתחה מעבדת FinTech עם חב' The Floor בבורסה לניירות ערך בת"א

אינטל פתחה מעבדת FinTech עם חב' The Floor בבורסה לניירות ערך בת"א

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אינטל פתחה מעבדת FinTech עם חב' The Floor בבורסה לניירות ערך בת"א
אינטל פתחה מעבדת FinTech עם חב' The Floor בבורסה לניירות ערך בתל אביב
מאת: מערכת Telecom News, 29.5.16, 13:06THE FLOOR
 
מדובר במעבדה ליזמים ומפתחים הפועלת במסגרת תוכנית Ingenuity - אקסלרטור הסטרטאפים של אינטל הממוקד בטכנולוגיות IoT. המטרה לאתר ולפתח פתרונות טכנולוגיים לתעשייה הפיננסית העולמית כמו טכנולוגיות Blockchain, יישומי IoT וזיהוי ביומטרי.

אינטל ישראל הודיעה היום על הקמת מעבדת חדשנות לתחום הפינטק,FinTech שתפעל במתחם של חברת The Floor בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מדובר במעבדה הפועלת במסגרת תוכנית Ingenuity - מאיץ הסטרטאפים של אינטל הממוקד בטכנולוגיות IoT.
 
שיתוף הפעולה בין החברות נועד לאתר ולפתח פתרונות טכנולוגיים לבעיות ולאתגרים העומדים כיום בפני התעשייה הפיננסית העולמית, בין היתר, טכנולוגיות Blockchain, יישומי IoT, זיהוי ביומטרי ותחומים נוספים.
 
במעבדה יקבלו סטארטאפים, יזמים ומפתחים בתחום הפינטק סיוע, תמיכה וליווי מקצועי של מומחי אינטל, ויעבדו על פרויקטים משותפים במטרה לבחון שיתוף פעולה אסטרטגי עם החברה, וייתכן שאף השקעות עתידיות.
 
  The Floorהוא מרכז פינטק ישראלי, שהוקם ע"י 4 מהבנקים הגדולים בעולם – RBS, HSBC, Banco Santander ו- Intesa Sanpaolo, ושותפה לו קרן Pando Group הישראלית-סינית. המתחם כולל מרחב עבודה שיתופי לחברות פינטק ומאפשר לחברות גישה לגופים פיננסים ומשקיעים מהתחום, ליווי מקצועי של בכירי הבנקים, חיבור לשווקים אסיאתיים, תכנית צמיחה ייחודית ומרכז פיתוח טכנולוגיות.
 
 The Floorנוסדה ע"י גיל דבורה, אבי כהן ומשה כהן, ושמה לעצמה למטרה להפוך את ישראל לבירת פינטק בינלאומית. זאת, ע"י טיפוח יוזמות ויזמים הפועלים בתחומי חדשנות הפינטק בארץ ובעולם.
 
שרון פוטרמן צפריר, מנהלת פיתוח עסקי של תחום ה-IoT באינטל ישראל: "תחום ה-  FinTech הוא תחום חדש לאינטל בישראל. באמצעות שיתוף הפעולה הזה תוכל אינטל להוביל, יחד עם The Floor, את פיתוח התחום בארץ ולהרחיב את השפעתה הטכנולוגית בתחום הפתרונות הפיננסים - ממשתמש הקצה ועד הענן. במעבדה תציג אינטל דמואים וטכנולוגיות בתחום הפיננסי, ותאפשר ליזמים לצמוח ולגדול גם מחוץ לישראל".
 
גיל דבורה: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם אינטל, העומדת בחוד החנית הטכנולוגית עבור עולם הפינטק ומהווה שותף אידיאלי עבור הפרויקט והיזמים ב-The Floor. אינטל מביאה עוצמה רב תחומית, שיכולה לסייע לישראל להיות אחת מבירות תחום הפינטק העולמי, בעיקר במציאת פתרונות בתחומים החמים ביותר של עולם הבנקאות".

 
THE FLOOR



 
 
Bookmark and Share