Telecom News - בינת הודיעה על הקמת דאטה סנטר בי-ם והשקת שירותי הגנת סייבר חדשים

בינת הודיעה על הקמת דאטה סנטר בי-ם והשקת שירותי הגנת סייבר חדשים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> בינת הודיעה על הקמת דאטה סנטר בי-ם והשקת שירותי הגנת סייבר חדשים
בינת הודיעה על הקמת דאטה סנטר חדש בירושלים והשקת שירותי הגנת סייבר חדשים
מאת: מערכת Telecom News, 1.6.16, 19:09דאטה סנטר

הדאטה סנטר יוקם בעומק של 10 קומות מתחת לפני הקרקע, היקפו יעמוד על אלפי מ"ר. בנוסף, הושקו שירותים מנוהלים לאבטחת מידע והגנת סייבר חדשים – "כיפת סייבר בינת" - Bynet Cyber Dome.

בינת תקשורת הודיעה היום באירוע "בינת אקספו 2016" על הקמת דאטה סנטר חדש בירושלים. הדאטה סנטר יוקם כחלק מפרויקט הבנייה במתחם הר החוצבים של מגדל רד ירושלים בן 27 קומות - מתוכם 17 קומות עיליות ו-10 קומות תת קרקעיות. הדאטה סנטר החדש יוקם בעומק של 10 קומות מתחת לפני הקרקע, היקפו יעמוד על אלפי מ"ר, ובנייתו צפויה להסתיים ב-2019.

הדאטה סנטר מיועד לספק שירותי אירוח וגיבוי למרכזי מחשוב של המגזר הארגוני ולהרחבה של שירותי הענן אותם מספקת בינת. היקף ההשקעה המתוכנן בהקמת הדאטה סנטר החדש נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

הדאטה סנטר החדש יצטרף לדאטה סנטר אותו השיקה בינת שנה שעברה בהר החוצבים, שגודלו 1,700 מ"ר. הדאטה סנטר משמש לאירוח מערכי מחשוב ארגוניים ותומך בענן של בינת - פלטפורמת מחשוב הענן Bynet Agility Cloud, ופלטפורמת התקשורת בענן של בינת Bynet Cloud Collaboration.

השקת שירותי אבטחת מידע והגנת סייבר
בנוסף, השיקה בינת באירוע שירותים מנוהלים לאבטחת מידע והגנת סייבר חדשים "כיפת סייבר בינת" - Bynet Cyber Dome. השירותים החדשים מאפשרים להוציא מחוץ לארגון את האחריות על כלל צרכי אבטחת המידע, והם כוללים אינטגרציה של מגוון פתרונות מתקדמים להגנת סייבר המנוהלים ע"י מומחי החברה.

בנוסף, השירותים החדשים כוללים גם הפעלה של חמ"ל לאיתור ומניעה של מתקפות סייבר, שיהיה ערוך לספק מענה הן באתר הלקוח, והן במענה בזמן אמת מרחוק. הפתרון כולל פריסה של Cyber Sensors ברשת הארגון לגילוי ומניעה מיידיים, ופעילות פרו-אקטיבית לשיפור החסינות הארגונית למתקפות.

ההכרזות הללו התבצעו בפתיחת אירוע הטכנולוגיה "בינת אקספו 2016", במרכז הירידים בתל אביב, בהשתתפות של 4,500 איש, בהם בכירי תעשיית הטכנולוגיה וה-IT בישראל. באירוע הציגו 80 חברות טכנולוגיה מהארץ ומהעולם סדרה של חידושים בתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות והסייבר.

בשטח המשתרע על פני 6,000 מ"ר התקיימה תערוכה, שכללה 140 ביתנים, שהכילו הדגמות חיות של טכנולוגיות, מוצרים ופתרונות חדשים למגזר הארגוני.

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "ההכרזה על הדאטה סנטר החדש בירושלים היא חלק מתוכנית רב שנתית, שמטרתה לענות על הביקושלפתרונות האירוח אותם אנו מציעים לפלטפורמת הענן שהקמנו. הצורך במתקני אירוח מתקדמים ומאובטחים הולך וגדל, נפחי המידע, שהולכים ונאגרים, גדלים בקצב שלא הכרנו בעבר, ומעבר לכך, הצורך בשירותים גדל. כל אלה מניעים אותנו להמשיך בתכנית הרב שנתית להקמת מתקנים ברמה הגבוהה ביותר בארץ, להבטיח את המידע והשירותים המסופקים בהם, ולהרחיב את התמיכה לא רק בחצרות הלקוח, אלא גם במתקני החברה".
 

דאטה סנטר
Bookmark and Share