Telecom News - נמשך גל ההתאגדות בענף ההייטק: עובדי eci מתארגנים בהסתדרות

נמשך גל ההתאגדות בענף ההייטק: עובדי eci מתארגנים בהסתדרות

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> נמשך גל ההתאגדות בענף ההייטק: עובדי eci מתארגנים בהסתדרות
נמשך גל ההתאגדות בענף ההייטק: עובדי eci מתארגנים בהסתדרות
מאת: מערכת Telecom News, 6.6.16, 12:26ECI

העבודה המאורגנת מגיעה גם ל-eci המעסיקה בישראל כ-850 עובדים ומספקת פלטפורמות תקשורת לחברות בכל רחבי העולם.

ההסתדרות החלה לארגן את עובדי חברת ההייטק eci, כאשר היום החל השלב הגלוי של ההתאגדות במטרה לכונן יחסי עבודה קיבוציים בחברה. עשרות עובדים, פעילים בוועד הפעולה ונציגי הסתדרות, הציבו דוכנים לצירוף עובדים וחילקו עלונים במשרדי eci, ובמקביל נפתח דף פייסבוק, שילווה את ההתאגדות ויספק מידע אודות המהלך.
 
eci נוסדה ב-1961 והיא מספקת פלטפורמות תקשורת לספקיות תקשורת  בכל רחבי העולם. לחברה, שמרכזה בישראל, מוקדי פעילות במדינות רבות בהם מועסקים אלפי עובדים. בארץ, eci מעסיקה כ-850 עובדים, רובם בפתח תקווה והשאר בשלוחה בעומר. בעלי החברה הם שאול שני וכמנכ"ל משמש דריל אדוארד.
 
מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים בעיקר לאור חששם של העובדים ממצב של היעדר ביטחון תעסוקתי בחברה, כמו גם רצונם להסדיר את זכויותיהם בהסכם קיבוצי. עובדי eci מצטרפים לעשרות אלפי עובדים בחברות הייטק שכבר התאגדו בהסתדרות, בהן נס טכנולוגיות, קומברס, טק מהינדרה, RRmedia, סאפ, NCR (ריטליקס), בזק און ליין, לוגיה דיגיטיל טורביין,  ואמדוקס, כמו גם חברות הסלולר הגדולות.
 
התאגדות עובדי eci מלווה ע"י אנשי ההסתדרות ממרחב פתח תקווה בראשותו של גיורא נחום ואנשי האגף להתאגדות עובדים בראשות עמיחי סטינגר.
 
מוועד הפעולה של עובדי eci נמסר: "אנו קבוצה של עובדים ותיקים ונאמנים המאמינים, שהתאגדות בהסתדרות ודיאלוג פתוח עם ההנהלה יאפשרו למצב את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי ההעסקה של כל עובדי eci, מה שגם יביא להמשך הצלחת החברה. אנו מודים לכל עובדי החברה, שכבר הצטרפו אלינו, ומעודדים את שאר חברינו העובדים להצטרף להתארגנות בהקדם". 

עדכון 7.6.16, 16:41: יום לאחר שהחל השלב הגלוי של התאגדות עובדי חברת ההייטק eci, הושלם המהלך כאשר למעלה משליש מ-850 העובדים, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות, ובכך הושג הרוב הדרוש להקמת ועד עובדים בחברה. במכתב שנשלח למנכ"ל eci דריל אדוארד, הוזמנה הנהלת החברה לתאם בהקדם פגישה עם נציגות העובדים וההסתדרות ולהיכנס להליך הידברות ומו"מ לשם הסדרת תנאי העסקת העובדים בהסכם קיבוצי.



 
ECI



 
 
Bookmark and Share