Telecom News - הסקלרטור הענק Lighthouse מרעננה מתמלא לקראת השקתו הקרובה

הסקלרטור הענק Lighthouse מרעננה מתמלא לקראת השקתו הקרובה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסקלרטור הענק Lighthouse מרעננה מתמלא לקראת השקתו הקרובה
סניף Startup-Grind מיוזמתו של שחר מטורין כבר התמקם בסקלרטור Lighthouse ברעננה (מיוזמתו של עמוס טלמור), והאקסלרטור הביטחוני הראשון (והיחיד בינתיים) בישראל של iHLS התמקם גם הוא במתחם ברעננה, שיושק בקרוב. אקסלרטורים נוספים בדרכם להיכנס ל-Lighthouse המתמלא במהירות. 
מאת: אבי וייס, 8.6.16, 11:50לייטהאוס

לאחרונה דיווחנו, שהסקלרטור Lighthouse כבר כולל מעל ל-100 מנטורים, וכעת נחשף, שהמקום כבר מתמלא בסטארטאפים, בחברות המסייעות לסטארטאפים ובאקסלרטורים עצמאיים, שבחרו לשכון במתחם Lighthouse ברעננה, שמתמלא במהירות וייחנך בקרוב (יש בו מקום לכ-400 יזמים עם אופציה להרחבה לפי הביקושים).

בין הגופים, שכבר התמקמו ברעננה:

א. Startup Grind ישראל, מיוזמתו של שחר מטורין (בתמונה, מימין לעמוס טלמור). את פעילות Startup-Grind אנו מלווים מקרוב מזה כמה שנים והיזמים יקבלו כאן אפשרות לשירות מלא לחשיפה בינלאומית, לכל מקום בעולם, שבו הם רוצים לפרוץ עם הפתרון שלהם, או למצוא שותפים או משקיעים למיזם שלהם. 

ב. האקסלרטור הביטחוני הראשון (והיחיד בינתיים בארץ) למיזמים בתחום הביטחוני. האקסלרטור הזה כבר ממוקם ברעננה ונמצא בשלבי מיון ראשוניים של המיזמים, שייכנסו לאקסלרטור. האקסלרטור הייחודי הזה נולד ב-iHLS ומנהלים אותו: אבי יריב, סא"ל במיל' בחיל התקשוב, ממקימי iHLS ובעל רקע וניסיון בתחומי הטכנולוגיה הביטחונית והשיווק הבינ"ל, וטל כתרן, מחלוצי בוני האקסלרטורים בישראל, בעל ניסיון בהנחיה וליווי יזמים וסטארטאפים ומרצה בינלאומי בנושאי יזמות וחדשנות. המיזם הייחודי יוצר עניין רב בקרב תעשיות ביטחוניות עוד לפני שהחל לפעול. 

כרגע מתנהל מו"מ עם עוד כמה אקסלרטורים לגבי כניסתם למתחם ברעננה, מעבר להסכם, שכבר נחתם עם Mesh ממודיעין אודותיו פרסמנו כאן. ברגע שייחתמו הסכמים כאלו - נעדכן בהתאם.

יזמים, שמעוניינים להיכנס לסקלרטור, עדיין יכולים להציג מועמדות - כאן

אין ספק, שהיוזמה הזו של Lighthouse, מתחם הנמצא ממש ממול ל"Hubanana" של עירית רעננה, יהפוך את העיר רעננה ל"בירת היזמות" של ישראל. 
 
Lighthouse



 
 
Bookmark and Share