Telecom News - האקסלרטור MindCET פתח רישום למחזור 5 לסטארטאפים בתחום ה-EdTech

האקסלרטור MindCET פתח רישום למחזור 5 לסטארטאפים בתחום ה-EdTech

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקסלרטור MindCET פתח רישום למחזור 5 לסטארטאפים בתחום ה-EdTech
האקסלרטורMindCET  פתח רישום למחזור 5 לסטארטאפים בתחום ה-EdTech
מאת: מערכת Telecom News, 13.6.16, 13:39טכנולוגיה בחינוך
 
ההשתתפות בתוכנית המאיץ מיועדת לצוותים המפתחים מוצרים טכנולוגיים לעולמות החינוך והלמידה. בוגרי המחזורים הקודמים השיקו מוצרים הפועלים בהצלחה בארץ ובעולם. מובאת רשימת 8 המיזמים, שסיימו את מחזור 4, ו-2 סטארטאפים מצליחים במיוחד.
 
מרכז החדשנות של מטח, MindCET, הכריז היום על פתיחת ההרשמה למחזור החמישי של תוכנית האקסלרטור לסטארטאפים בתחום הטכנולוגיה לחינוך ולמידה (EdTech).
 
הפרויקטים המתקבלים ל-MindCET, משלבים טכנולוגיות חדשניות בסביבות חינוך ולמידה שונות. לדוגמא, שימוש במשקפי VR ללימוד פיזיקה, לימוד שפת קוד ותכנות לילדים, פיתוח פלטפורמות מקוונות לשיתוף ידע ועוד.
 
 
ההשתתפות בתוכנית המאיץ לסטארטאפים מיועדת לצוותים המפתחים מוצרים טכנולוגיים לעולמות החינוך והלמידה לפרויקטים בשלבים שונים, מפרויקטים הנמצאים בשלב של מוצר ראשוני ועד למיזמים בוגרים, שמבקשים להיכנס לראשונה לעולם החינוך, או מצויים בו ומעוניינים להגדיל את פעילותם בו.
 
בתוכנית המאיץ יזכו היזמים לליווי הדוק של צוות MindCET והמנטורים, פיילוטים עם משתמשים, פיתוח עסקי, מפגשים עם משקיעים, שותפים, לקוחות וגורמים נוספים בעולם ה-EdTech בעולם, השתתפות באירועים בישראל ובעולם ועוד.
 
לפרטים והרשמה: MindCET
 
בימים אלה הסתיים מחזור 4 בתוכנית הסטארטאפים, בו לקחו חלק 8 מיזמים:
  • WhatsDue - מערכת ניהול למידה ומשימות, אפליקציה בחינם לאנדרואיד ואייפון ידידותית לתקשורת בין מורים, תלמידים והורים.
  • Triventy - פלטפורמה למורים להוראה אינטראקטיבית.
  • Songeek - אפליקציה למובייל ללמידת שפות באמצעות מוזיקה.
  • פסיכומאסטר - פלטפורמה ללימוד קורס פסיכומטרי און ליין.
  • Mathodix - פלטפורמה להוראת מתמטיקה בדגש על הדרך להגעה לפתרון התרגיל.
  • FunTasKid - אפליקציית מובייל לביצוע משימות עבור ילדים עם ADHD והוריהם.
  • Readoo - פלטפורמה לקריאה דיגיטלית המאפשרת מיקוד או הרחבה במרחב הקריאה.
  • Naraview – הפיכת מאגרי מידע למשחק המאפשר גילוי וקישור מידע תוך גלישה בוויקיפדיה.
בין הסטרטאפים הבולטים שלקחו חלק בעבר:  
 
 CodeMonkey - משחק ללימוד תכנות ושפת קוד לילדים החל מגיל 9. החל מ-2014 שיחקו בקודמאנקי 3 מליון משתמשים ברחבי העולם, בזכות שותפויות מסחריות בארה"ב, ישראל, שבדיה, יפן, ברזיל ורוסיה. בנוסף, המשחק שימש באולימפיאדת התכנות של משרד החינוך בשנתיים האחרונות, בה לקחו למעלה מ- 250 אלף ילדים ב-2016 בלבד.
 
 Cnature - אפליקציית מובייל לזיהוי צמחים ובעלי חיים, האפליקציה משרתת עשרות אלפי משתמשים בישראל. לאחרונה התקבלה החברה לתכנית ההאצה היוקרתית MassChallenge בבוסטון, לקראת השקה בינלאומית של המוצר 
 
אבי ורשבסקי, מנהל MindCET: "תחום הטכנולוגיה בחינוך ולמידה הפך בשנים האחרונות לאחד מהתחומים הלוהטים בעולם, עם גיוס של כ-2 מיליארד דולרים לחברות EdTech ב-2016 והמשך התעניינות של חברות מסורתיות באימוץ טכנולוגיות כאלו לפניה למערכות חינוך, ארגונים וגם ללמידה אישית של משתמשים פרטיים. בישראל קיים כר נרחב של חדשנות גם בתחום זה, ואנו מנסים לחבר בין הצורך מהשטח לבין היכולות הטכנולוגיות כדי להצעיד את עולם החינוך והלמידה קדימה".


 
טכנולוגיות בחינוך
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share