Telecom News - 5 טיפים איך משחקים הכי בטוח בפוקימון גו

5 טיפים איך משחקים הכי בטוח בפוקימון גו

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> 5 טיפים איך משחקים הכי בטוח בפוקימון גו

5 טיפים איך משחקים הכי בטוח בפוקימן גו

מאת: מערכת Telecom News, 20.7.16, 10:59פוקימון גו

ההתרגשות סביב המשחק גורמת לרבים להשתמש ב-Pokemon Go בצורה לא בטוחה וזהירה. 5 טיפים איך לשחק עם פחות סיכונים של פרטיות וגם במציאות.

אם אתם אחד או אחת ממיליוני האנשים ברחבי העולם, שהורידו את המשחק הסלולרי מבוסס המיקום ובעל המציאות הרבודה לטלפון הנייד לאנדרואיד ולאייפון, יש לחברת אבטחת המידע ESET 5 טיפים בשבילכם איך לשחק בפוקימון גו בבטחה.

הורידו את האפליקציה רק מחנויות רשמיות של אפליקציות - בחוץ מסתובבות הרבה גרסאות של תוכנות זדוניות, שמתחזות לפוקימון גו והן עושות זאת בהצלחה רבה. אפליקציות רבות מהן מנסות להשיג מידע אישי או להשתמש בהנדסה חברתית כדי להונות את המשתמשים לרכוש מוצרים שונים או להשיג את פרטי כרטיס האשראי שלהם לטובת רכישת מוצרים נלווים לאפליקציית פוקימון גו, שכמובן אינם אמיתיים. אפליקציות אחרות מנסות לרגל אחר המשתמשים מכל מיני סיבות.

לכן, יש להוריד רק מחנויות האפליקציות של גוגל ואפל, ולבחור באפליקציה עם הכי הרבה הורדות מאשר בכל אפליקציה אחרת. גם לחנויות עצמן מצליחות לעתים להסתנן אפליקציות מתחזות. אין להתפתות להוריד אפליקציה אחרת בגלל שההורדה של האפליקציה הרשמית לוקחת זמן בשל מספר רב של הורדות שלה במקביל ע"י אנשים ברחבי העולם.
 
אל תתחברו לאפליקציה באמצעות גוגל – קושי נוסף, שנגרם ע"י הרבה הורדות בו זמנית של האפליקציה הוא, שאנשים לא מצליחים לפעמים להיכנס אליה ישירות דרך האתר של פוקימון, אז המפתחים של המשחק הוסיפו את היכולת להיכנס באמצעות חשבון הגוגל שלכם. הבעייתיות עם זה היא, שבגרסת אפל הראשונית, למשל, זה העניק לאפליקציה כמות הרשאות עצומה של גישה לחשבון הגוגל של המשתמשים. בגרסה האחרונה הנושא תוקן וכמות ההרשאות לחשבון הגוגל ירדה, אבל תמיד חיבור לאפליקציה כלשהי באמצעות חשבון משני בגוגל, אפל או פייסבוק מגיע בעסקת חבילה עם שיקולי פרטיות, שיש לשקול אם מסכימים להם.

בקיצור,  יש להתמודד עם העומס ולהתחבר לאפליקציה ישירות דרך האתר של המשחק. וגם, אין לאפשר לאפליקציה הרשאה לאנשי הקשר אם היא מבקשת, בשביל מה היא צריכה זאת?

הביאו אתכם חבר והישארו במקומות ציבוריים – כבר פורסמו בתקשורת סיפורים על ילדים קטנים, ששוטטו ביערות והלכו לאיבוד, על אנשים שנפלו מצוק, על אנשים שמצאו גופות בנהרות, על אנשים שכמעט נפלו לבאר ועוד סיפורי אימים. מדובר במקומות, שאנשים לא אמורים להגיע אליהם בזמן משחק באפליקציה. ילדים, שמשחקים באפליקציה, צריכים להיות מלווים באדם מבוגר אחראי וגם למבוגרים המשחקים מומלץ להביא אתם חבר, שגם הוא, רצוי שיהיה, מבוגר אחראי.
 
הביאו אתכם סוללה נוספת – משחק הפוקימון גו הוא זולל סוללה רציני. בנוסף, השיטוט הספונטני עשוי להוביל למקומות שאולי לא יודעים איך לחזור מהם, וזה לול להציב את המשתמשים במצב בעייתי אם הסוללה כבר נגמרת והם נותרים בלי זמינות בסמארטפון. על כן זה רעיון מצוין להביא לטיול סוללה רזרבית (וכמה גם כמה חטיפים, מים וכסף עבור דמי נסיעה במונית או באוטובוס) במקרה של מצב חירום.

הפעילו את ההיגיון הבריא – עד כמה שהמשחק ממכר ואנשים מאוד רוצים לתפוס כמה שיותר פוקימונים בסביבה, עדיין אין לשחק תוך כדי נסיעה, בזמן שחוצים את הכביש מבלי לבדוק תנועת כלי רכב, או כשמשוטטים בחצרות פרטיות של בתי אנשים זרים. מפלצות וירטואליות לא שוות פגיעה בחיים או בשלמות הגוף, או עה"י המשטרה. אין לתת להתרגשות מן המשחק לגרום להיסחפות למעשה שמתחרטים עליו אחר כך.
 
בסך הכול המשחק גורם לאנשים לצאת מהבית ומעודד אותם לבצע פעילות גופנית. עם קצת זהירות, ניתן ליהנות מהאפליקציה עם כמה שפחות סיכונים.


 
 
 



 
 
Bookmark and Share