Telecom News - איך ניתן לגייס השקעה מקרן הון סיכון ומה הנוסחה המובילה להצלחה במיזם?

איך ניתן לגייס השקעה מקרן הון סיכון ומה הנוסחה המובילה להצלחה במיזם?

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> איך ניתן לגייס השקעה מקרן הון סיכון ומה הנוסחה המובילה להצלחה במיזם?
הבן של (שמעון) - חמי פרס, שותף-מייסד ומנהל כללי בקרן הון הסיכון פיטנגו, קרן הון סיכון הגדולה בישראל (עם 85 אקזיטים מוצלחים), חושף מה מעניין את פיטנגו כיום ומה יכול להוביל יזמים משלב הרעיון להצלחה עולמית. בנוסף: חשיפת 3 סטארטאפים חדשים (אחד מהם הגיע ממדריד) במפגש Startup Grind ליזמים ומפתחים. מי  מהיזמים זכה ב"בחירת הקהל"?
מאת: אבי וייס, 30.7.16, 21:30רם יוניש

קהילת Startup Grind שלוחת תל אביב שנולדה לפני קרוב ל-3 שנים, נמצאת בצמיחה מואצת, מונה כיום כבר למעלה מ-3,000 איש (גם בפייסבוק), מיוזמתו של שחר מטורין. כ"כ, שחר מטורין הוא הדירקטור (המנהל) של Startup Grind בישראל, ושלוחת תל אביב מנוהלת בניהול משותף עם רם יוניש (בתמונה משמאל), סמנכ"ל שיווק ומכירות במטריקס גלובל.

באירוע ביום 25.7.16 בלאומיטק בתל-אביב התקיים מפגש מרתק עם חמי (נחמיה) פרס, שותף מייסד ומנהל כללי של VC פיטנגו, בהשתתפות של מעל ל-70 יזמים, מנטורים ומשקיעים.

בתחילת המפגש נחשפו 3 סטארטאפים חדשים, כשהקהל הצביע ובחר מי הסטראטאפ החביב עליו. כך, שיזכה לחשיפה מלאה ב-Startup Grind במפגש הבא.

רם יוניש: "התחלנו ביוזמה שלנו לפני כ-3 שנים. האירוע הזה הוא האירוע ה-28 של קהילת Startup
חמי פרס Grind בת"א. המיקוד שלנו היה ונשאר סביב הנטוורקינג בין המשתתפים.

החודש אנו מארחים את אחד מוותיקי שוק ההון סיכון בישראל (חמי פרס, בתמונה משמאל), שיש לו רקורד מוכח הגדול בישראל של אקזיטים. 

אני מודה לצוות המתנדבים הגדול והמסור שלנו, וכמובן לתומכים, לספונסרים ונותני החסות, שבלעדיהם לא היינו יכולים לקיים את האירועים המלהיבים הללו.

יש לנו כיום אתר חדש, שבו חברי הקהילה יכולים להעלות את הפרופיל האישי שלהם וכך ניתן ליצור קשר ישיר בין חברי הפורום המשתתפים באירועים של Startup Grind וגם לקבל תשובות וסיוע מהצוות של Startup Grind בכל תחום. 

היום, כמו בכל מפגש, אנו מציגים 3 מיזמים חדשים, כשאחד מהם הגיע מספרד והיזם הוא גם מנהל Startup Grind של מדריד, שיציג את נקודת המבט שלו על קהילת Startup Grind במדריד. 

3 סטארטאפים המאוד מעניינים, שבחרנו להציג היום הם:
  • Corr.BI, מיזם, שמובל ע"י רון שפרן (מייסד משותף ומנכ"ל), מערכת לבינה עסקית לעסקים קטנים עד בינוניים (שלא יכולים להרשות לעצמם מערכות BI יקרות). בשלב ראשון מספקים ניתוחים מעודכנים אודות לידים עסקיים.
  • GlassesOff, מיזם מבית Innovision-Labs, שהוא למעשה אפליקציה סלולרית המאמנת את המוח לראות בלי משקפיים. היזמים מבטיחים 90% הצלחה בהורדת המשקפיים מכל מי שמשתמש בפתרון המהפכני הזה. 
  • Book'n'Bloom, סטארטאפ ספרדי, שהמייסד המשותף והמנכ"ל הוא קלאוס רוזנברג גוטהארד יליד דנמרק, שעבר למדריד והקים שם את שלוחת Startup Grind. המיזם מספק פלטפורמה לעסקים קטנים להריץ את העסק שלהם מתוך פייסבוק. המיזם צבר הצלחה רבה בכל רחבי אירופה וכעת גם מתחיל לפרוח בדרום אמריקה. הפלטפורמה מספקת לעסקים גם במובייל את כל מה שהם צריכים כדי לנהל את העסק, כולל קביעת תורים ללקוחות, ניהול קהילה, בניית מועדון לקוחות, מכירה, מתן שירות ועוד. 
בחירת הקהל: המיזם GlassesOff". 

שחר מטושחר מטוריןרין (בתמונה משמאל): "אנו קהילה הגדלה מהר בזכות הספונסרים שלנו, הפעילות ההתנדבותית של השגרירים שלנו ושל חברי הקהילה העובדים ונרתמים לפעילות בהתנדבות. באמצעות החבורה הנפלאה הזו של אנשים. אנו בקהילת Startup Grind מגיעים לכל פינה בעולם.

לאחרונה עברנו למשרדים החדשים שלנו בתוך מתחם הסקלרטור Lighthouse ברעננה ובקרוב נחנוך את המתקן החדש הזה. המיקוד החדש והמשופר שלנו יאפשר לנו לתת שירות טוב יותר לכל היזמים המחפשים קשרים ברחבי העולם. 

​האירוע הבא שלנו הוא אירוע הקיץ המסורתי השנתי, שייערך ב-30 באוגוסט. ההרשמה נפתחה. האירוע הבא אחריו הוא מפגש עם שגיא שליסר, מנכ"ל ומייסד TabTale וגם לאירוע זה ההרשמה נפתחה.

היום יש לנו הזדמנות די נדירה לשמוע מנהל קהילה של Startup Grind מחו"ל, ממדריד, ששמע עלינו והחליט להגיע לארץ והוא גם הציג כאן את המיזם האישי שלו - Book'n'Bloom". 

Claus Rosenberg Gotthard, (בתמ
Claus Rosenberg Gotthardונה משמאל), מייסד משותף ומנכ"ל של Book'n'Bloom ומנהל קהילת Startup Grind מדריד: "אני יזם סדרתי ופעלתי שנים בארץ מולדתי - דנמרק. במסגרת המיזם החדש שלי עברתי למדריד (בירת ספרד), כדי לקדם את המיזם שלי, ואז גיליתי, שאין במדריד את מה שהכרתי היטב בדנמרק, אין קהילת Startup Grind. לכן, פניתי להנהלת Startup Grind בארה"ב, שעשתה לי "מבחני קבלה" ארוכים ובסוף אישרו את היוזמה שלי, להקים קהילת Startup Grind במדריד.

זו התנדבות, שבאה מתוכי, כי הרגשתי, שאני חייב את זה לקהילת היזמים במדריד, שלא ידעה איך להתחבר לקהילת המשקיעים והמנטורים הקיימת בספרד וברחבי העולם, בדיוק כמו שקרה כאן בישראל, שהקהילה הזו הוקמה ביוזמה ובהתנדבות של אנשים כמו שחר מטורין ורם יוניש.

היה לי ברור, שאני צריך להפיץ את הידע, שצברתי, לסטארטאפים הקיימים כבר במדריד, כדי לעזור להם להצליח והתחלתי להוביל את הקמת הקהילה הזו. כך, גם למדתי, שיש קהילה מאוד תוססת בישראל, שהיא Startup Nation הגדולה בעולם אחרי הסיליקון ואלי בארה"ב. 

כפי שציינתי, בנוסף לפעילות שלי בהתנדבות בקהילה, יש לי מיזם משל עצמי לתחום הניהול העסקי בתוך הממשק של פייסבוק. המיזם הזה כבר רץ ומאוד מצליח. יש לנו כבר לא מעט לקוחות ואנו ממשיכים לבנות למיזם הזה סניפים ברחבי העולם.

כיום אנו כבר עם 35 עובדים ונמצאים ב-65 מדינות, עם פלטפורמות בשפה המקומית. ביצענו לאחרונה גיוס די גדול ומוצלח (של 11.5 מיליון דולרים בסבב A, אחרי גיוסי Seed של מעל ל-2 מיליון דולרים). כך, שיש לנו שאיפות, שאני מאמין, שנוכל להגשים. זו התרגשות מאוד גדולה עבורי לגדל את הילד הזה שיזמתי, מיזם Book'n'Bloom, מיזם. שמתחיל לצמוח במהירות ממש בימים אלו". 

חמי פרס, (בתמונה משמאל, מצד י
חמי פרסמין, עם רם יוניש), פיטנגו: "אני עוסק בתחומים רבים. כך, שאין לי יום אחד הדומה למשנהו. הורי מעולם לא אמרו לנו מה לעשות ולאן להתפתח. למדנו מהם מהדוגמה האישית, שהם נתנו לנו. אבי (שמעון פרס) הקדיש ומקדיש את חייו למדינה בה אנו חיים. אני בחרתי בכיוון אחר ולא הלכתי לפוליטיקה. 

מגיל צעיר חונכנו להיות עצמאיים ולדעת לפלס לעצמנו את הדרך בחיים. כשהגעתי לצבא, הייתה לי קריירה מאוד מיוחדת. עזבתי פעמיים את קורס טייס מיוזמתי. רק בפעם השלישית, כשהייתי שלם עם עצמי, סיימתי את הקורס. שרתתי 10 שנים בצה"ל כטייס מסוקים וגם זכיתי בצל"ש באירוע של הצלת צוות הליקופטר, שטבע בכינרת בטיסת לילה.

לאחר הצבא למדתי הנדסה אזרחית וגם עשיתי תואר שני באונ' ת"א, עבדתי בכמה עבודות והעיקרית שבהם הייתה בפרויקט הלביא, פרוייקט, שנסגר גם בגלל הפעילות של אבא שלי, שהתנגד לפרויקט וזה שינה את כל הקריירה שלי. הסיבה המרכזית: פוטרתי מהפרויקט וזה היה בשבילי טראומה. הפיטורים הם תהליך משפיל לכל עובד, ואני לא מקנא בכל אחד העובר את התהליך הזה. לכן, לאחר הפיטורים החלטתי שיותר איש לא יוכל לפטר אותי, לעולם, כי אני אהיה עצמאי. ככה נולדה היוזמה לעסוק בתחום ההון סיכון מה שהוביל להקמת פיטנגו.

כיום, יזמים צעירים הולכים לגייס בפלטפורמות של "מימון המונים". זה חלק מההתפתחות הטבעית של השוק, שאני נמצא בו. זה לא סותר את מה שאני עושה, כי אנו ממוקדים בכיוונים מאוד ברורים. 

כל חיי הסתכלתי על אנשים מנקודת המבט של החזון שלהם. אם זה גבר או אישה או מאיזה מוצא, זה בכלל לא עניין אותי. מעולם לא שקלתי השקעה עפ"י קריטריונים, שאינם נוגעים למיזם. קודם כל אני מחפש חזון ומייד בצמוד אליו את האנרגיות הפנימיות של היזמים להגשים את החזון שלהם.

יוזמה זו מטוטלת הנעה מעלה ומטה במהירות ולכן אני מסתכל על היכולת של היזמים להמשיך עם אנרגיות פנימיות בהגשמת החזון שלהם. "כושר המנהיגות" של היזמים זה אחד הדברים הכי חשובים, שאני בוחן בכל מיזם.

פיטנגו הוקמה, למעשה, ב-1996, אחרי 3 שנים בהם עסקתי בקרנות ההון סיכון הראשונות שהקמתי, ומאז 1996 אני בפיטנגו. זו קרן ההון סיכון הגדולה בישראל (מנהלת כיום מעל ל-1.8 מיליארד דולרים) והיו לנו עד היום 85 אקזיטים מוצלחים. השקענו עד היום ב-210 חברות. 

אנו משקיעים בסטארטאפים בכל שלב בחייהם. אנו ממוקדים בשוק הישראלי ובטכנולוגיות, שנולדות בישראל. אנו מחפשים יזמים ישראליים מבטיחים ופועלים כיום בכמה כיוונים במקביל. בשנה שעברה, בגלל שיש עלייה עצומה בהיקף החברות הצעירות בשוק היזמות הישראלי, החלטנו, שנקים 2 קרנות: לחברות בשלבים מוקדמים מאוד בחייהן ולחברות בצמיחה, שהן יותר מבוססות. בד"כ, אנו מעדיפים להשקיע בשלבים מוקדמים במיזמים, שמי שהקים אותם אלה "יזמים סדרתיים". אנו מעט מאוד משקיעים במיזמים, שאין להם עדיין מוצר ביד והכיוון העסקי שלהם עדיין לא ברור. אנו מחפשים מיזמים, שיהיו מובילי שוק עולמיים.

כל ההחלטות להשקעות מתקבלות ע"י השותפים בקרן פיטנגו. כך, שאנו מקווים, שההחלטות שלנו תהיינה נכונות. אולם, אנו לא תמיד מצליחים. אך לאחרונה הייתה לנו הצלחה עם ד"ר קירה רדינסקי ושותפיה למיזם, למרות שהייתה צעירה ולא יזמית סדרתית, ראינו פוטנציאל במיזם, שהציגה לנו: SalesPredict, שנמכר ממש לאחרונה ל-eBay תמורת כ-40 מיליון דולרים. 

הטכנולוגיות, שמעניינות אותנו כיום, בעדיפות ראשונה להשקעה: Big Data, Machine Learning, Deep Learning, AR, VR, כמו כן, אנו מתעניינים בפתרונות מבריקים בתחום הסייבר ומתעניינים בפתרונות בתחום הבריאות. יש לנו לא מעט השקעות בתחום מדעי החיים. 

יש לנו כבר כמה "יוניקורנים" (חברות עם שוויי שוק של מעל למיליארד דולרים), אבל אני מתעניין ומתרשם יותר האם החברה יכולה למכור במיליארד דולרים, לא אם היא שווה מיליארד דולרים. להערכתי, מי שמוכר שווה יותר בעיני. יש לנו כמה חברות המסוגלות להגיע למכירות של מיליארד דולרים לשנה.

אחת ההבטחות הגדולות שלנו היא חברת VIA, חברה, שהשקענו בה רק בסיבוב B. הם הופכים את סדרי העולם בתחום התחבורה הציבורית ואני מאוד מאמין בהצלחה שלהם. 

אני עובד מאוד קשה כבר 21 שנה בתעשיית ה-VC וראיתי המון חברות. זה לא קל להחליט במי להשקיע. לכן, אנו עובדים כשותפות ושואפים לבנות עסקים מצליחים בישראל. אנו לומדים כל הזמן מהשגיאות שלנו וכל הזמן מרימים את הרף למדידת הצלחה. אני מעורב אישית בכל השקעה וזה לא עובר בקלות. יש המון ויכוחים אצלנו פנימה ומעט מאוד השקעות ביצענו כשהייתה "הסכמה מקיר לקיר" אצלנו לגבי ההשקעה.

העצה הכי טובה שלי ליזמים: תדעו, שקבלת השקעה היא תהליך של מכירה. אתם מוכרים את עצמכם ולכן צריך לעשות את זה טוב. להתכונן היטב ולהבין למי אתם מוכרים מה. להגיד, שאתם ה-Uber הבא, זה טפשי בעיני. מי שלא רציני, לא יצליח למכור את עצמו אצלנו.

אנו מתפתחים בהשקעות לכמה כיוונים. אחד הכיוונים החדשים הוא קרן משותפת עם הממשלה להשקעות במגזר הערבי. ראיתי שם חברות מאוד מבטיחות ואנו בתחילת הדרך במגזר הזה עם אמונה, שגם כאן נצליח ביחד עם היזמים הקיימים במגזר.

בהתחלה חשבנו להשקיע במיזמים ותיקים ומוכרים במגזר הערבי אבל מהר מאוד למדנו שזו טעות. יש להשקיע בצעירים במגזר הערבי. הם מבטחים פריצת דרך הבה יותר מהחברות הוותיקות. הקמנו אינקובטור למגזר הערבי יחד עם שותפים כולל מהמגזר עצמו. יש שם יזמים מבטיחים ונהדרים. 

אני חבר במועצות מנהלים רבות. היחס שלי למנהלים הוא כמו קאוצ'ר. אני משתדל לחבר אותם לעולם ולהוביל אותם להצלחה בדרך שלהם. מיזם זו משימה מאוד קשה ועבודה סביב השעון. לכן, אני משתדל לא להפריע ליזמים ואני מנסה למצוא את האיזונים מה אני יכול לעזור להם ולהכווין אותם להצלחה לאור הניסיון, שצברתי בחיים.

רוב הכשלונות שלנו ושל מיזמים, שהשקענו בהם, היו בכך, שהשקענו מוקדם מדי כאשר השוק לא היה בשל ומוכן או שהערכנו לא נכון את השוק. דוגמה מובהקת לכשלון שלנו זו ווקלטק. היזמים היו בעלי חזון ובעלי אנרגיה. אבל המודל העסקי שלהם היה שגוי. ביצענו הנפקה בנאסד"ק בשלב מאוד מוקדם, כנראה מוקדם מדי של חיי החברה. אולם, למרות ההנפקה, הפוטנציאל של החברה לא נוצל. הם היו הראשונים בשוק ה-VoIP אבל לא הצליחו להוביל אותו. לא הפכנו לגדולים מספיק כדי להוביל את השוק לאן שרצינו.

הקו המפריד בין הצלחה לכישלון הוא מאוד דק ולרוב הוא בכלל מקרי. אני לומד בעיקר ממה שעובד ומנסה להבין למה זה עבד. 

אני כיום ממליץ ליזמים צעירים לקחת מענקים של המדען הראשי ותכניות ממשלתיות דומות, כי אלו השקעות נטו במו"פ. החוק תוקן מזמן ואפשר להוציא את ה-IP לחו"ל כשיש אקזיט. ההשקעה של המדען הראשי במיזם היא גם "חותמת איכות" על היזם ולכן זה מאוד מומלץ.

אני מאוד נהנה ממה שאני עושה ולא רוצה להשתנות. אני אופטימיסט מטבעי ומאמין בהתפתחות היזמים שלנו, יזמים, שיכולים לפתור כל בעיה, גם אולי להפוך את החיים של האדם לחיי נצח. אני אוהב להיות מעורב בבניית דברים חדשים, ליצור ערכים חדשים ולכן אני מעורב בפרויקטים רבים בארץ וגם קצת בעולם, שתורמים לאנושות, בתחומים רבים". 

 
בתמונות: צוות Startup Grind תל-אביב עם המתנדבים, הסטארטאפיסטים (והסטארטאפיסטיות), הקהל וחמי פרס.  
המתנדבים ב-Startup Grind ביחד עם חמי פרס
הקהל בStartup Grind
צוות המתנדבים Startup Grind



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים