Telecom News - האם אתם יזמים ומפתחים בתחום ה-B2B ולארגונים? סן-פרנסיסקו קוראת לכם!

האם אתם יזמים ומפתחים בתחום ה-B2B ולארגונים? סן-פרנסיסקו קוראת לכם!

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> האם אתם יזמים ומפתחים בתחום ה-B2B ולארגונים? סן-פרנסיסקו קוראת לכם!
האם אתם יזמים ומפתחים בתחום ה-B2B ולארגונים? סן-פרנסיסקו קוראת לכם!
מאת: מערכת Telecom News, 8.8.16, 12:41ג'ני בלוטסרקובסקי
 
בלעדי: האקסלרטור Jemm Accelerator" ונצ'רס" פותח מחזור חדש לסטארטאפים, יזמים ומפתחים ישראלים בתחומי ה-B2B ומזמין אותם לסן פרנסיסקו בספטמבר 2016 עם השקעה ראשונית לביצוע המעבר לארה"ב. האקסלרטור מחובר ל-1,200 משקיעים בארה"ב. הרישום נפתח.
עדכון בתחתית הכתבה.

 
Jemm Accelerator ונצ'רס (JVA) הוא תוכנית חדשה המתמקדת בסטארטאפים ישראלים בתחום ה-B2B בשלב הסיד (Seed), שהחלו למכור את המוצר שלהם בישראל או פיתחו את המוצר בישראל ומחפשים להרחיב את הנוכחות שלהם בארה"ב ע"י עבודה עם מנהלים מנוסים, שותפים אסטרטגיים, ויזמים בסן פרנסיסקו / עמק הסיליקון.
 
את היזמיות, שעוסקות בהבאת סטארטאפים לסן-פרנסיסקו, כבר חשפנו כאן. הן יזמו, בין היתר, את הקמת ארגון JFE ר"ת: Jews For Entrepreneurship , שנולד ב-2009 בארה"ב בחוף המערבי.
 
המדובר ביוזמתן של 2 ישראליות לשעבר: ג'ני בלוטסרקובסקיJenny Belotserkovsky  (בתמונה למעלה) ומיכל טברובסקי   Michal Tavrovsky מיכל טברובסקי(בתמונה משמאל), מתוך מטרה לקדם יזמות של יהודים וישראלים, שנוכחותם די בולטת בסצנת הסטארטאפים האמריקאית.
 
התוכנית מסייעת למפתחים,יזמים וסטארטאפים ישראלים, שמוכנים לשנות את קנה המידה המקומי שלהם ולהרחיב את פעילותם לארה"ב.
 
מתן הסיוע לסטארטאפים כולל סדנאות אינטנסיביות, הפעלות מנטורים, סיוע בגיוס הון ושותפים ופגישות במשך 3 חודשים.
 
"מאיץ הסטארטאפים" של סן פרנסיסקו עוזר לסטארטאפים לבנות בסיס להרחבה של היכולות שלהם לשוק לארה"ב. בניגוד למאיצי סטארטאפים ישראלים אחרים. JVA מדגישה מטרה זו של הפעלת היזמים בתוך ארה"ב, בחריצות ובגישה הוליסטית.
 
צוות JVA בחר להפעיל את התכנית בסן פרנסיסקו כי זה המקום הטוב ביותר עבור הסטארטאפים הישראלים להתפתח ובהדרגה להשתלב במערכת אקולוגית והפעלה צעירה (שלא כמו במערכות ההייטק הקיימות של עמק הסיליקון). זאת, בלי להיות המומים ומיואשים מהתחרות העצומה הקיימת בעמק הסיליקון מצד סטארטאפים אמריקאים.
 
עבור יזם ומפתח ישראלי מתחיל, להיות בוגר ומוצלח, לקבל מימון ולבנות מוצר אינם תנאים מספיקים להצלחה. הצוות צריך בהירות לגבי איך להשיג את המטרות שלו בסביבה מאוד אגרסיבית ומשתנה במהירות. מציאת לקוחות היא הדבר הכי חשוב להצלחת הצוות היזמי, וזה לא קל, במיוחד בארה"ב.
 
מניסיונם של שותפי JVA, סטארטאפים ישראלים רבים מוותרים בקלות ומתייאשים די מהר כשהם רואים שהם לא מתקבלים בברכה ע"י עולם ההייטק והשוק בארה"ב. יזמים ומפתחים רבים ומוכשרים בסטארטאפים ישראלים מוצאים, שהם לא יכולים להשיג הצלחה מהירה מאוד או בכלל בארה"ב, ומחליטים להעביר את היוזמה שלהם בחזרה לישראל,  שם סביבה ידידותית ומוכרת נותנת להם תחושה, שהם יהיו יותר מוצלחים עם המוצר שלהם.
 
אולם, ישראל היא שוק קטן מדי ולא ניתן ללמוד ממנו דבר על יכולת ההצלחה בצפון אמריקה.
 
ג'ני בלוטסרקובסקי ומיכל טברובסקי: "הצוות ב-JVA מוכן לסייע לסטארטאפים ישראלים לבנות את הביטחון העצמי, הסיבולת והגמישות הניהולית, כדי לעמוד המכשולים, שיהיו בלתי נמנעת בדרכם להצלחה בארה"ב.
 
האקסלרטור לא נמצא במקרה בסן-פרנסיסקו. זו עיר עם הצמיחה הגדולה ביותר בארה"ב ועם כמות הסטארטאפים והמשקיעים הגדולה ביותר בארה"ב. התכנית היא בת 3 חודשים ואנו כל הזמן מחליפות את המיקוד לפי הצורך העולה מהתעשייה, שאנו קשורות אתה: תעשיית המשקיעים כולל אנג'לים ותעשיות ההייטק והחברות הגדולות ביותר בארה"ב.

לכן, המיקוד במחזור הקרוב הוא על תחום ה-B2B כשאנו עובדות לפי תכנית סדורה, שנבנתה על סמך הניסיון, שצברנו מאז 2009. אנו נפגיש את היזמים עם ראשי קרנות ההון סיכון הגדולות ביותר בחוף המערבי ועם ראשי החברות הגדולות ביותר הקיימות בארה"ב.
 
אנו מספקות ליזמים את הדרך הטובה ביותר להתנסות עם מוצר או שירות בארה"ב ולהרגיש את הלקוחות ממש קרוב, להיפגש איתם פנים מול פנים, להיות נגישים לשוק ולבצע גיוס ברמת ה-Seed  ועד רמת A או אף מעבר לכך. אנו מחוברות למעל ל-1,200 משקיעים בארה"ב.

סן-פרנסיסקו היא כיום בירת הצעירים בארה"ב ולכן העיר הזו הפכה מהר מאוד לבירת ההייטק של ארה"ב. יש בה הכי הרבה VC ו- VC גדולים, עם הרבה התמחויות בהשקעות בתחומים ספציפיים, ואנו נכווין את הסטארטאפים למקום הנכון והמתאים להם.
 
אנו מצפות, שהיזמים יגיעו עם ידע טכני בתחום בו הם מפתחים. מאוד חשוב לנו לראות צוות מגובש, שיודע מה הוא רוצה ושארה"ב היא היעד של הפיתוח. חשוב להכיר את השוק האמריקאי ומה השוק הזה יכול לתת למיזם."
 
יודגש, שהמנכ"ליות של JVA עבדו במשך 7 שנים עם חברות ישראליות, לפני שיצאו בתכנית של Accelerator Ventures Jemm.
 
שתי היזמיות מחזיקות באזרחות כפולה (ארה"ב / ישראל). כך, שהן מכירות את שני השווקים היטב. ג'ני ומיכל מנוסות ויודעות מניסיונן כיצד לשלב סטארטאפים ישראלים לתוך המערכת האקולוגית של עולם ההייטק האמריקאי, עם הצלחות מוכחות.
 
רשת המנטורים של JVA, שרמורכבת מאנשי טכנולוגיה ומשקיעים מעמק הסיליקון העליון, מוכנה לעזור לסטארטאפים "לשחות במים העכורים של יזמות בארה"ב".
 
התוכנית הראשונה תחל בחודש ספטמבר 2016.
 
לקבלת מידע נוסף ולהרשמה – כאן.  

עדכון 21.12.16, 12:56: הסטארטאפ  Vicarius  בתחום הסייבר מבית אקסלרטור AtoBe בירושלים עובר לתכנית הייחודית הנ"ל בת 3 חודשים בסן פרנסיסקו. הסטארטאפ, שהוקמה ע"י בוגר המחלקה לתעשייה וניהול בעזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה, החל בנובמבר 2016 את המחזור השלישי של המאיץ העסקי-הנדסי AtoBe. אולם, הוא יושאל זמנית לתכנית האמריקאית.

הסטארטאפ מונע פגיעה במערכות עסקיות ללא צורך בייעוץ חיצוני או ידע מקדים בתהליך המתבצע בצורה אוטומטית מקצה לקצה ע"י בניית מעטפת קוד החוצצת בין אותן מערכות לבין המבקשים להשתמש בה. המערכת מתמקדת בבניית "חומת אש" אפליקטיבית, שמנהלת את הגישה לקטעי קוד רגישים ומגבילה את השימוש בהם. ייחודיות המערכת היא בלמידה דינמית של יכולות במערכות ההפעלה השונות ובתוכנות צד שלישי.
 
 
סן פרנסיסקו



 
 
Bookmark and Share