Telecom News - 3 מהמפתחים החשובים בעולם בכנס DevelopEX2016 למפתחים

3 מהמפתחים החשובים בעולם בכנס DevelopEX2016 למפתחים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> 3 מהמפתחים החשובים בעולם בכנס DevelopEX2016 למפתחים
3 מהמפתחים החשובים בעולם בכנסDevelopEX2016  למפתחי מערכות מוכללות ויישומיIoT  
מאת: מערכת Telecom News, 26.8.16, 13:19רן פוליאקין
 
לראשונה בארץ 3 יזמים מרתקים על במה אחת: היזם של המחשב המהפכני Raspberry Pi, מפתח ה-Siri שלApple  וממציא הטעינה האלחוטית ישתתפו בכנס המרכזי לתעשיית האלקטרוניקה. הדגש השנה הוא על יישומי IoT, מערכות חדישות לתחום הרכב, מדפסות תלת מימדיות, פתרונות חדישים לאחסון נתונים ואבטחת מידע.
 
בכנס, שיתקיים ב-20.9.16 במרכז הכנסים AVENUE, קרית שדה התעופה, ישתתפו כ-40 מרצים ומנחים מכל רחבי העולם, שיציגו  מוצרים וטכנולוגיות חדשניות ב-9 מסלולים של הכנס המקצועי ובתערוכה הנלווית. בעקבות עליה משמעותית בפשעי מחשב וחדירה בלתי מורשית לארגונים הושם השנה דגש על הצגת פתרונות לאבטחת נתונים, שיוצגו ע"י מומחים מחברות הענק: יבמ, סיסקו ו-NXP.
 
3 מהמפתחים החשובים בעולם יגיעו לכנס DevelopEX2016 כדי להציג את הפיתוחים החשובים שלהם:

רן פוליאקיןRan Poliakine , (בתמונה למעלה), הוא הממציא של הטעינה האלחוטית לטלפונים ניידים. כבר ב-2006 הגה רן את רעיון הטעינה האלחוטית והוביל את חברת Powermat כמנכ"ל להצלחות עסקיות רבות כולל הסכמים עם חברות דורסל, ג'נרל מוטורס, AT&T, דופונט וכן התקנות בכל סניפי סטארבקס בעולם. את פאוארמט הקים ביחד עם ד"ר אמיר בן שלוםדב הרשברג ויואב חפר וניהל אותה עד שפרש ב-2014. מאז הוא מעורב ב-10 חברות טכנולוגיות, שיזם בתחומי הבריאות, התקשורת, הדפוס והמדיה .
 
ד"ר אבן אפטוןEben Upton , (בתמונה משמאל), הוא בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת קימברידג' ועבד בעברו בחברות אבן אפטוןIdeaworks3D, אינטל ויבמ. אך את פרסומו הוא חייב לפיתוח מחשב ה-Raspberry Pi, שפותח למטרות לימודיות וכדי לסייע לגייס סטודנטים לאונב' קיימברידג', אך הפך לכלי פיתוח חשוב למיליוני מפתחים ברחבי העולם.


הרעיון היה לפתח מחשב זול עם ממשקים פתוחים ומערכת הפעלה בקוד פתוח. התוצאה: מחשב שלם שעולה 30 דולרים בלבד (ובדגמים מסוימים גם פחות מ-10 דולרים).


 
ד"ר לוק ג'וליהLuc Julia  (בתמונה משמאל), הוא אחד מעמודי התווך בפיתוח מערכת הפיקוד הקולי Siri המשולבת בסמארטפונים של אפל. את פיתוח המערכת החל כשעבד ב-SRI International אך המערכת הגיעה לרמת שימוש מסחרי רק לאחר שהצטרף לאפל ב-2011 והוביל את צוותלוק ג'וליה הפיתוח הפנימי של החברה. כיום הוא משמש  כסגן נשיא לחדשנות בסמסונג ומוביל את פיתוח פלטפורמת ARTIK המאפשרת למפתחים לפתח ישומים מגוונים תוך ניצול יכולות מחשוב ענן.
 

3 המפתחים יחשפו בכנס את החזון, האתגרים והקשיים עמם היו צריכים להתמודד בדרך למימוש הרעיונות שלהם והפיכתם למוצרים שימושיים.

 
שלמה גרדמן, יו"ר כללי של DevelopEX2016:" לאור הענין הרב, שמגלות חברות רבות בפיתוח מערכות מוכללות החלטנו למקד את כנס DevelopEX2016 בפיתוחים המשלבים מערכות חומרה ותוכנה לישומים שונים. הכנס יאפשר למפתחי מערכות אלקטרוניות להתעדכן בכלי הפיתוח והרכיבים החדישים ביותר העומדים לרשותם וכן ללמד על המגמות וכיווני התפתחות התעשיה בנושאים החמים ביותר כולל ישומי IoT, מערכות חדישות לתחום הרכב, מדפסות תלת מימדיות, פתרונות חדישים לאחסון נתונים ועוד. בנוסף, שמנו השנה דגש מיוחד לנושא אבטחת הנתונים וקיבצנו מספר מומחים, שיציגו דרכים ושיטות לאבטחת מערכות הפיתוח ונתוני המשתמשים.
 
בכנס צפויים להשתתף כ-1,000 מאנשי התעשייה בהם מנהלי פיתוח, מפתחים, מהנדסים, מנכ"לי חברות בתחום האלקטרוניקה, מנהלים, יזמים, סטארטאפיסטים, משקיעי הון סיכון ומומחים מקצועיים לתעשייה.
 
כל ההרצאות נבחרו ע"י ועדה מקצועית המורכבת מ-10 אנשי אקדמיה ותעשיה בכירים בראשות פרופ' יצחק בירק, ראש המעבדה למערכות מקביליות בטכניון ויו"ר מקצועי של DevelopEX2016.  
 
פרופ' בירק: "השנה יוצגו בכנס כמה טכנולוגיות חדשניות, שפותחו בישראל בזכות יכולות החדשנות והיצירתיות של המהנדסים הישראלים. מתוך הבקשות הרבות שהתקבלו בחרנו את הטובות ביותר ואני שמח לאפשר לאנשי התעשיה ללמוד על החידושים הללו באמצעות הצגתם בכנס".
 
תוכנית הכנס   כאן.
 
עדכונים שוטפים באתר הכנס – כאן.  

כנס



 
 
Bookmark and Share