Telecom News - HeyPlace-אפליקציה בחינם לחיבור בין משתתפי אירועים, כנסים וחללי עבודה

HeyPlace-אפליקציה בחינם לחיבור בין משתתפי אירועים, כנסים וחללי עבודה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> HeyPlace-אפליקציה בחינם לחיבור בין משתתפי אירועים, כנסים וחללי עבודה
מאת: מערכת Telecom News
02/09/16,  11:41
מטרת / הייעוד של התוכנה: נטוורקינג חכם ואיכותי בתוך האקוסיסטם והקהילות בהן חברים המשתמשים - פתרון של סטארטאפ ישראלי. המבקר הטיפוסי מכיר באירוע כ-5 אנשים חדשים בממוצע והמפגשים הללו לא תמיד נושאים פרי. באמצעות הסמארטפון ולוח מודעות חברתי, מטרת האפליקציה להכפיל את כמות האנשים הממוצעת פי-4 ולאפשר הזדמנויות לנטוורקינג משמעותי עבור אנשים עם תחומי עניין דומים.
שם התוכנה: לאנדרואיד: HeyPlace Messenger, לאייפון: HeyPlace - Smart messenger for places and events
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: המנטרה הקבועה בתעשיית הסטארטאפים והחדשנות עמוסת האירועים היא, שפיתוח ה"אקוסיסטם" ו"הקהילה" מאוד חשובים. אנשים מגיעים לאירועים, כנסים, תערוכות, מיטאפים והאקתונים מהרבה סיבות, אבל הם נשארים וחוזרים שוב בזכות הקהילה - השקעה בקהילה וחיזוק הקשרים בתוכה היא הדרך הבטוחה ביותר לשמר ולחזק את המוניטין בכל ארגון באשר הוא, וזו התובנה העומדת מאחורי האפליקציה בחינם.

במה שונה האפליקציה מקבוצות פייסבוק או ווטסאפ?

בטכנולוגיה: האפליקציה מספקת מידע מבוסס מיקום ומערכת תגיות חכמה המושתתת על machine learning. כך מקבל כל משתמש רק את ההודעות המתאימות לתחומי העניין שלו, ובאותו זמן מספקים למנהל הקהילה כלים לנתח את התחומים, שחברי הקהילה שלו בחרו. בנוסף,
מידע מבוסס מיקום מאפשר למשתמשים להתחבר אוטומטית למקומות ואירועים, שנמצאים בסביבתם, ועשויים לעניין אותם.
ברמה המעשית: בעוד שפייסבוק וווטסאפ בונים על שהות ממושכת בתוך הסמארטפון, האפליקציה רק מסייעת למשתמש להשיג "לידים" של אנשים, שבסבירות גבוהה יעניינו אותו, כדי שימשיכו לתקשר מחוץ לסמארטפון.
 
השירות כולל מערכת נטוורקינג משולבת בעלת 3 ממשקים:
דונגל המתחבר למקרנים/מסכים ומציג לוח מודעות חברתי, שמציג את התכנים והמשתתפים שנמצאים כאן ועכשיו.
אפליקציה המאפשרת תקשורת נטולת ספאם במסגרת קבוצות פרטיות או פומביות.
כלי לניהול פעילות הקהילה - כולל פתיחת אירועים ומקומות מרובים, פילוח תחומי העניין של חברי הקהילה, שליחת נוטיפיקציות לכלל הקהילה -אפשרות הניתנת רק למנהל הקהילה.

הסטארטאפHey.Place  הוקם לפני כשנתיים בת"א ע"י איליה רום, מהנדס בוגר טכניון ואילן שנקר, יזם עסקי-חברתי עם רקע בניהול קהילות ושיווק באמצעות תוכן.
 
הסטארטאפ מכוון לכל מי שמקדם (יח"צ) ומקיים אירועים, אך יש גם מספר פיילוטים המתבשלים בתחום ה-Shared Workspaces. זה חלק משאיפה גדולה יותר - להגדיל את היצע ההזדמנויות של כלל הארגונים והאנשים באקוסיסטם של סטארטאפים וחדשנות.

מסך HeyPlace
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share