Telecom News - עובדי המינהל וההנדסה בתאגיד השידור הישראלי "כאן" התאגדו בהסתדרות

עובדי המינהל וההנדסה בתאגיד השידור הישראלי "כאן" התאגדו בהסתדרות

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> עובדי המינהל וההנדסה בתאגיד השידור הישראלי "כאן" התאגדו בהסתדרות
עובדי המינהל וההנדסה בתאגיד השידור הישראלי "כאן" התאגדו בהסתדרות
מאת: מערכת Telecom News, 4.9.16, 16:46כאן

למעלה מ-60% מעובדי המינהל וההנדסה בתאגיד החדש, שהוקם מכוח חוק השידור הציבורי, חתמו כבר על טפסי ההצטרפות.
 
עובדי המינהל וההנדסה בתאגיד השידור הישראלי "כאן" התאגדו בהסתדרות, לאחר שלמעלה מ-60% מהעובדים חתמו כבר על טפסי ההצטרפות לארגון היציג. כך הודיע היום מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות עמיחי סטינגר למנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ. עם העובדים, שהתאגדו בהסתדרות, נמנים, בין היתר: עובדי הנדסה, כספים, תפעול, אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש.
 
מהלך ההתארגנות בהסתדרות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים להסדיר את תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי, תוך חיזוק ביטחונם התעסוקתי. כמו כן, העובדים מבקשים להבטיח את מעורבותם ואת מעמדם כשותפים לגיטימיים בהליך קבלת ההחלטות הנוגע לעתידם במקום העבודה. במכתב, שהועבר מההסתדרות להנהלת תאגיד השידור החדש, המנכ"ל קובלנץ הוזמן לתאם פגישה ראשונה עם נציגות העובדים וההסתדרות לשם פתיחת תהליך המו"מ כחוק, כדי לעגן את ההסכמות בין הצדדים בהסכם קיבוצי ראשון בתאגיד "כאן".
 
אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות: "כפי שציינתי בעבר, אני מחויב להגן גם על ציבור העובדים בתאגיד השידור הציבורי. אנו נבטיח מעמד איתן ועצמאי של השידור הציבור בישראל, בצד עובדים הנהנים מתנאי עבודה הוגנים המעוגנים בהסכם קיבוצי. עובדי "כאן", מכל תחומי העשייה, ימלאו תפקיד מוביל ביצירת שידור ציבור ראוי ואיכותי לאזרחי ישראל, וההתאגדות תאפשר לדאוג לכך, שהם יוכלו להמשיך לעשות זאת בסביבת עבודה מכבדת ובתנאי העסקה הוגנים".
 
אילה מזרחי ורחלי צוקר, נציגות ועד הפעולה בתאגיד "כאן": "הבחירה לממש את זכות ההתארגנות ולהתאגד בהסתדרות, נעוצה ברצון העובדים לדאוג להסדרת זכויותיהם במקום עבודה, שכולנו מאמינים בו ורוצים בהצלחתו. אנו תקווה, שהנהלת התאגיד תכבד את רצון העובדים ותפעל בשיתוף פעולה כדי להשיג הסכם קיבוצי המיטיב עם העובדים, ומאפשר להצעיד את התאגיד למקום הראוי לו במפת התקשורת הישראלית".
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share