Telecom News - הסטארטאפ פירמיד אנליטיקס מגייס 10 עובדים למרכז הפיתוח ברמת גן

הסטארטאפ פירמיד אנליטיקס מגייס 10 עובדים למרכז הפיתוח ברמת גן

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> הסטארטאפ פירמיד אנליטיקס מגייס 10 עובדים למרכז הפיתוח ברמת גן
הסטארטאפ פירמיד אנליטיקס מגייס 10 עובדים למרכז הפיתוח ברמת גן
מאת: מערכת Telecom News, 11.9.16, 15:04קריירה
 
המשרות המוצעות ב-Pyramid Analytics הן: פיתוח Server בכיר, פיתוח Full Stack בכיר - עם דגש על Client כ-60%, Support מנוסה בתחום ה-BI, Dev Ops, ארכיטקט תוכנה בטכנולוגיות Open Source.
 
הסטארטאפ פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics), שפעיל בעולם ובישראל בשוק ה-BI, עם פתרון המשתלב בצורה טבעית על תשתיות המידע של החברות הגדולות בעולם המידע, מתרחב ומגייס עוד 10 עובדים למרכז המו"פ שלו ברמת גן.
 
Pyramid Analytics מפתח מערכות תוכנה מתקדמות לניתוח חכם של מידע בקנה מידה גדול ובצורה מודולרית וקלה עבור ארגונים גדולים וענקיים, בעיקר בעולמות האנטרפרייז.
 
הסטארטאפ נוסד ב-2009 ע"י עמרי קוהל, אבי פרץ והרברט הוכמן. הסטארטאפ השלים לפני מספר חודשים גיוס של 30 מיליון דולרים בהובלת קרן veolia private equity ובהשתתפות קרן סקויה (שהשקיעה בו ב-2013).
 
הסטארטאפ מעסיק 150 עובדים, מתוכם כ-70 בישראל והשאר בארה"ב, בריטניה והולנד. הסטארטאפ חתם לפני כחצי שנה על הסכם אסטרטגי עם מיקרוסופט, במסגרתו יוכלו לקוחותיו הארגונים להתקין את מערכות הבינה העסקית שלו בלחיצת כפתור.
 
המשרות המוצעות הן: פיתוח Server בכיר, פיתוח Full Stack בכיר - עם דגש על Client כ-60%, Support מנוסה בתחום ה-BI, Dev Ops, ארכיטקט תוכנה בטכנולוגיות Open Source.
 
קורות חיים ניתן לשלוח למייל: jobs@pyramidanalytics.com
 
הדס טל, מנהלת HR בפירמיד אנליטיקס: "מדובר בחברה צעירה בעלת סביבה טכנולוגית מאתגרת מבחינת טכנולוגיות חדישות ומבחינת מורכבות המוצר. אנו משקיעים רבות בגיבוש העובדים, בהווי ובאווירה הנעימה בשעות העבודה. אנו שמחים לקלוט עובדים המתאימים לנו ושיגדלו יחד אתנו. זוהי חברה ייחודית ומגוונת עם אוירה משפחתית הנמצאת כל הזמן בשלבי פיתוח והתרחבות".
 
גיוס


 



 
 
Bookmark and Share