Telecom News - מרתון גיוסים: CodeOasis מגייסת 20 עובדים חדשים עד דצמבר 2016

מרתון גיוסים: CodeOasis מגייסת 20 עובדים חדשים עד דצמבר 2016

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> מרתון גיוסים: CodeOasis מגייסת 20 עובדים חדשים עד דצמבר 2016
מרתון גיוסים:CodeOasis  מגייסת 20 עובדים חדשים עד סוף דצמבר 2016
מאת: מערכת Telecom News, 13.9.16, 14:44רונן פישר

בין התפקידים: מומחי בדיקות ברמות שונות, מנהלי פרויקטים, מפתחי וראשי צוות פיתוח MVC NET, ראשי צוות פיתוח Open Source, מפתחיClient  עם ניסיון ב-JavaScript  ושפות נוספות, מפתחי Web ועוד.

חברת CodeOasis, שמתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע ומספקת One-Stop-Shop לארגונים ולסטארטאפים תגייס עד סוף 2016 כ-20 עובדים חדשים למגוון תפקידי הייטק מרתקים.

בחברה, שהוקמה ב-2004, מונה 70 עובדים, ומשרדיה בהרצליה פיתוח, עובדים עם ארגונים גדולים, בינוניים וסטארטאפים בתחומי הפינטק והפיננסים, המסחר האלקטרוני, האינטרנט, האפליקציות, התקשורת, הקמעונאות, הרכב והביטחון. בעשור האחרון פיתחה החברה מאות  מערכות מידע, מערכות תפעוליות, מערכות ניהול תוכן ופורטלים, אתרי e-commerce, אפליקציות מובייל, אפליקציות לעמדות שירות עצמי ודסקטופ, מערכות תשלום ושירותי אאוטסורסינג, בדגש על חווית משתמש ויצירת אינטגרציה עם כל מערכות המידע הארגוניות.

בין התפקידים:  

מנהלי פרויקטים עם הבנה עסקית רחבה, הכרות עם סביבות טכנולוגיות מגוונות ויכולת ללוות לקוח מקו הזינוק לקו הסיום בהצלחה.
 
מפתחי MVC NET  עם ניסיון וידע ב-Asp.net, ב-5/MVC3/4 וANGULAR.
 
ראש צוות פיתוח MVC NET  עם ניסיון וידע ב-Asp.net עם יכולות גבוהות ב- Client/Server ו-DB ועם למעלה מ-3 שנות ניסיון.
 
ראש צוות פיתוח Open Source (NodeJS/PHP)  עם ניסיון של שנתיים ב-Client/Server והכרות טובה עם NodeJS//PHP, MVC Frameworks , Angular ועוד.
 
מפתחי CLIENT עם ניסיון של 3 שנים ומעלה בפיתוח ב- JavaScript,  Angular/React, ES6, HTML5/CSS3, LESS/SASS תשתיות עיצוב ועוד.
 
Full Stack PHP Web Developer -  עם ניסיון של שנתיים ב-PHP, MVC Frameworks, פיתוח ואפיון מונחה עצמים (OOP/OOD), Design Patterns, שאילתות SQL, כתיבת Restful API.
 
מומחי בדיקות  ברמות שונות, עם יכולת לבצע בדיקות ידניות ואוטומטיות למערכות, כתיבת תסריטים וניהול כלי בדיקות.

דוא"ל לשליחת קורות חיים: jobs@codeoasis.com

רונן פישר, (בתמונה), מנכ"ל משותף: "העובדים שלנו חיים טכנולוגיות חדשות מדי יום ביומו ומתמחים במערכות קוד פתוח Net, מובייל ו-IoT. אנו מציעים לעובדים גיוון בסוג הלקוחות, הפרויקטים והטכנולוגיות. הם נחשפים לטכנולוגיות החדשניות  ביותר בשוק, לומדים ומתפתחים מקצועית ללא הרף. אנו מחפשים את העובדים הניחנים בראייה מערכתית, שיכולים לנהל קשר ישיר עם הלקוחות ומתחברים למוטו של החברה - אין אתגר או צורך של לקוח, שעובדי CodeOasis אינם יכולים לתת לו מענה". 
קריירה



 
 
Bookmark and Share