Telecom News - הוכרזה חבילת מרכזיית טלפון IP בענן במחירים הנמוכים בארץ לעסקים קטנים

הוכרזה חבילת מרכזיית טלפון IP בענן במחירים הנמוכים בארץ לעסקים קטנים

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> הוכרזה חבילת מרכזיית טלפון IP בענן במחירים הנמוכים בארץ לעסקים קטנים
הוכרזה חבילת מרכזיית טלפון IP בענן במחירים הנמוכים בישראל לעסקים קטנים
מאת: מערכת Telecom News, 13.11.16, 11:58ד"ר צחי בן יצחק
 
עסק/חברה קטנים יכולים לקבל בעשרות ש"ח לחודש מרכזיה עם שירותים הפועלים בארגונים גדולים.

חברת אומניטלקום, שמפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים בתחום התקשורת, והיא בעלת רישיון משרד התקשורת לניתוב שיחות, שנכון להיום מנתבת אחוז נכבד מכלל התעבורה הטלפונית הבינלאומית במדינת ישראל, הכריזה על שירותי מרכזיה בענן, שכוללת פונקציות מתקדמות ועלויות חודשיות מתאימות לעסקים קטנים.

באומניטלקום מציינים, שהחברה מציעה מחירים נמוכים במיוחד לפתרון של מרכזיית IP בענן הכולל שירותים מתקדמים רבים המהווים חלק חחבילת הבסיס.

חברה קטנה המעסיקה 6 עובדים יכולה להשתמש במרכזיה במחיר חבילת בסיס של 50 ש"ח לחודש ולקבל שירותים כמו חברה גדולה: תאים קוליים, הקלטת שיחות, שיחות ועידה ,תורי המתנה ועוד יכולות מעולם הקול סנטר.

אומניטלקום מציעה חבילה כאשר מחיר כל שלוחה הוא 8.5 ש"ח לחודש כאשר בעלות זו נכללים שירותים כגון: Click2call, הקלטת שיחות, שיחת ועידה (Bridge), תא קולי למייל ועוד. עלות כל שיחה לטלפון נייד בישראל היא 9 אג' ועלות שיחה לטלפון נייח בישראל, ארה"ב וקנדה היא 6 אג'.

הפתרון מתאים גם לארגונים מבוזרים, שיכולים להשתמש במערכת מרכזית אחת לניהול מערכת הטלפוניה בישראל ובחו"ל, כאשר עלויות השיחה בין סניפים שונים בארץ ובעולם היא ללא עלות.

ד"ר צחי בן-יצחק, (בתמונה), מייסד ומנכ"ל אומניטלקום: "העובדה, שפיתחנו את הפלטפורמה מאפשרת לנו להציע מחירים נמוכים במיוחד עם שירותים מתקדמים נלווים כחלק מהחבילה.  מדובר במערכת מרכזית, שמספקת שירותי טלפוניית IP לחברות וארגונים ומסוגלת לטפל באלפי לקוחות ובעשרות אלפי מכשירי קצה.

המערכת נבנתה בארכיטקטורת Multi-Tenant, שמאפשרת אירוח מרכזיות של חברות רבות על מתג יחיד. בקרוב נציע לספקי שירותי IT ומשווקי משנה את פלטפורמת המרכזיה בענן של אומניטלקום ונאפשר להם למכור שירותי טלפוניית IP במחירים נמוכים ובאיכות גבוהה".

מרכזיה בענן



 
 
Bookmark and Share