Telecom News - קמינריו הישראלית עושה חייל בענן וזוכה להכרה עולמית

קמינריו הישראלית עושה חייל בענן וזוכה להכרה עולמית

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> קמינריו הישראלית עושה חייל בענן וזוכה להכרה עולמית
קמינריו הישראלית עושה חייל בענן וזוכה להכרה עולמית
מאת: חיים חביב, 17.11.16, 15:41שי משכית

Kaminario  היא חברת אחסון all-flash הראשונה, שהכריזה לאחרונה על תכנית חדשנית, שמציעה התחייבות לנפחי אחסון. אם לא תעמוד בהתחייבות יקבלו הלקוחות תוספת משאבים בחינם.

קמינריו (Kaminario) הישראלית, היא חברת אחסון all-flash, שמגדירה מחדש במהלכיה את עתיד מרכזי הנתונים המודרניים. ב-2016 אף זכתה בהכרה של חברת גרטנר, ונכללה ברבעון הקסם (כמובילת חזון). זו סיבה טובה להצפין ליקנעם לביקור מרתק במרכז המו"פ של החברה ולראיון בלעדי עם פארנה סארקאר (Parna Sarkar-Basu), מנהלת השיווק והבאזז של מותג קמינריו ושי משכית, (בתמונה), דירקטור שיווק טכני ומחלוצי החברה.

פארנה: "קמינריו הוקמה ב-2008 ע"י דני גולן, מנכ"ל החברה. היא עוסקת בפיתוח ובשיווק פתרונות אחסון SSD מסוג מערכי Kaminario K2 all-flash, שמספקים לעולם העסקים המודרני גמישות, סקלאביליות (מדרגיות), ביצועים ויתרונות כלכליים מוכחים הנדרשים כיום במרכזי נתונים (דאטה סנטר) להתמודדות בעולם מוכוון-ענן הדינמי של היום, עם יכולת גישה לנתונים בזמן אמת, בכל מקום ובכל זמן.

מטה החברה ממוקם בנידהאם, מסצ'וסטס בארה"ב ומרכז הפיתוח פועל ביקנעם. לחברה סניפים בלונדון, פריז ובדרום קוריאה. החברה מתנהלת כחברה פרטית (בבעלות משותפת עם מספר קרנות הון סיכון - סקויה, פיטנגו ועוד) ומפעילה רשת של משווקים ומפיצים בעולם ויש לה מאות לקוחות המסתמכים על מערכי האחסון Kaminario K2 להעצמת יישומים קריטיים ולהגנה על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם.

בשנתיים האחרונות הציגה קמינריו קצב גידול מרשים בהכנסה השנתית: הכפלה פי 2 וגידול בשיעור של כ-50% בכמות הלקוחות בהשוואה של שנה מול שנה. הגידול בהכנסות ובלקוחות לווה גם בגידול מצבת כוח האדם (הכפלתו פי 2. כיום, 250 עובדים) ובשטחי (מ"ר) פעילות המו"פ בישראל. החברה מעריכה את פוטנציאל השוק שלה ב-40B$".

שי משכית: "קמינריו החלה דרכה בעולם בהצעת פתרון נישתי להאצת ביצועים אך מהר מאד זיהתה את הפוטנציאל הטמון במעבר המגזר העסקי לפתרונות אחסון all-flash (זיכרונות מבוססי חצאי מוליכים, SSD, ללא כוננים אלקטרו מכניים מבוססי מדיה מגנטית). המוצר שלנו הוא 'קופסא' מבוססת על חומרה של יצרני רכיבי חומרה (סמסונג ואח'), שאנו 'מפיחים בה חיים' עם תוכנת ניהול חכמה לניהול מערכי זכרון גדולים.

שאלה: עד כמה מעבר התעשייה לפתרונות אחסון חדשים הוא עמוק?
שי: שוק האנטרפרייז ממוקד היום בפתרונות החדשים אך עדיין יש שימוש במערכי מדיה מגנטית. המעבר לפתרונות האחסון החדשים  מונע ע"י מספר מגמות בשוק:
מעבר של כ-62% מהארגונים העסקיים לניהול ה-IT הארגוני בענן,
כמיליארד עובדים ניידים ומקושרים בעולם,
כ-200 מיליארד התקני IoT,
זינוק אדיר ובלתי נתפש בנפח הזיכרון המותקן הגלובלי".

שאלה: מה מייחד את הפתרונות של קמינריו?
שי: "הפתרון שלנו מבוסס על כשני תריסרי פטנטים מוגנים. אלה נותנים, בין היתר, מענה לחסם פיסיקלי אינהרנטי בזיכרונות מצב מוצק - כתיבה כוללת של נפח הזיכרון מוגבלת (בממוצע) לכ-40 אלף מחזורי כתיבה/קריאה. אנו מיישמים פתרונות, שמונעים, לדוגמא, כתיבה מיותרת לזיכרון ע"י שילוב אנליטיקה מתקדמת באמצעות מניעת כפל רישום, הפעלת דחיסה ועוד. כל אלה נעשים בזמן אמת טרם הכתיבה לזיכרון.

אנו מגיעים היום ליחסי דחיסה בסד"ג של כ-5:1 (ואף יותר) אבל מתחייבים ללקוח על סד"ג של כ- 3.3:1. זה מאפשר לנו לתת ללקוח התחייבות למערך זיכרון גבוה מהנפח הפיזי המותקן. האמון שלנו בפתרון מאפשר לנו כיום להציע אחריות מתקדמת למוצר למספר שנים בתמורה לתשלום שנתי קבוע, כאחוז מהמחיר הכולל".

שאלה: מה מיוחד בתכנית ההתחייבות החדשה?
שי: "אנו חברת אחסון all-flash הראשונה, שהכריזה לאחרונה על תכנית חדשנית, שמציעה התחייבות לנפחי אחסון ה-K-Assured. זו תכנית מקיפה, שמבטיחה יכולות ללא תקדים של חיזוי, יציבות ועקביות, שהם מרכיבים חשובים בתהליך קבלת החלטת קניית אחסון של לקוחות.

התכנית מסייעת ללקוחות להסיר מעצמם את עול הדאגה המרכזית בתהליך קנית מערך אחסון בנוגע לעלות, ביצועים מובטחים (לרבות Latency), זמינות של 99.999% (אם המערכת תיכשל בעמידה ברמת זמינות זו תספק קמינריו לרוכש תמיכה נוספת ללא עלות נוספת) ומדרגיות (סקלאביליות), שכרוכים בניהול עסקים בעולם לפי-דרישה כיום וגם בעתיד.

השקנו 5 תכניות התחייבות כחלק מתכנית K-Assured. ההצעה זמינה ללקוחות קיימים וחדשים ללא עלות נוספת. רכיב מרכזי בתכנית K-Assured מציע אסטרטגיה חסינה לעתיד לרכישת אחסון, והתחייבויות לעמידה בדרישות של עסקים בצמיחה. לרוכשים מובטח מודל סקלאבילי, שמבטל את הצורך בשדרוגים מקיפים, ומאפשר ללקוחות למנף התקדמויות חומרה חדשות במחשוב, תקשורת ומדיית אחסון.

ה-K2 כולל מודל תמחור תוכנה כולל הכל, והתחייבות, שלקוחות יקבלו שדרוגי תוכנה וקושחה של קמינריו ללא עלות לאורך כל חיי המערכת.

בנוסף, מובטחת תחזוקה קבועה, שממזערת חוסר ודאות לגבי תמחור תחזוקה. התכנית מבטיחה שמירה על תמחור התחזוקה של קמינריו, שמהווה אחוז קבוע מעלות הרכישה לכל אורך חיי המערכת. התחייבות זו מבטלת עלויות בלתי צפויות ויקרות של חידושי תחזוקה. קמינריו גם מציעה התנסות ללא סיכון ואופציה לקנות או להחזיר את האחסון בסוף תקופת הניסיון.

פרטים נוספים אודות תכנית K-Assured - כאן.

שאלה: מה סדר הגודל כיום של המחיר ללקוח ליחידת זיכרון?
שי: "היום סד"ג של 1$ ל-GB זיכרון ו'היד נטויה'".

אחסון



 
 
Bookmark and Share